gozlerimi hafifce actigimda kendi yatagimdan bin kat daha rahat bi yatakda uyandim ama rahat oldugu icin kalkasim hic gelmedi fakat baska bi dunyada oldugum icin kalkmam gerekti.
yavasca yatakdan kalkip esnedim uzerimdekilere bakinca sasirdim cunku bunlar benm degildi!!!!! uzerimde son derece seksi bi gecelik vardi mukemmel bi fizigim oldugu icin gafur ami gibi yakiyodum her yeri
ama suan endiselenmem gereken bunu bana kimin giydirdigiydi eger yato giydirdiyse pek bi problem yoktu yani raziydim ben her seye
neyse biraz kendimle bakistiktan sonra dun yatonun dedikleri aklima geldi ve odadan ciktim cevreye baktigimda her yerde oda vardi bu kadar zengin olmadigim icin tuhafima gitmisti biraz👉👈
merdivenlerden inerek yurumeye basladigimda yato koltukta oturmasina ragmen yinede gunes gibi paril paril parliyordu gozumu kirpmadan izlemeye basladim ayakta yato beni fark edip baktiginda guldu ve yanina oturmam icin el isareti yapti bende hemen kosarak yanina oturdum simdi daha yakindan ona bakiyordum birden yuzunu bana cevirmisti burunlarimiz birbirine degiyodu degdigi gibi libido tavan yapmisti biraz utanip geri cekilmistim yato ise guluyordu cok guzel guluyordu ama oyle gulmek hayatimda gormedim ben neyse yato seksi sesiyle konusmaya basladi "beni ilk gordugun zaman olanlardan haberdar oldugum icin kontrol etmeye gitmistim" dedi ama yinede mantikli gelmiyordu neden tek ben gormustum yatoyu. neyse yato kafasini çevirip bana bakarak konusmaya basladi "o an elektrikleri kapatan benim cunku o makine tamamlansaydi ortalik cok karisicakti bunu engellemem gerekti ama senin buraya gelmemen gerekiyordu o kismi hala arastiriyorum merak etme" son cumleyi gulerek soylemisti yine belki benim buraya gelmem yatoyla mutlu 5 çocuklu bi yuvamiz olmasi icin bi olaydir.
SON
evet kelime oyunlari kesinlikle bolum dolsun diye degil.
verdos kiskancliktan catlayip fic yazmaya baslamis bok gibi oluyo ficin verdos agla😘😘😘😘