{1}

961 63 21
                                    

Yorumlarınız ve oylamalarınız benim için çok çok çok değerli. Lütfen destek olur musunuz?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
__________

Ben Taehyung, Kim Taehyung. Babam dünyanın en ünlü mafyalarından biri olan Kim Yu-jun.

Annem, babamın düşmanlarından birinin cinayetine kurban gitmiş. Yani en azından babam öyle anlatıyor. Annemin ölümünden sonra artık ben de yanıma koruma almadan hiçbir yere gidemiyorum. Nedeni ise babamın 'bunun tehlikeli olduğunu, beni korumak istediğini ve annemden bana kalan son emaneti olduğumu' söylemesi.

Lise son sınıfı bitireli bir sene oluyor. Yani 19 yaşındayım. Ayrıca bu yaşıma kadar da hiç okula gitmedim. Kimseye güven olmadığını söyleye söyleye hiç göndermemişti beni babam. Üniversite için ise "zaten okuman zorunlu değil" diyerek göndermemişti. Arkadaşım da yoktu. Teyzem ve evdeki hizmetçiler dışında neredeyse kimseyle konuşmuyordum. Öyleydi benim hayatım. Yaşıyordum ama sadece kalbim atıyor, organlarım çalışıyordu. Beni manevi olarak hayata bağlayan şeyi henüz bulamamıştım. Yani o kişiyi..

...

Günlerim çoğunlukla odamda resim çizerek geçiriyordu. Ve bugün de onlardan biriydi. Telefonla oynamaktan sıkılınca resimde bulmuştum çareyi. Kapıma vurulunca elimdeki kalemi bırakıp kapıya döndüm ve 'gir' diye komut verdim.

Kapıyı aralayıp içeri giren koruma;
"Taehyung bey babanız sizi odasına çağırıyor efendim" dedi. "Tamam, ona birazdan geleceğimi söyle" diyerek onu geri gönderdim.

Koruma gittikten sonra üstümü değiştirdim ve kendi odamdan çıkıp babamın odasının önüne geldim. Kapıyı çaldım ve gir komutunu alınca içeri girdim.

"Oğlum, gel bende seni bekliyordum" dedi babam. Gözü ile önündeki sandalyelerden birini işaret etti ve ben de oturdum

"Bana söylemek istediğin birşey mi vardı baba?" Diye sordum "Evet. Direk konuya girelim o zaman" Dedi boğazını temizleyerek. Sonra devam etti;

"Sana çok güvendiğim arkadaşlarımdan özel korumalar getirttim. Yarım saat içinde burada olurlar onlardan birini seçmeni istiyorum." demişti. Bu cümle hiç hoşuma gitmemişti. Çünkü özel bir korumam olursa hiçbir özelim kalmayacaktı. Ama babamın lafını ikiletmemem gerekiyordu aksi taktirde sonuçlarını görmek bile istemiyordum. El mecbur bende onu onayladım

"Tamam baba, korumalar gelince beni çağırırlar. Şimdi izninle biraz dinlenmek istiyorum." Dedim ve ayağa kalktım.

"Müsade senin" diye cevap verdi babam. Bunun üzerine kalkıp odadan çıktım ve kendi odama geldim. Kulaklığımı alıp telefona taktım ve en sevdiğim şarkı olan "Still With You" şarkısını açtım, ardından yatağa uzandım. Gerçekten bu şarkı kafamda beni farklı farklı boyutlara götürüyordu. İçimi tarif edilemeyecek kadar büyük bir huzur kaplıyordu. Kafamı cam tarafına çevirdim. Uzandığım yerden öylece dışarıyı seyrettim. Sonrasında ise uykuya dalmışım.

Bunu babamın korumalarından biri kapıya vurunca fark ettim. Hemen yerimden kalktım ve kapıya doğru yönelip kapıyı açtım. Karşımdaki koruma konuştu.

"Efendim Yu-jun bey sizi koruma seçimi için aşağıda bekliyor" dediğinde ben de "Tamam, aşağı salonda mı?" diye sordum.

"Evet efendim, lütfen beni takip edin" dediğinde telefonumu cebime atıp sessizce korumanın arkasından gittim ve en sonunda aşağı salona vardık.

BİLGİLENDİRME
Arkadaşlar bu kısımda kullandığım "aşağı salon" kelimesinin anlamı genellikle mafya evlerinde bulunan, önemli meselelerin görüşüldüğü veya gizli saklanma yeri olarak kullanılan bir oda anlamındadır.

GUARD | Taekook |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin