Yorumlarınız ve oylamalarınız benim için çok çok çok değerli. Lütfen destek olur musunuz?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
__________"İyi geceler Jeon."
Ondan da bir yanıt almıştım elbette.
"İyi geceler Kim."
...
Sabah ışıklarının odamın penceresinin açık perdesinden gözüme sızmasıyla uykumdan uyandım. Uyku sersemliğimi üstümden atmak için lavaboya girip soğuk suyla yüzümü yıkadım. Pijamalarımı değiştirip üstüme günlük kıyafetlerimi giydim. Ardından odamdan çıkıp mutfağa girdim. Jiselle Abla kahvaltıyı hazırlıyordu.
"Jiselle Abla yardıma ihtiyacın var mı?" diye sorduğumda bana dönmüştü ve gülümseyerek "Yok oğlum yok hallettim ben. Şimdi gidip teyzeni ve senin şu korkunç kaslı adamı kaldıracaktım." dediğinde hafifçe kahkaha attım. Evet Jungkook'un dış görüntüsü biraz ürkütücüydü ama özünde çok sevimli bir adamdı. Bence.
"Abla sen teyzemi kaldır ben de 'korkunç kaslı adamı' kaldırayım." diye özellikle vurgulayarak konuştuğumda Jiselle abla hafifçe güldü ve başını salladı. Aldığım yanıt üzerine Jungkook'un odasına doğru yöneldim. Kapının önüne geldiğimde kapısını tıklattım.
"Jungkook?"
Odadan hiç ses gelmedi. Bunun üzerine kapıyı tekrar tıklattım.
"Jungkook uyan hadi kahvaltı hazır."
Biraz daha bekledim ama hiç ses gelmeyince biraz tedirgin oldum. 'En fazla ne olabilir?' düşüncesiyle odasına girmeye karar verdim. Kapıyı araladım ve içeri girdim. Yatağa baktım ama boştu. Sonrasında kaşlarım çatıldı ve arkamı döndüm. Dönmem ile beraber vücudum sert bir bedene çarptı. Çarpmanın etkisiyle refleks olarak kapanan gözlerimi araladım ve karşımdaki Jungkook'a baktım. Üstü çıplaktı. Karın ve Göğüs kasları gözler önündeydi. Altında ise gelişi güzel bağlanmış bir havlu vardı. Anın verdiği utanç ve panikle yüzüne bakmadan -bakamadan- ondan uzaklaşıp arkamı dönüp tek nefeste konuştum.
"Ben sadece seni uyandırmaya gelmiştim. Kahvaltı hazır. Çabuk ol giyin gel." diyerek hızla odadan çıktım. Arkamda şaşkın bakışlarını hissettim ama takılmadım. Huh... bu nasıl bir andı böyle?
Aşağıya mutfağa indim ve masada oturmuş olan teyzemle karşılaştım.
"Günaydın teyze~"
Sevimli konuşmama hafif gülmüş ve "Günaydın oğlum. Bugün kahvaltıdan sonra hemen hazırlan dışarı çıkacağız ve eve geç döneceğiz. Çok eğlenceli olucak." demişti. Teyzem heyecanlı heyecanlı lafını bitirince gülümsedim ve karşısındaki sandalyeye oturdum. Teyzemle nasıl olursa olsun vakit geçirmeyi sevdiğimden hafifçe başımı salladım.
"Tamam teyze. Kahvaltıdan sonra hemen hazırlanırız ve çıkarız. Nereye gidicez peki?" dediğimde herşeyi önceden planlamış olacak ki hızlı hızlı cevap veriyordu.
"Önce alışveriş merkezine sonra da en alt kattaki lunaparka gidip eğlenebiliriz diye düşünmüştüm ben. Sen ne dersin?" dediğinde "Olur teyzem olur. Sen istersin de olmaz mı?" diye yalakalığımı da yapmıştım tabiki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GUARD | Taekook |
ActionTaehyung Bey, sizi canım pahasına koruyacağım~Jeon Jungkook . . . . . . . Dünyanın en ünlü mafyalarından birinin oğlu Kim Taehyung ve babasının onun için tuttuğu özel koruma Jeon Jungkook. Aralarında beklenmeden gelişen aşk onları bir çıkmaza mı sür...