SPOİ
Bu bölüme yakıştırdığım iki şarkı var biri Jisungun kendisini koruması ile ilgili diğeri bıkmışlığıyla.
Çalma listesi: Atlantis-Minsung
Bölüm müziği
Lana Del Rey - Living Legend
Neoni - Darkside
Kalan gün sayısı: ?
5. AyMinho;
"Lan öküzler gidip özür dilesenize çocuklardan!" Chan hyung bizi azarlarken tabiki siklemiyorduk!"Chan sus kardeşim."
"Changbin harbi kaşınıyorsun." Hyunjin uzun süreden sonra başını kaldırııp ilk kez konuştuğunda ona katılırcasına başımı salladım. Chan changbine kötü kötü bakarken konuştu.
"Oğlum gidip jeonginede atarlanmışsın zaten!" Changbin somurtmaya başlarken homurdandı.
"Herşey minhonun suçu amk? Neden ona değil bana kızılıyor."
"Ben ne yapmışım binbin?" Hyunjin dediğime karşılık bana bakarak güldü.
"Arabadaki konuşma yetmedi mi amına kodumun oçları yeter dejavu götüme giriyor."
!flashback!
"Minho yavaş sür!" Hyunjin endişeyle minhoya bakarken minho onu asla dinlemiyordu.
"Gelmeseydin yanımda hyunjin kapa çeneni!" Minho sinirle bağırdığında changbin tek kaşını kaldırarak öne eğildi.
"Ne bu şiddet bu celal?"
"Elimin tersindesin göt döner?"
"Sen karışmasana bi hyunjin!" Hyunjin gözdevirirken konuştu.
"Zaten sinirli öldürcek hepimizi!" Minho birden firen yaptığında Changbin vites ve el fireni kısmına düşmüş, hyunjin koltuğa sarılmış. Freni yapan minho ise gram etkilenmemişti.
"Allahın belası ölüyorduk!" Minhodan ses çıkmazken hızlı ve sinirli nefesler verdiğini fark eden hyunjin changbini dürttü. İkiside anında ciddileşirken minho bağırarak direksiyona vurdu. Hyunjin dudaklarını birbirine bastırırken changbin üzgün gözlerle minhoyu izliyordu.
"Durduk yere kavga çıkardım resmen.." changbin elini minhonun omzuna attı.
"Kaç yaşından beri bekliyorsun çok dolmuştun.. Kimsenin suçu yok tamam mı? Kendinize suç aramayın o yungmin denen piçte arayın." Minho sinirle başını salladığında hyunjinde minhonun koluna attı elini.
"Bak minho, insan oğlu duygularını seçemiyor. Aşık oldukları kişi herzaman doğru kişi olmuyor. Ama aşk değiştiriyor onun tüm kusurlarını görmezden geliyorsun. Sende bunları jisunga karşı hissediyorsun, onu anlamaya çalış. Ayrıca yungmine eskisi kadar ilgisi olduğunu düşünmüyorum. Duygular kolay kolay bitmez ama elbette bitebilir." Changbin Minhonun biraz daha sakinleştiğini görünce konuştun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atlantic ~ Minsung
Fanficangst. I can't save us, my Atlantis.. - Lee Minho Jisung kayıp şehir atlantise benzettiği aşkına kavuşmaya çalışırken diğer insanlar yüzünden boğulur. Ve sonsuza kadar berrak suyun derinliklerine hapis olur.