CUVÂNTUL!!

146 21 4
                                    

După vine la mine ezita un moment îmi zice:
D: Rebeca,de când am venit la tine acasă din prima secunda când te-am văzut,erai o fata nu frumoasa superba,dar te credeam o răsfățata si copilăroasa,si pițipoanca,dar timpul a trecut sunt de 5 luni la tine si nu pot sa cred cat de repede trece timpul,dar vreau sati spun..ca...te...
Eu: Ca te?
D: Te iubesc!!!
What?? Lumea credeam ca mi sa dat cu susun jos! Ma iubeste,aa...si eu il iubesc.De atunci viață știam ca o sa mi se schimbe deoarece David, cred ca e băiatul perfect,si nu o sa fiu doar o aventura de o noapte.
Eu: si....eu...TE IUBaicia
Atunci David a început sa ma sărute ,simțeam cum buzele lui reci,le atingeau pe buzele mele calde. Si sin clipa acea,da am devenit iubiți.

~dupa 2 luni~
Buna sunt tot eu Rebeca dar m-am schimbat nu prea mult dar am facuto,nu mai am șuvițe,am slăbit si mai rău ,a da de par acum nu il mai am așa de lung il am mai sus de omoplați tuns in scări, in legătură cu David este cel mai protector băiat si silitor si bun si etc.
Mi-am făcut multi prieteni aici,cea mai buna prietena a mea este Roxandra,dar toata lumea ii spune Roxy,e tot o blonda si facem multe prostii pe la liceu,dar lol an si o dușmancă Melisa, o plonsa cretina cu șuvițe PINK si,da lol vați dat seama ca e o pițipoanca si o curv....da vați prins, se lauda ca a făcut dragoste cu nustu ce populari ai după nustu ce haine si ce genti sea mai cumpărat dar nu dam importanta subiectului, dar ma stresează ca vrea sa fie cu David si sa se culce cu el dar
1) sta cu mine in casa si nu sar duce prin baruri sau stiu eu unde ca el este in permanenta cu mine
2)o cretina ca ea nu lar cucerii pe David cu toate ca se da la el in fiecare pauză ,si pe facebook dara blocato,apoi vb cu el pe twiter dar a blocat-o,viber,what's app,skipe,yahoo,mesenger,etc dar i-a dat bloc,a da email dar nu conteaza. A da am uitat sa va zic mai multe lucruri despre Roxy, deci e blonda,slabă înaltă,dar mai scunda decât mine, învăța nu bine dar învăța, e super de gasca si si ea are un iubit Kevin da si el e un drăguț dar nu simpt si nici nu vrau sa simpt ceva pt el. A da si mi-am luat un cățel șițu (așa se citește dar nu stiu cum se scrie) da e alb cu puțin grii pe la vârfurile blăniței lui catifelate.

Atât cu acest capitol. Continui la +15 voturi. Pupici

Un simplu cuvânt..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum