Casă nouă

22 4 0
                                    

**
-Rebeca când am zis repede nu mă referam la 3 minute!
-Pai eram aproape si am alergat
-Tatăl tău ți-a împachetat lucrurile du-te și iați-le!
.
.
.
Ce mare e,dar mama nu a precizat că e în altă țară,dumnezeule..școală nouă,oameni noi pff urăsc asta..
Cobor din mașina neagră și pașesc timida spre 'acasă'. Împing ușile mari,și văd o sufragerie enormă din care pornesc camerele. Mă așez pe canapeaua mare si alba c-am incomodă, și îmi dau seama ca tot pot să o iau de la 0. Prieteni noi,școală nouă,lume nouă.

-Hei,scumpo, la ce te gândești?mă întreabă tat pe un ton protector
-Ăăm,pai..la nimic!
-Dacă e ceva să ma anunți,ok?
-Ok!și îmi dă un sărut scurt pe frunte

Uf trebuie să mă duc să-mi despachetez lucrurile iar..

Urc scările de lemn,târâind după mine geamantanele grele,sincer nu prea eram curioasă să aflu cum arată camera mea.
Îming ușa mare, și văd un pat mare, din lemn vopsit in alb, mobiliereul tot din lemn vopsit cu alb și negru,covorul cprinde toată camera,desigur am o baie care pornește din camera mea,și am și un balcon. E draguță.
Îmi arunc lucrurile prin cameră și ma apuc de despachetat.
*
*
*
Razele insuportabile ale soarelui îmi ating pielea fină ca matasea,trezindu-mă instant. Ma așez in șezut și îmi amintesc cu greu că ne-am mutat,îmi frec ochii obosită și imi iau telefonul de pe noptiera cra mică.
-Ăh e ora 8!
Madau jos din pat,și se aude un scârțâit ușor. Mă duc la balcon și dau perdelele mari și albe laoparte
și deschid ușa din geam patrunzând în balcon. Afară era frig,c-am foarte frig ma duc în camera și îmi iau un plovor din dulap și leptopul de pe birou să ma documentez despre licee la care pot să merg.
Dacă vă intereseaza ne-am mutat în Marea Britanie în Londra. Aha liceul de L.I.A.(liceil internațional de arte). Mai stau puțin pe laptop și mă duc sa-mi fac o capucino.

Cobor pe scarile din lemn și mă îndreot spre bucătărie unde îi văd pe mama și pe tata plângând...ok asta e ciudat..
-Ce ați pațit? le spun pe un ton îngrijorat
-Rebeca mama ta e...
-Sunt însarcinată!
Aproape ca era să leșin
-C-c-e-e?! voi avea un frate sau o sora sau mai mulți?!
-Nu te bucuri?întreabă tata pe un ton curios
-Ba normal da nu ești cam bătrâna pentru un copil?
-Rebeca am doar 35 de ani..dap mama m-a favut la 18 ani,dara reușit sa-și termine stuudile casătorită și cu o pacoste pe cap.
-Doar 35? Ok mă bicur pentru tot dar să ne înțelegem nueu o să-i schimb scutecul clar?
-Bine...și unde o să stea copilul? întrebă tata
-Ho mai încet nici măcar nu l-ai nascut!
-Oh scumpo,ești așa amuzantă.deah pfff
-Da super acum am vazut un liceu pe net liceul internațional de arte,L.I.A. nu e departe de aici și e un liceu foarte bun
-Ok scumpo dacă tu zici,o să mă ocup să mă interesez și eu.
-Mersi tati,acum o să merg în camera,pa
-Pa scumpo

Dumnezeul un copil sau mai mulți,ah vresu să îmi termin ultimul an de liceu liniștită nu cu un bebe pe cap.Trebuie să ies afară. Intru in camera ma duc fac un duș fierbinte,îmi iau niște blugi negrii,un tricou,geaca de piele și am și plecat.

E așa fig afară și nici nu e soarele pe cer,shit,trebuie sa ma relaxez.
Mă duc într-un mall,nu știam ca au așa ceva pe aici.
Și incep să invadez magazinele,într-un final am ajuns cu vreo 10 pungi. Eh mie sete,și ma duc într-un Starbucks și îmi comand un espresso. Deaja n-am apucat sa beau nimic acasă.

Mie dor de tot ce am lasat în urmă de prieteni,școli,Davis,Wes, școală,casă tot... pan' la urmă or avea parinții mei bani dar banii nu rezolvă totul,mi-e greu atâta timp cat ma încadrez nu prea ușor,neah acum asta e,stau și ma înfund în gândurile mele stupide panã imi vine cafeaua.

.
.
.
-Scumpo unde ai fost?
-La mall mamă...
-Și de ce n-ai dat și tu un semn de viață?
-Mi-a murit bateria .
-Nu puteai să mergi la o cabină telefonică?
-Mai există așa ceva?
-Uite,Rebeca sunt obosită du-te în camera ta
-Bine și odihnește-te mami

Ma duc și mă arunc direct în pat frate ma doare totul,mă îmbrac în pijamale și ma pun în pat așteptând ca somnul sa ma fure




N/A: Hei ce faceți știu că nu am mai postat de mult mult timp și vreau sã îmi cer mii de scuze,dar activitatea mea pe wattpad a fost constantă. Scuzați-mi greșelile de scriere,și gata cu scuzele vă mulțumesc pentru cele 3,9 mii de vizualizări și 477 de voturi. Sper sa vă placă în continuare cartea.sper ca nu vorbesc șingură și va pup bezelelor sau va mănânc!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 08, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Un simplu cuvânt..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum