Pirmas skyrius.

5 0 0
                                    

  Lukos suknelė lietė jos kojas, kai ji ėjo į kelių milijonų eurų pastatą, kuriame buvo rengiamas vakarinis vakarėlis. Luka jau seniai troško, kad nors pamirštu apie vykstančių bylų apkrovos ji gaudavo ir šiąnakt buvo jos naktis.

  Kai ji nuėjo į barą, ji sulaukė daug žvilgsnių, daugiausia iš vaikinų ir ji tiesiog sukikeno po nosimi. Ji atsisėdo prie baro ir užsisakė sau gėrimą, tada ji apsidairė po aplinkines ir viską aptiko.

  Akivaizdžių narkotinių sandorių, vykusių prie VIP skyriaus, grupė žmonių, kurie buvo per jauni dalyvauti vakarėlyje. Nors Luka nedirbo ir net jei ji norėtu ką nors apie tai daryti, negalėjo. Kai ji gaudavo slaptą bylą, ji griežtai turėjo padaryti tą ir vienintelį šią bylą, jai buvo paskirta.

-Ar tu ne per jauna būti šitam vakarėlyje?

  Luka pasižiūri į savo kairės pusią ir pamatė vyrą sėdint šalia jos.

-Esu pakankamai suaugus, kad galėčiau savimi pasirūpinti.

-Bet kuriuo atveju,- jis atidžiai pažvelgė į ją išgirdęs jos pasireiškimą. -Jūs neturėtumėt čia viena būti.

-Aš galiu pati su viskuo susitvarkyti,- ji nusišypso.

-Lažinuosi, kad galėčiau su jumis susitvarkyti daug geriau,- jis šyptelėjo jai.

-Tu negalėtum su manimi susitvarkyti,- ji nusikvatojo ir pažvelgė į jį. -Net jei stengtumėtės iš visų jėgų.

  Jis pakėlęs antakį, bandė subtiliai priartinti ranką link jos kojos, bet ji tai pastebėjo.

-Ar norėtum išbandyti šią teoriją?
Jo ranka buvo pakankamai arti, kad ji galėtų ją sugriebti.

-Ką aš mielai norėčiau, tai,- ji tvirtai sugriebė jo ranką ir pasuko tiek, kad atkreiptu jo dėmesį. -Kad tu dingtum maniši akių...

  Ji paleido jo ranką ir jis iškart pasišalino nuo jos, kelis kartus atsigręždamas į ją, suklupdamas minioje. Luka atsiduso ir grįžo prie savo gėrimo, leisdama mintims klaidžiot apie kitus dalykus. Giliai įkvėpusi ir išgėrusi gėrimą, ji nuėjo į pagrindinę šokių aikštelę.

  Kai ji ruošiasi pasiklysti minioje, ji pajuto, telefono vibravimą, vėl atsiduso. Ji pasiėmė savo telefoną iš rankinuko ir nuėjo už išėjimo durų prieš atsiliepdama.

-Taip bosė?

-Aš turiu tau naują bylą.

-Jūs sakėt, kad a turėsiu, bent vieną laisvą dieną,- ji sustingo vietoj.

-Luka-

-Žinau. Žinau. Aš stojau daryti šias pareigas. Aš jau pakeliui.

~♡~

  Prieš jai įeinant į agentūrą, Luka užsivilko švarką ir susitvarkė plaukus. Užėjus ji iškarto ėjo į savo bosės kabinetą, pabarškindama, atidaro duris.

 -Sveika, Luka.

-Labas vakaras, bosė,- šyptelėjo sarkastiškai. 

-Kodėl tu atsiduodi vakarėliu?- paklausė Lukos bosė.

 -Keista, nes aš ten, neprabuvau, net pusvalandį,- atsakė Luka, sėsdama priešais ją.

 -Tu neini į vakarėlius.

 -Nuėjau tik todėl, nes buvau pakviesta ir aš pamaniau, kad bus geriau nueiti, nei sėdėti savo bute visą naktį,- ji pasakė savo bosei.

  Bosė papurtė savo galvą pakeisdama temą.

 -Kaip mano slaptasis ginklas, aš skiriu tau šią bylą,- ji ištraukė iš stalčiaus dokumentus ir padavė Lukai. -Vaikinas vardu Tautvydas Jankauskas yra potencialus gaujos narių taikinys, jei bent galim taip juos apsakyti. Tu būsi slapta apsaugininkė, tavo laimei, paskutinis jų apsaugos darbuotojas išėjo iš darbo, ir dabar tu dirbsi ShikAI pastate. Pradėsi nuo pat ryto ir turėsi įsitikinti, kad Tautvydas yra visuomet saugus.

 -Supratau,- atsako Luka žiūrėdama į dokumentus.

 -Užsuk pas mane prieš išeinant, pasiimti daiktus,- linktelėjo galvą Lukai. -Tada galėsi važiuoti į ShikAI.

 -Taip ponia.

  Luka atsistodama pasiėmė visus failus, priėjo prie durų.

 -Luka?

 -Taip?- atsisuko atgal.

 -Atsiprašau, kad sugadinau tau vakarą.

 -Nieko tokio, ponia,- nusišypsojo ji. -Aš gausiu tą savo laisvalaikį.

~♡~

  Vėliau tą naktį, kai Luka buvo vonioj, ji apgalvojo apie savo bylą. Ji tai darydavo dažnai ir rimtai galvojo apie savo įvykius. Buvo daug kartų, kai ji susidūrė su beveik mirties patirtimi, jai paskirtai bylai. 

  Ji išlipo iš vonios ir apsuko rankšluostį aplink savo kūną. Ji niūniuodama apsimovė savo pižamą ir atsisėdo prie stalo, atidarydama failus. Tautvydui buvo tiek pat metų kaip ir jai, ir ant jo įrašų buvo užrašyta nieko įtartino apie jį, todėl ją privertė susimąstyti kas nutiko, kad jis tapo potencialiu taikiniu.

  Luka atsiduso ir uždarė failus, užrakindama į seifą po stalu. Ji palindo po šiltą antklodę ant jos lovos ir pažvelgė į lubas, psichiškai ruošdamasi dienai kurios jos laukia.

~♡~

PaslaptysWhere stories live. Discover now