Like what you see?| Hyunin

3.2K 65 16
                                    


Jeongin-Bottom
Hyunjin-Top

Hyunjin
-Seungminnie ide tudnád hozni a fejhallgatóm?-kérdeztem miközben a tekintetem nem vettem le a laptopomról.
-Seungminnie?-szólaltam fel, mikor választ nem kaptam, s fejhallgatót sem.
Már szinte körbesétáltam a házat, mikor Chant láttam meg kisétálni a szobájából kómásan.

-Jó reggelt Hyunjin.-sétált a kávégéphez.
-Jó reggelt Chan hyung. Nem láttad Seungmint?-kérdeztem miközben a hajamba túrtam.
-Seungmint? Uhh már tegnap a barátjához ment, akit ma el is hoz bemutatni.-mondta mire egy aprót bólintottam.
-Én most..-nem tudtam befejezni a mondatom, az ajtó kinyitódott. Tekintetem lassan odavezettem, ahol Seungmint és egy tőlem pár évvel fiatalabb fiút véltem felfedezni. Szemeim tetőtől-talpig végig szkennelték.
Seungmin megköszörülte a torkát, majd felszólalt.
-Ő itt a barátom..Jeongin.-tessékelte előre a hátától a fiút aki csak szégyenlősen integetett.
-Bang Chan vagyok.-mosolyodott el Chan majd kiindulva abból hogy én még nem mutatkoztam be, így rajtam volt a sor.
-Hyunjin.-bólintottam fejemmel.

-Arra gondoltam hogy nézhetnénk így négyen egy filmet.-mondta Seungmin.
-Sajnos nekem dolgoznom kell, de Hyunjin ma szabadnapos.-mondta Chan mire csak gyilkos szemekkel néztem rá, hogy miért hagy itt egyedül. Így csak harmadik kerék leszek. Yey.

-Rendben. Akkor hárman.-mosolyodott el Seungmin.
-Umm..kértek valamit inni?-kérdeztem mire Seungmin Jeonginra nézett.
-Egy pohár víz megfelel.-mondta alig hallhatóan. Én bólintottam majd töltöttem az egyik pohárba vizet, amit Jeongin kezébe is nyomtam, majd leültem a kanapéra.

-Mit szeretnétek nézni?-kérdezte Min mire azonnal felkaptam a fejem.
-Nézzük meg ezt a bl-t.-mutattam oda a telefonom mire Seungmin beírta a címet, majd el is kezdtük nézni. A film felénél Seungmin telefonja csörögni kezdett.

-Srácok, el kell mennem pár órára, mivel a munkahelyemen történt valami. Jeongin nyugi Hyunjin nem harap.-hmmm te csak gondolod azt. Gondoltam magamban miközben huncut mosolyra húztam ajkaim.
-R..Rendben.-mosolyodott el miközben a pulcsijába markolt.
-Nemsokára jövök.-nyomott a homlokára egy puszit majd elviharzott.

Mi tovább néztük a filmet. A vége felé persze sex jelenet van, amiről Jeongin mit sem sejt.
Ééééésssss MOST!

Lassan Jeonginra vezettem tekintetem, aki a combjába markolt éppen miközben körmét harapdálta. Én lassan a füléhez hajoltam, majd oda súgtam.

-Like what you see Innie?-haraptam fülébe, mire hangosa felnyögött.
-Melyik izgat fel jobban? Hm??-utaltam arra hogy top vagy bottom e.
-A..aki f..felül.-nem engedtem hogy befejezze mondatát ajkaira tapadtam.
-Hyunjin S..Seungmin...-próbált eltolni magától mire tagom az övéhez nyomtam nadrágon keresztül.
-Mmmm..-harapott ajkaiba. Én elvigyorodtam miközben a földre dobtam őt. Lehúztam a sliccem, majd a nadrágomat, amit követett a boxerem is.

Lassan Jeonginhoz sétáltam, majd a farkam az alsó ajkához érintettem, mire ő felsóhajtott. Lassan a szájába vezettem pár centit, majd a fogain végig húztam, majd ismét az ajkain. Jeongin lassan nyelvét kinyújtotta, mire huncut mosolyra húztam ajkaim, miközben a nyelvére helyeztem tagom.

-Nem is olyan ártatlan, mint amilyennek látszik. Nemde?-húztam meg erősen haját mire a farkamra nyögött. Én lassan elkezdtem betolni magam szájába, amit egy kellemes sóhajom követett.

-Tudod te mit kell tenned, szóval használd azokat a gyönyörű ajkaid, hogy apuci jól érezze magát hm?-simítottam ajkaira ujjaimmal mire aprót bólintott, majd elkezdte fejét mozgatni, s egy idő után nyelvét is.
-Ahhh..-sóhajtottam fel miközben hátra hajtottam a fejem.

Pár perc múlva, már Jeongin szájából csak úgy folyt a nyál, a szemeiből pedig a könnyek miközben én kíméletlenül mozgattam magam szájában. Néha néha hasamra helyezte tenyerét, kérlelve hogy álljak meg. De hát ki állna meg? Senki. Mikor már testem remegni kezdtett, gyorsan kihúztam szájából magam, majd pihegve élveztem ajkaira. Jeongin lassan elkezdte ajkait nyalogatni, ujjaival besegítve abba hogy minél többet megkóstolhasson.
-Mmm Jinnie nagyoj finom..-harapott ajkaiba mire én megcsókoltam, így megkóstolva saját magam.

Mikor lenyugodtam Jeonginról leszedtem a ruháit majd a kanapéra dobtam őt, s tágítás és síkosító nélkül belécsaptam magam.
-AHHH HYUNJINNIEHHH.-sikított fel mire ajkaimba haraptam. Én lassan kezdtem el benne mozogni először, de gyenge nyögései és sikolyai túlságosan felizgattak. Hajába markoltam majd a fejét magam felé fordítottam miközben másik kezemmel a farkát kezdtem el verni. Jeongin éppen egy hatalmasat nyögött mire a telefonja csörögni kezdett.

"Minnie❤️"

Jeongin felsóhajtott miközben el akarta dobni a telefont de én elvigyorodtam.

-H..Hyun..ahhh..Hyunjinhh nehh.-teltek meg könnyekkel a szemei.
-Egy apró sóhaj..és durvább leszek.- nyaltam meg nyakát, majd megnyomtam a zöld gombot.

-Mmm Szia Minnie.-markolt a hátamba mire a nyakába haraptam.
-Hhhh igen umm minden rendben ne aggódj.-mondta mire elkezdtem benne mozogni miközben tagjára vezettem ismét kezeim.
-Ahh igehhh..Hyunjin..nem nem bánt.-mondta miközben egyik kezem a hajába helyezte, mire elvigyorodtam, majd a másik füléhez hajoltam.
-Jó fiú.-téptem a hajába mire felnyögött.
-Igen Minnie minden rendbenhhh-harapott ajkaiba miközben szemei fent-fent akadtak.
-M..Mihhh?? Nemsokára itthon vagyh??-kérdezte mire ajkaimba haraptam, majd erősebben kezdtem benne mozogni.
-Ahhhh.-nyögött fel Jeongin miközben a telefon hangszóróját eltakarta.
-Minnie mennem kell mert a film végét így nem fogom látni.-hadarta el majd kinyomta a telefont.

-Mmm olyan jó fiú vagy bunny.-csaptam fenekére mire megremegett.
-Felizgat az a tudat hogy Seungmin bármikor benyithat és láthatja ahogyan élvezed hogy szétbaszlak mi?-csaptam combjára mire egy remegő nyögést hallatott.
-Még szép hogy. You slut.-kaptam el a torkát, majd kíméletlenül kezdtem csapódni belé. Jeongin nyögni sem bírt, csak hatalmasra volt a szája kitátva.
-Ahh Hyunjinhh méghh.-tette jobban szét lábait, mire mind két térdét a vállai fölé toltam majd úgy kezdtem el belé csapódni. A testünk találkozásakor minden lökés után csattanást lehetett hallani, s azt, ahogyan a kanapé néha néha majdnem hogy eldől hátra.
-H..H..Hyunjinhhh.-sikított fel miközben a nyakához nyomta a kezem.
-Seungmin mit fog szólni ahhoz hogy a drága barátja lefeküdt a legjobb barátjával hm?-markoltam meg a torkát mire felsírt az élvezettől.
-Élvezed ahogyan Jinnie szét szed hm? Élvezed azt hogy egy hétig képtelen leszel járni?-nyüszögtem a fülébe mire Jeongin csak jobban sírt, s visítozott miközben teste megállás nélkül remegett.
-AHH HYUNJINHH.-akadt fent a szeme, miközben hátamba eresztette körmeit s az én és a saját hasára élvezett. Persze én nem álltam meg, a saját csúcsom is el kellett érnem.
-Ahhh Ji..Jinnie t..too much..please s.stop.-folytak a könnyei az arcáról.
-Shh baby már nem sok. Legyél jó fiú és engedd hogy apuci is elélvezzen.-csaptam combjára, majd markoltam rá mire remegve bólintott.

Pár perc múlva remegve húzódtam ki belőle amit Jeongin egy nyögéssel jutalmazott.
-Öltözzünk fel.-mondtam neki mire szenvedve, de magára kapta a ruháit, majd egy újabb filmet kapcsoltunk.
-Egy szavad legyen erről Seungminnek, és nagyon megbánod.-mondtam neki mire csak megforgatta szemeit majd ajkaimra tapadt. Mikor már nem kaptunk levegőt akkor vàltunk el egymástól, kis idő múlva pedig Seungmin meg is érkezett.

-Megjötteeeem.-tárta szét kezét Jeonginnak aki odarohant, de én láttam ahogyan szenvedve hehe. Megnéztük együtt azt a filmet, majd mindketten megöleltek, én pedig Jeongin fülébe súgtam valamit.

"Nem ez volt az utolsó alkalmunk..Jeongin"

Vége

cutegirl34587 Kérésére<:

Stray Kids oneshotsWo Geschichten leben. Entdecke jetzt