Poolparty|Hyunho (pt. 1?)

1.3K 51 19
                                    

-Hyunjin hyung te is tudod hogy jó buli lesz.-ugrált előttem Jeongin miközben a kezeim rángatta.
-Mellesleg ott lesz Felix bátyja is.-mondta mire azonnal odakaptam a fejem.
-Tudtam.-szólalt fel Lix a hátam mögül mire ajkaimba haraptam majd megköszörültem a torkom.
-Mit?-fordultam felé próbálva nem mutatni pánikom.
-Hogy nem fogsz jönni a partyra mert mindig csak magadban szopsz valahol.-mondta mire a bent tartott levegőm kifújtam. Huu geci ez meleg volt. Mondjuk én is az vagyok. Na mindegy. Lix vállára helyeztem kezem miközben elmosolyodtam.
-JÖSSZ???-kiáltott fel mire felkuncogtam.
-Ott találkozunk.-tapogattam meg a vállát majd Jeonginra néztem.
-Menjünk haza.-mosolyodtam el mire Jeongin aprót bólintott majd el is indultunk.

Mikor haza értünk Jeongin megdobott mire kérdőn néztem rá.
-Mikor akarod bevallani már hogy szerelmes vagy belé?-kérdezte mire elfordultam.
-Nem vagyok belé szerelmes.-kötöttem fel a hajam majd elindultam a szobám felé.
-Nem a faszt.-forgatta meg szemeit. Én ledőltem az ágyamra majd lehunytam szemeim hogy pihentessem őket, de mire észre vettem elnyomott az álom.

-Hyung, Hyung fél óra  múlva indulnunk kell.-rontott be a szobámba Jeongin mire lassan felültem miközben szemeim dörzsöltem.
-Máris?-kérdeztem.
-Már 3 órája alszol.-nézett keservesen mire csak bólintottam.  Felálltam az ágyból majd összeszedtük a fürdőruhákat, és a többi dolgot amire szükségünk lesz.
Mikor odaértünk már javában bömbölt a zene, és minden színben pompázott a ház a fények miatt. A medencénél már egy jó pár haverunk, osztálytársunk ott volt.

-Ohh itt is vagytok.-sétált hozzánk Chan majd Jeongint a derekánál fogva magához húzta.
-Igen itt.-motyogtam miközben oldalra fordultam. Jeongin a mellette lévő mellkasába csapott mire az kérdőn nézett majd kapcsolt így megfogta Jeongin kezét majd elsétáltak.
Én leültem az egyik bárszékre ami a konyhájukban van Lixéknek, majd elkezdtem elmélyülni a gondolataimban.

-....yung!!!-gyorsan felkaptam a fejem majd Felixel találtam szemben magam.
-Nem akarsz bejönni a medencébe?-kérdezte mire elhúztam ajkaim majd egy aprót bólintottam.
-a szobámban át tudsz öltözni.-mondta majd elsétált. Én lassan feltápászkodtam majd Felix szobája felé vettem az irányt.
Mikor odaértem leraktam az ágyára a ruhám majd elkezdtem magamról levenni a pólóm. Mikor az sikeresen megvolt nadrágszíjam kigomboltam mire egy halk kuncogást hallottam meg a hátam mögül. Hátra fordítottam a fejem s Minho állt az ajtónak támaszkodva huncut mosollyal az arcán.
Most hogy jobban szemügyre vettem a szobát, ez kurvára nem Lix szobája.

-Pedig Chan csak viccelődött mikor azt mondta hogy egy egész vacsora lesz a szobámban viszont ez...ez már desszert.-nyalt ajkaira mire azonnal vöröslő színben pompázott egész arcom.

-M..Minho én s..sajnálom nem tudtam hogy ez a t..te szobád.-vettem vissza az ágyról a kezembe a pólót mire Minho kivette a kezemből azt majd eldobta a szoba másik oldalába. Lassan közelebb lépett hozzám majd fülemhez hajolt
-Miért nem játszunk?-kérdezte miközben fülem mögé csókolt. Nagyon nyeltem miközben behunytam szemeim, majd imádkoztam hogy nyisson be valaki.

-csak egy kicsit.-tévedtek ajkai nyakamra kezei pedig derekamra.
-mmm.-nyüszögtem miközben próbáltam eltolni magamtól Minhot.
Minho fejét elemelte nyakamtól majd szemeimbe nézett. Pupillái tágak voltak, szemhéja lomhán pihent. Lassan ajkaimra tekintett, majd megnyalta sajátjait.
Keze derekamon már nem pihent, hanem erősebben markolta azt. Fejével elkezdett közeledni felém majd ajkait enyéimre tapasztotta.

Egy ideig nem viszonoztam tettét, de a cigi és alkohol keveréke leheletén megbabonázott. Keserű mégis több és több kell belőle.
Kezem nyaka köré tekertem miközben csókunk egyre vadabbá és vadabbá vált.

Minho egyik kezét lecsúsztatta a nadrágomhoz, majd gyengéden rámarkolt tagomra.
-Ahh-nyögtem fel miközben elváltam ajkaitól.
Minho már a pólóját akarta levenni, mikor egy kopogást hallottunk meg.

Kibújtam Minho karjai közül majd gyorsan magamra kaptam a pólóm, s kinyitottam az ajtót.
-Most jutott eszembe hogy nem szóltam arról hogy Minhoval szobát cseréltünk.-vakarta meg tarkóját Lix mire lehunytam szemeim.
-Igen..észrevettem.-mondtam majd megéreztem egy kezet a derekamon pihenni.
-Felix először kérdőn nézett, majd szemei kitágultak mikor Minho a nyakhajlatomba temette fejét.

-É..Én inkább most megyek.-mondta miközben kezeivel hadonászott majd eltűnt a tömeg között.

-Menjünk játszanii.-nyüszögte Minho miközben nyakamra nyomott egy csókot. A tömegben összeakadt a tekintetem Jeonginéval ki mutatta nekem hogy induljak már, így lassan Minho felé fordultam majd betoltam a szobába miközben ajkaim rátapasztottam az övéire.
Minho tettem viszonozta, miközben ledobta rólam a pólóm, majd a sajátját. Lenéztem mellkasára, majd a hasára ujjaim pedig végig simítottak kockáin miközben ajkaimba haraptam.

Szemeibe néztem, majd térdeimre rogytam, a szemkontaktust meg nem szakítva. Kigomboltam a nadrágját, majd a boxerét lassan húztam le róla, szemeimmel fókuszálva méretére, amit mikor megláttam nagyon nyeltem.
Kezembe vettem vastag, eres méretét majd húztam rajta párat, mire Minho ajkaiba harapott.

Elmosolyodtam majd számat nagyra tárva nyeltem el teljes méretét. Minho keze szinte azonnal fejemre csúszott, majd ujjai hajamat vették célba.
-Ahhh..-döntötte hátra a fejét miközben lábait nagyon terpeszbe tette. Egy idő után Minho csípője magától mozdult, majd tekintetét levezette rám. Én nagy csillogó szemekkel kémleltem az övét. Ajkaiba harapva simított arcomra, majd fejem megfogva kezdte el hajszolni magát a beteljesüléshez.
Kis idő után éreztem ahogy tagja megrándul a számban így hirtelen gaggogni kezdtem, mire Minho felnyögött majd örömnedvét engedte lefolyni torkomon.

Pt.2?🥹

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now