CHILL EMBEREK AZÉRT MERT VESZEKEDNEK AZ ELEJÉN MÉG DUGHATNAK A VÉGÉN. Ja mi.
-Nem értem miért nem vagy képes elmondani mi bajod van.-ordított fel Jisung mire én csak felnéztem rá majd elfordítottam a fejem.
-Mi lenne? Azt hiszed nem vettem észre mit művelsz?? Huh?-álltam fel mire ő meghátrált.
-Azt hiszed nem veszem észre hogy nem érzel irántam semmit? Ahogy..ahogyan rám nézel, ahogy hozzám érsz, vagy amikor beszélgetünk telefonon érezni hogy érzéstelen az egész.-kezdtek el arcomon lefolyni fájdalmas könnyeim.
-Ez..Ez nem igaz.-húzta ki magát Jisung.
-Nem igaz? NEM IGAZ?-ordítottam fel.-Minho.-fogta meg a vállam Chan mire kezét azonnal ledobtam magamról.
-Mondd meg az igazat Jisung. Mondd meg.-dobtam meg mire ő kikerekedett szemekkel nézett fölfelé rám.
-Oké.-nézett rám majd neki dőlt a falnak.
-Nem szeretlek.-nézett rám komolyan mire elnevettem magam.
-kössz. Ennyit vártam tőled semmi mást.-ráztam meg a fejem majd elfordultam tőle.
-Minho én..
-Kussolj már el.-fordultam felé miközben erélyesebben szóltam rá. Mély levegőt véve sétáltam fel a szobámba Bang Chant kikerülve.A szobámba érve Hyunjinnal találtam szembe magam ki az íróasztalom előtt festett egy képet miközben dúdolgatott.
Lassan oda sétáltam majd láttam hogy Doongiet és engem rajzolgat éppen.
Óvatosan megérintettem a vállát mire lassan felém fordult.
Mikor meglátta hogy én vagyok elmosolyodott majd felszólalt.
-Éppen azt a fotót próbálomlefesteni amit beküldtél a csoportba viszont nem igazán megy a kezeden az erek rajzolásra.-pufogott dühösen mire halványan elmosolyodtam. Lenéztem a kezemre ami a hirtelen idegtől pont eres volt.
-Így könnyebb?-tartottam felé a kezem mire lenézett azokra majd aprót bólintott.-Sajnálom hogy veszekedtetek.-vette kezébe a ceruzát miközben végigsimított kezemen.
-Semmi gond tudhattam volna hogy egy idő után ez lesz.-ráztam meg a fejem mire ő csak felhümmögött.
-És te hogy érzel?-nézett rám majd vissza a lapra.
-Igazából kétesek az érzéseim. A miatt hogy még mindig bennem van hogy szeretem őt sosem tudnám bántani, viszont a másik felem annyira gyűlöli őt hogy ki sem tudom fejezni.-mondtam mire Hyunjin ismét kezemre simított.
-Kész.-tartotta felém a lapot mire szemeim ki kerekedtek.
-Woah.-néztem a papirkát majd Hyunjint. Teljesen úgy nézett ki minden mint a képen amit beküldtem.
-Tetszik?-mosolyodott el miközben elrakta a ceruzáit.
-Igen nagyon.-próbáltam felvenni vele a szemkontaktust miközben a kezem a combjára helyeztem. A szemkontaktus keresése miatt észrevettem ahogy az érintésem alatt összerezzen ami miatt kissé elpirult.-Hyune?-néztem rá kérdően mire lassan rámvezette tekintetét. Kezem a combjáról a derekára vezettem mire ismét összerezzent. Lassan az ölembe húztam őt mire kikerekedett szemekkel kémlelte enyéim.
-Gyönyörű.-suttogtam ajkaira mire aprót sóhajtott. Néha néha ajkaink összeértek majd végül én törtem meg a távolságot köztünk. Hyunjin megdermedve ült az ölemben makd szinte villámcsapás szerűen tolta el magát tőlem.-Minho normális vagy?-nézett rám kikerekedett szemekkel. Én lassan a nyakhajlatába tuszkoltam a fejem majd bőrén végighúztam egy gyengéd mosolyt.
-E..Ez nem helyes...-próbált leszállni rólam, de két kezem lenyomta őt. Ajkaim résnyire nyitottam majd egy lassú pillangó csókot nyomtam nyaka közepére.
-M..Minho...-szorított a vállamra. Kezem óvatosan felsője alá csúsztattam mire ismét megugrott.
-Shh..-csitítottam el majd erősen megszívtam a nyakát mire egy halk sóhajt kaptam válaszként.
-Minho abba kéne hagynunk..-suttogta gyenge hanggal miközben elhajolt tőlem majd ajkaim figyelte vággyal a szemeiben.
-Abbahagynám ha azt látnám a testeden hogy nem akarod...de nem ezt mutatod.-suttogtam ajkaira mire ő azokba beleharapott, hangját eltompítva mikor hirtelen megmozdítottam csípőjét.
-D..De Jisung..-mondta mire ajkaim az övéhez tapasztottam. Most pár másodperc után megmozdította ajkait mire ismét megmozdítottam csípőjét.
-A..Ahhh..-sóhajtott fel én pedig az alkalmon ragadva csúsztattam át nyelvem ajkai közé. Egy idő után Hyunjin már magától mozgatta csípőjét miközben csókunkba bele-bele sóhajtott. Én lassan ismét a felsője alá nyúltam majd elkezdtem róla lehúzni azt. Mikor lekerült róla végignéztem testén miközben ajkaimba haraptam.
-N..Ne nézz...-pirult el miközben eltakarta arcát. Én halványan elmosolyodtam majd combjai alá nyúlva emeltem fel, s vittem a szoba másik felébe. Lassan elhelyeztem őt az ágy közepén én pedig a lába között találtam helyet. Egy idő után minden ruha lekerült rólunk én pedig még mindig Hyunjin lábai között térdeltem.
-Tudom hogy felizgat téged a kezem Hyunjinnie.-suttogtam kéjes hangon mire ő lassan lehunyta szemeit.
-Élveznéd ha a nyakad köré tekerném? Hm?...-kérdeztem de választ nem kaptam.
-Például így?-helyeztem két kezem nyakára majd gyengéden rászorítottam.
-Ahhh.-nyögött fel miközben szemei kipattantak.
-Ki gondolta volna.-kuncogtam fel.
-Minho..-sóhajtotta ki miközben kezét nyakam köré tette. Én elmosolyodtam majd egyik kezemmel végig simítottam arcán.
-Mondd Jinnie.
-N..Nem lehetne betakarózni?-kérdezte miközben elvörösödött.
-Szégyenlős vagy?-kuncogtam fel mire ő csak aprót bólintott.
-Rendben.-nyomtam egy csókot ajkaira miközben magunkra húztam a takarót.•Találkozunk a következő részben emberek puszi