Adam Kaçırma

193 12 21
                                    

Ben:Ahh çok sıkıldım. Belkide biraz eğlenmeliyim.

Dedi ve o sırada aklına çok iyi bir fikir geldi.

Ben:Buldum! Tepki vermeleri için boruto evrenini buraya getireceğim ama neye tepki verecekler. Hımm bir düşüneyim. Buldum! Tabiki menma evrenine tepki verecekler.

Dedi ve parmaklarını şıklatarak bir sinema salonu ve çift kişilik odalar oluşturdu.

Ben:Ve şimdi tek eksik olan boruto evreni.

Parmaklarını şıklatarak onları getirdi.

Sasuke:Neredeyiz?

Naruto:Çocuklar arkama geçin. Kalanlar savaş pozisyonu alın.

Shinobiler:Hai.

Ben:Durun durun ben sizin düşmanınız değilim.

Boruto:S-sende kimsin?

Ben:Ben sizi buraya getiren kişiyim.

Sarada:Bizden ne istiyorsun?

Ben:Pek bir şey değil sadece sizden farklı bir boyuta tepki vermenizi istiyorum.

Hinata:B-bizden başka bir boyut mu? B-bu imkansız değil mi?

Ben:Hiçbir şey imkansız değildir.

Kawaki:Ama biz o boyuta tepki verince sen ne kazanacaksın?

Kawaki herkesin aklındaki o soruyu sormuştu.

Ben:Şey çok sıkılıyorum o yüzden.

Herkes:Ha!!!

Sakura:BİZİ BUNUN İÇİN Mİ GETİRDİN?!?!?

Ben:Umm evet.

Sasuke:Ahh pekala şunu yapıp kurtulalım.

Ben:Güzel seçim. Pekala ne ile başlamak istersiniz? Shipler, çocuklar veya ailelerle kısa kesitler.

Ben:Ama önce buraya birkaç kişiyi getireceğim.

Parmağını şıklattı ve akatsuki, neji, uchiha clanı, uzumaki clanı, senju clanı vs. Ölenler dirilmişti.

Naruto:Anne, baba.

Sasuke:Anne, baba, abi.

Hinata:Neji nii-san.

Herkes birbirine sarılıp ağlarken bir kızın sesi duyuldu.

Ben:Öhöm öhöm birbinize kavuşmanız, sarılmanız ve ağlamanız bittiyse devam edelim.

Herkes başını sallamıştı.

Ben:Ama ilk önce söylemeliyim ki orası bir omegaverse evreni.

Shikamaru:Omegaverse nedir?

Ben:Hımm omegaversenin ne olduğunu bilmiyor musunuz?

Çoğunluk başını iki yana sallamıştı.

İno:Uhm ben ne olduğunu biliyorum.

Ben:Harikasın ino seni bu yüzden çok seviyorum.

İno:T-teşekkürler.

İnojin:Anne omegaverse nedir ve nereden biliyorsun?

İno:Zamanında ben çok yaoi okudum inojin çok.

İnojin:Anlamıyorum anne yaoi de nedir?

İno:Cidden seni çok saf yetiştirdim, kendimle gurur duyuyorum.

Shikadai:Neler oluyor?

Boruto:Bir bilsem'ttebasa.

Ben:Her neyse çoğunluk bilmediği için anlatıyorum. Omegaversede üç alt cinsiyet vardır. Alfalar bu üç cinsiyetin en üstündedir ve omegaları dölleme yeteneğine sahiptir aynı zamanda feromonlarıyla bir betayı veya omegayı kendine itaat ettirebilirler ve eğer bir baskın alfaysa çekinik bir alfayı kendine itaat ettirebilir, birden fazla omegayı ve nadirde olsa bir betayı boynundan ısırarak işaretleyebilir aynı zamanda beş yılda bir iki ay boyunca süren bir kızgınlıkları vardır. Betalar bu üç cinsiyetin ikinci sırasındadır sıradan insanlardır, sizin gibi ama nadirde olsa bir omegayı işaretleyebilirler. Omegalar bu üç cinsiyetin sonuncusudur kız erkek farketmeksizin doğurabilirler aynı zamanda tatlı, küçük ve güzellerdir 12 yaşından sonra ayda bir kere bir hafta süren bir kızgınlık geçirirler, feromonlarının çok tahrik edici bir kokusu vardır genellikle alfaları ve nadirde olsa betaları kendine çeker aynı zamanda kızgınlıkları belli olmasın diye kızgınlıkları bitene kadar bir bastırıcı ilaç kullanırlar ve sadece bir kere işaretlenebilirler ve bir omegayı işaretleyen bir alfa eğer omeganın yanından giderse omega yavaş yava ve acı çekerek ölür. Bu kadar sorunuz var mı?

boruto, menma next generation'a tepki veriyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin