Tony sakince evet benim diyebilmişti.
Adamın üstünden kalktı ve elindeki çekici bir yere bıraktı.Bu adamın yüzü bir heykelinkini andırıyordu."Neden sormuştunuz ?"diyebildi sadece.
"Buraların en iyi heykeltıraşında bir Afrodit heykeli olduğunu duymuştum annem,hep böyle bir heykeli olsun istemiştir."
Tony konuyu anlamıştı "Ah evet var yukarı çıkalım vereyim."Tony heykelsi adamdan gözünü alamıyordu. Baktıkça bakası geliyordu insanın, heykeli verdi parayı aldı, alırken eli eline değdi .
Karşısındaki hiçbir şey hissetmemiş olsa bile onun elleri uyuşmuştu."Adınız nedir?"bu sesle Tony irkildi ve cevapladı "Anthony ama sen Tony diyebilirsin."hafifçe güldü. "Benimki de Stephen ama sen istersen Stephen diyebilirsin." şuan ikisi de gülüyordu.
Adam kapıya doğru yöneldi atölyenin camından içeri el salladı .Sonra bir kağıt parçası dikkatini çekti.Heykel için model aranıyor
Stephen kendine hayır diyecek ve gidecekti. Evet dedi içeri geri girdi .
Tony ne olduğunu anlamıştı,hayır bu olamazdı böylesine yakışıklı biriyle çalışarak kalbine zarar veremezdi.Verdi."Bişey unuttunuz sanırım?"dedi Tony
"Hayır model arıyorsan hala yani ,ben bu işi yapmak istiyorum"Hayır diyecek reddedecekti.
Evet dedi ,sandalyesine oturdu.
Alçıyı hazırladı adam tam karşısında ona bakıyordu. Tanrım gözleri ...
Maviydi ve ona bakıyordu.Tony kahverengi gözleri olduğundan dolayı üzüldü ama sonra onunkilere ne kadar çok yakışacağını düşündü,Bilincini açık tutmalıydı,aklını yitirecekti.Bu düşünceleri bı köşeye bırakıp alçıya şekil verdi ,şekilsiz bir kafa vardı şuan ama bu şekillenecekti.
Alnı biraz genişti, keskin elmacık kemikleri vardı, gök mavisi gözleri ile ona bakıyordu. Vücuduyla ona dönmüştü Vücudu da yapılıydı.Tony şuan yönelimini sorguluyordu. Başına hiç böyle bişey gelmemişti çünkü .Öncelikle dudaklarından başladı. İnce ve zariftiler keşke bu heykeli renklendirebilseydi ama renklendirirse ona bu dudakları öpme hissi uyandırırdı. Bitirdi vişne renkli dudakları .Gözlerin yerleri ve burunda neredeyse ortaya çıkmıştı.Tony heyecandan terliyordu.Durdu.Ve sordu "Yarın devam etsek senin için sorun olur mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heykeltıraş |ironstrange|
Short StoryTony Stark zamanının en iyi heykeltıraşıydı ve kendine muhteşem bir yüz bulmuştu.