Capitolul I

4 2 0
                                    

- Nici nu îmi trece prin cap să particip la nunta asta, i-am zis Amandei pe un ton răstit.

- Crezi că mie îmi convine? Nu eu am ales să fac parte din familia asta. Mi-a răspuns pe același ton.

- Fetelor, puteți să nu vă mai certați măcar în ziua nunți? S-a auzit vocea tatălui meu care se grăbea să ajungă la primărie, întârziind ca de obicei.

Eu sunt Emma, UNICA fiică a celui mai cunoscut regizor de film din Italia, Lucas Bernasconni.

Părinții mei s-au despărțit când eu aveam vârsta de 12 ani. O vârstă nu atât de fragedă, dar nici una la care să înțeleg ce se întâmplă cu adevărat în familia mea, dar vechea viață cu ambii părinți îmi lipsea. Am fost dată tatălui meu, datorită situației financiare favorabile, dar nimic nu se compară cu vacanțele petrecute alături de mama mea.

Locuiesc în Italia cu tatăl meu, într-o vilă în care nu m-am simțit niciodată acasă. Mama trăiește în sudul Italiei și duce o viață foarte grea, dar cui îi pasă? Am 17 ani și nu pot să fac nimic în legătură cu asta. Întotdeauna mi-am dorit ca ziua în care părinții mei s-au despărțit să fi fost doar un coșmar, dar nu este așa, coșmarul este realitatea și acesta continuă. Iubita tatălui meu, Santina și insuportabila sa fiică Amanda s-au mutat la noi de mai bine de o jumătate de an. Gândul că mama duce o viață grea, iar Santinei i se oferă mai multe decât merită mă face să îmi urăsc tatăl.


Crima (nefinalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum