معرفی

2.8K 346 418
                                    

سلام عرض شد خدمتتون.
خوب هستید؟!

میریم که بعد از یه غیبت نسبتاً طولانی بوک جدید رو پابلیش کنیم.

این بار بر خلاف بوک قبلی هیچ فضاسازی‌ای براتون انجام نمی‌دم، هرچیزی که باید رو قدم به قدم حین خوندن بوک متوجه می‌شید.

چیزی که باید جدی بگیرید اینه که جداً این بوک مناسب سنین زیر ۱۵ سال نیست. من برای همتون احترام قائلم، ولی تاثیرش قطعاً به خودتون آسیب می‌زنه و سلامت روح شما از هرچیزی واسه من مهم تره.

همونطوری که مشخصه بوک زیام و زین تاپه.

تنها کاپل بوک زیامن و هیچ خبری از بقیه‌ی پسرا توی این بوک نیست.

بوک بی‌دی‌اس‌ام نیست، اما طبیعتاً روابط جنسیش دارای خشونت هستن.

برای آپ بوک مثل قبل تایم مشخص بهتون نمی‌دم، اما می‌دونید که معمولاً زیاد منتظرتون نمی‌زارم.

پیشاپیش تاکید می‌کنم که بوک سد اند نیست، به خوبی حین آپ عذاب بکشید و خیالتون راحت باشه که تهش خوب تموم میشه.

درمورد ایده‌ی بوکم بگم که اگه یادتون باشه من گفته بودم احتمال این که بعد از فاکینگ آرت بوک جدید پابلیش کنم خیلی کمه، مگر این‌که یه موضوع خیلی خفن به ذهنم برسه.

خلاصه‌ش کنم، یه ادیت از زیام با آهنگ مورد علاقم از مایلی دیدم، بعد اینطوری بودم که "یاااا خدا من باید اینو بنویسم "

درواقع این فف با الهام از آهنگ angels like you از مایلی نوشته شده. بعدتر متوجه شدم این آهنگ از زبون مایلی برای دوست دخترش نوشته شده.

یه تشکر بزرگم بکنم از همسر عزیزم، رودخونه. این مدت لحظه به لحظه کنارم بود و بهم واسه نوشتن انرژی می‌داد. قلبم براته همسرکم
  roodkhune  💙

خایلی خاب
حرف جدیا تموم شد

آماده‌اید سلیطه‌ها؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

بریم که پارت بعد کست رو داشته باشیم.

FlaMeS [Z.m]Where stories live. Discover now