ꜱᴜɴᴀ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ
ᴛᴜ̈ʀ: Aɴɢꜱᴛ
800 kelimelik bir bölümle geldim sizlere💃
Bu arada neden bilmiyorum resimlerin altında çok büyük bir boşluk oluşuyor. Her bölümün altına da bölümle alakalı bir insta postu ya da hikayesi koyuyorum. O yüzden en altta resim gorurseniz biraz daha aşağı kaydırın altında yazanları görmek içinSınır:10 oy+ yorum
NEYSE ÇOK UZATTIM İYİ OKUMALAR BEBİSLER
SessizlikAkaashi'nin yüksek lisansa kabul edildiğini öğrendiğin andan sonra gelen büyük coşku ve mutluluk gitmiş, yerini endişeye bırakmıştı.
Ağustosta başlıyorsa beraber geçirebileceğiniz neredeyse dört ayınız kalmıştı. Senin de haziranda mezuniyet törenin vardı.
Ne yapmamız lazım?
Sen dalmış önündeki denize derin nefesler çekerek bakarken Akaashi de ne diyeceğini bilemeyerek seni izliyordu. Kim bilir belki de bu beraber olabileceğiniz son birkaç ayınızdı?
Farklı ülkelerde olacağınız zaman ikinizin tamamıyla ayrı hayatları olacaktı. Senin vakit geçireceğin ve haliyle onu aksatacağın bir arkadaş çevren, yüksek lisansa hazırlanma için çalışmaların olacak; Akaashi ise yeni ülkeye alışmaya çalışırken lisansını bitirmek için uğraşacaktı. İkinizin de farklı telaşları ve böyle yoğun hayatları varken bir de uzak mesafe ilişkisini yükleyemezdiniz.
Bu sessizlikte ne kadar uzun süre oturdunuz ikiniz de bilmiyordunuz. Sadece susup düşünüyordunuz.
"Seninle geleceğim."
Sonunda bu ölüm sessizliğini sen bitirmiştin. Akaashi dediğini yanlış anladığını sanıp sana anlamaz gözlerle baktı.
"Seninle geliyorum İtalya'ya. Bu sene mezun oluyorum zaten, beni de buraya bağlayan bir şey kalmıyor artık."
Akaashi kesinlikle bunu demeni beklemiyordu. Kendini 'Bu son zamanlarımız, beraber eğlenerek geçirelim.' tarzında bir konuşmaya hazırlamıştı.
Dizlerinin üstünde doğruldu ve ellerini senin belinin etrafına sardı.
"Çok teşekkür ederim... Çok teşekkür ederim."
Sen de ona geri sarıldın, bu verilmesi gereken güç bir karardı. Belki bu kadar acele karar verdiğin için sonunda pişman olacaktın fakat şu an bunu düşünmek istemiyordun.
Akaashi kollarını gevşetti, tam olarak senden ayrılmadan yüzüne doğru baktı.
"Seni bunun için zorlamıyorum, böyle büyük bir fedakarlık yapmanı bekleyemem. Sonuç olarak bütün geçmişini, arkadaşlarını da bırakıyorsun arkanda."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
solitude | suna r.
Teen Fiction"Asla onun gibi olamayacaksın." "Eminim şu an onun yatağındasın. #3 bokuto 28.07.23 #1 suna 16.09.23