ꜱᴜɴᴀ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ
ᴛᴜ̈ʀ: Aɴɢꜱᴛ
biliyorum bölüm kısa oldu fakat yazacak bir vakit bulamadim. Şunu bile yazmam birkac gubumu aldi
Bir dahaki bolum daha uzun olacak🫂Sınır:10 oy + yorum
*1 adet mesaj isteğiniz var!*
@sunarinto
vay, beni unutmak için oldukça çabalıyorsun
ama
ne kendini ne de beni kandırmana gerek yok
çabaların hep boşa ;)Every time you try to forget who I am
I'll be right there to remind you again
You know meHala the weeknd seviyorsundur umarım
☯-----☯
Eski sevgilinin kuyruk acısından dolayı attığı mesajları fark etmeyecek kadar sevgilin ile meşguldün.
Yemek yediğiniz italyan restoranından çıkmış, el ele oldukça canlı ve kalabalık olan kumsalda yürüyordunuz. Bulunduğunuz sahile bağlanan caddede bahar festivali vardı. Renk renk elbiseler giyinmiş kadınlar dans ediyor, tezgahlarda olabilecek her türlü yöresel yiyecekler satılıyordu. Çalan hareketli şarkılar eşliğinde insanlar tanımadığı kişileri dansa kaldırıyor, herkes çılgınca eğleniyordu.
Akaashi sabırsızca tuttuğu elini çekerek dondurma satan tezgaha doğru ilerledi. Satıcı altmış yaşını çoktan geçmiş oldukça tatlı gözüken bir amcaydı. Sizin ona doğru geldiğinizi fark edince hafifçe gülümsedi.
"Hoş geldiniz gençler, ne istersiniz?"
"Karamelli ve çikolatalı alabilir miyim?"
"Ben de aynısından istiyorum."
Yaşlı amca dondurmalarınızı hazırladıktan sonra size uzattı. Akaashi parayı verirken o ise gülümseyerek size baktı.
"Tanrı sizi korusun çocuklar, iyi günler."
Siz de ona karşılık verdikten sonra külahlarınızı yiyerek az önce dolaştığınız sahilde oturmak için yürümeye başladınız.
"Çok güzel bir gündü, teşekkür ederim her şey için."
"Asıl ben teşekkür ederim bana eşlik ettiğin için."
Konuşurken sahile ulaşmış ve kumlara kendinizi bırakmıştınız. Akaashi'nin üstünde bir gerginlik olduğunu fark etmiştin çünkü derin derin nefesler alıyor, arada bir konuşmaya başlayacakmış gibi ağzını açıyor ardından hemen kapatıyordu. Üstelememiştin çünkü sen söylemeden kendisinin anlatmasını bekliyordun.
Sessizce kumsalda oturuyor, ayın denize yansımasını izleyerek dondurmalarınızı yiyordunuz.
"Seninle bir şey konuşmak istiyorum."
Tamamıyla sana dönmüş, oldukça ciddi duruyordu.
"Peki, seni dinliyorum."
Sen de onun gibi oturduğun yerde düzeldin ve ona bakmaya başladın.
"Seni kesinlikle hiçbir şey için zorlamıyorum, ilk önce bunu bilmen lazım."
Konuşması bittikten sonra susmuş, aklında kelimelerini toplanmaya çalışıyordu. Sen de ona vakit verdin, aceleye getirip onu darlamak istemiyordun. Sana istemeyeceğin ya da rahatsız olacağın bir şey söylemeyeceğinden emin olduğundan sabırla bekledin.
"Biliyorsun zaten uzun zamandır yüksek lisans için başvurularda bulunuyordum. Dün bana mail ile ulaştılar. En çok istediğim olmasa da yine de beklediğim yerlerden bir tanesi kabul mektubunu attı."
Söylediği ile birlikte yüzünde kocaman bir gülümseme oluşmuştu, ellerini heyecanla çırptın. Bunu söylemek için neden bu kadar gerildiğini anlamdıramadığından konuşmak için ağzını açmıştın ki o tek nefeste her şeyi dökmüştü.
"Ama yüksek lisans İtalya'da ve program ağustosta başlıyor."
☯----☯
yn.babee and my man, thank you to my man
liked by akakashii and 13.400 othersKontrol etmeden yükledim bölümü daha fazla bekletmemek için
Fikirleriniz varsa yazarsaniz sevinirim okudugunuz icin tesekkurler💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
solitude | suna r.
Teen Fiction"Asla onun gibi olamayacaksın." "Eminim şu an onun yatağındasın. #3 bokuto 28.07.23 #1 suna 16.09.23