Selam asklarimm <333
Bir bölüm daha atiyorum çünkü neden olmasın?
Oy verip,yorum yapmanız beni çok mutlu ediyor♡
İyi okumalarrr ^^
_________________________Toplantı için tamamen hazırdım. Şimdi ise Bay Min ile toplantı o dasına gidiyorduk.
"Hazır olduğundan eminsin değil mi?"
"Evet efendim."
"Umarım öyledir. En ufak bir hata istemiyorum."
Başımı tamam anlamında salladım ve toplantı odasına girdik. Bay Min masanın en başına otururken ben ise onun yanında yerimi almıştım.
"Merhaba Tae-min görüşmeyeli uzun zaman oldu. Anlaşmayı kabul ettiğini asistanım Jimin bana aktardı ve toplantı düzenlemek istedim."
Bay Lee'nin bakışları beni bulmuş ve baştan aşağıya süzmüştü. Ya da umarım bana öyle gelmiştir.
"Merhaba Yoongi, evet görüşmeyeli oldu. Ortak olmamız tüm korede yankılanacak resmen."
"Evet,Kısa kesip hemen anlaşmayı imzalamaya ne dersin?"
"İyi olur. Hadi imzalıyalım."
Ve anlaşmayı Bay Min ve Bay Lee'ye uzattım . İşleri bitince anlaşmayı çekecekken Bay Lee'nin eli, elim ile temas etti. Bunu bilerek yaptığını anlamıştım ve hemen elimi çektim.
"Bu ortaklığı kutlamalıyız bence Yoongi, ne dersin?"
"İyi olur. Perşembe akşamına ne dersin?"
"Tamamdır."
Toplantı sonunda bitmişti. Şimdi ise şirketten çıkmak için asansörlerin olduğu yere gidiyordum ama kolumdan tutulmam ile irkildim.
"Bay Lee?"
"Sen Jiminsin, Yoongi'nin asistanı değil mi?"
"Evet."
"Ah, Yoongi'nin neden seni asistanı yaptığını şimdi anlıyorum."
"Anlamadım Bay Lee, ne demek istiyorsunuz?"
"Çok güzelsin Park Jimin. Herkes senin gibi birinin asistanı olmasını ister."
Konuşma tarzı rahatsız ediciydi. O sırada Bay Min'in sesini duydum.
"Jimin, odama gel."
"Peki Bay Min."
Bay Min odasına giden yolu yarılamışken Bay Lee ben kolumdan tutup kendisine çekmiş ve kulağıma fısıldamıştı.
"Perşembe akşamı için sabırsızlanıyorum Jimin."
Kolumu ondan çektiğimde konuştum.
"Bay Lee, lütfen bir daha bana böyle yaklaşmayın."
Dedim ve Bay Min'in odasına gittim. Odasının önüne geldiğimde kapıyı çaldım ve 'Gel' sesini duyduğumda içeri girdim.
"Tae-min ile bayağı yakınsınız galiba? Hm?"
"H-hayır. Sadece biraz konuşmuştuk."
Diye bir yalan söyledim.
"Bana kanıtlamak zorunda değilsin. Senden bu kâğıttaki numaraları tek tek arayıp perşembe günü olacak partiye davet etmeni istiyorum."
"Tamam Bay Min."
"Bugün erken çıkabilirsin."
"Teşekkürler Bay Min. İyi günler."
Dedim ve çıktım.
*20 dk sonra*
Eve sonunda gelmiş ve kendimi direk yatağa bırakmıştım. Yediklerime dikkat etsem de yemek hazırlamaya üşendiğim için pizza sipariş etmiştim. Yaklaşık 5-10 dakikaya gelmişti ve çabucak pizzayı bitirip yatağa girdim ve bir film açtım. Daha filmin yarısına gelmeden göz kapaklarım ağırlaşıyordu. Bir süre sonra uykuya dalmıştım.
___________________________________
Selamm💞
Şaka gibi yb attim resmen ^-^
Umarım beğenmişsinizdirr💕
İyi gecelerr✨🌙
_______________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fotoğraf~Yoonmin
FanfictionPark Jimin arkadaşı Taehyung'a atacağı fotoğrafı yanlışlıkla patronu Min Yoongi'ye atar NOT: fem Jimin içerir Yan ship---> Taekook