1.0

549 41 68
                                    

Çok özür diliyorum bölümü bu kadar geciktirdiğim için :(
Hemen hikayeye geçmek istiyorumm💞
Oy verip, yorum yaparsanız çok mutlu olurumm
İyi okumalarr💞💕
(Yorum yapmayanın gece evine gelip karabasan gibi çöküyorum 𓁹𓁹)
______________________________

Zar zor gözlerimi açtım. İlk işim telefonumu alıp saatte bakmak oldu.

*Bay Min'den 10 cevapsız arama*

Siktir... Saat on'u -dokuzda işte olmam gerekirdi-geçmişti! Bu sefer kovulmazsam cidden Tanrı'ya şükredeceğim. Duş alamayacağım için elimi yüzümü yıkadım ve parfüm sıktım. Elime geçen kıyafetlerimi üzerime geçirdim. Hemen evden çıkıp marketten sandviç aldım ve yemeye başladım. Otobüsün geldiğini görüp koşmaya başladım. Ve şoför beni görmesine rağmen durmadı. Çok güzel(!) otobüsüde kaçırdım! Telefonumu çıkarıp hemen Bay Min'i aradım. Bir kaç çalışta açtı.

"Geç kaldın?"

"Üzgünüm Bay Min-"

"Bu konu hakkında seni defalarca uyardım Park Jimin. Son kez uyarıyorum. Geldiğinde odama gel, bu konu hakkında konuşacağız. "

"Ama Bay Min-"

Telefonun kapanma sesi gelince derin bir nefes aldım. Bu adam kesin bipolardı. Şanssız biri olduğum için otobüs yarım saat sonra gelmişti. Sonunda şirkete gelmiştim ve bipolar patronumun kapısının önündeydim. Gömleğimi düzelterek kapıyı çaldım ve içeri girdim.

"Sonunda gelebildin."

"Bay Min gerçekten çok üzgünüm. Otobüs ka-"

"Bu bahaneleri ne kadar dinledim tahmin bile edemezsin. "

"Ama doğruyu söylüyorum. "

"Peki bu sefer öyle olsun, ama bugün kahve ve çaylarımı sen getireceksin. "

"Ama bu benim işim değil Bay Min. "

"Patronuna karşımı geliyorsun Jimin? "

"Hayır, üzgünüm. "

Çıkmak üzereyken Bay Min bana seslendi.

"Jimin."

Tanrım, lütfen vazgeçtiğini söylesin. Gülümseyerek Bay Min'e doğru döndüm.

"Efendim Bay Min? "

"Az kalsın unutuyordum. Kahvem beş dakikaya masamda olsun. Şimdi çıkabilirsin."

"Tamam Bay Min. "

Odadan çıkıp kafeterya ya indim. Kasa bbaşınd Eunwoo'nun olduğunu görünce sevindim.

"Selam Eunwoo. "

"Selam Jimin. Nasılsın? "

"Bana Bay Min'in kahvesinden verirsen çok iyi olacağım. "

"Yine geç mi kaldın? "

"Evet, adama otobüsü kaçtı diyorum, bana 'bahane uydurma' diyor. "

Fotoğraf~YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin