1.Kapitola 1.Část

80 3 0
                                    

Izuku pov:

Brr...Br.. Br..
Inko: ,,IZUKU VSTÁVEJ SAKRA UŽ!"
,,Ah jo! už vstávám.."
Prudce jsem se zvedl a sedl si na postel, aby mě máma nevykuchala.
,,Achjo musí po mě vždycky takhle vřískat?" Vypl jsem si budík, postavil se a šel si udělat ranní hygienu.
,,Achjo, zase začíná nový školní rok, Aspoň uvidím Todorokiho,,
Vyplivl jsem zubní pastu a opláchl si kartáček. Udělal jsem si snídani, snědl ji a šel se převléct do uniformy. Už byl čas vyrazit. ,,Pá mami!" zamávala mi a já jsem překročil práh dveří a vyrazil do školy.

Po cestě jsem potkal Todorokiho jelikož bydlíme blízko sebe. Přiběhl ke mně. Todoroki:,,Aah! Čau Midoriyo! Jak je?"
,,Ujde to"
Todoroki: ,,Jak jako ujde?! Dneska je první den školy Midoriyo, musíš zazářit předevšema holkama!"
,,O to mi moc nejde Todoroki." Todoroki se zastavil, tak jsem se zastavil též, chytl mě za ramena a řekl:,,Midoriyo! Nemůžeš být celej život introvertní a tichý, mám tě sice rád ale brácho! musíš taky myslet trošku na sebe."
Jeho slova mě zaskočila, takže jsem nahodil překvapenej obličej.
Todoroki:,, Když budeš mít holku, tak budeš cool, chápeš to?" Mlčky jsem kývl hlavou a začali jsme zase chodit. Todoroki mi celou cestu vyprávěl o tom, jak byl o prázdninách na všemožných výletech. Ale já jsem celou cestu přemýšlel o tom, co řekl, možná by nebylo tak špatné najít si holku?...

KONEC
1.Části

𝐘𝐎𝐔'𝐑𝐄 𝐎𝐍𝐋𝐘 𝐌𝐈𝐍𝐄 (CZ) 𝗡𝗦𝗙𝗪Kde žijí příběhy. Začni objevovat