Izuku pov:
Šli jsme s Todorokim bok po boku, je to můj nejlepší kamarád. Těžko si dělám kamarády jelikož jsem celkem tichý a nudný, ale i když si nějaké udělám tak se semnou po chvilce už nebaví, jsem moc nudný.. Ale Todorokiho jsem nikdy neznudil a nikdy mě neopustil.
Po chvilce chození jsme došli do školy. Vzal jsem si potřebné věci ze skřínky a vyrazil do třídy. Hned jak jsem vešel do třídy tak mě přivítala Ochako, je to moje druhá nejlepší kamarádka hned po Todorokim jenže ona mi cely prázdniny ani nenapsala, asi jsem ji taky začal nudit. Ochako:,,Ahoj Izuku seš taky natěšený jak já?"
Neodpověděl jsem.
Místo toho jsem si sedl na své místo a začal si vybalovat věci.
Ochaco:,,Ah ne udělala jsem něco? Jsi na mě naštvaný snad kvůli toho, že jsem ti celé prázdniny neodepsala?
Dovybavoval jsem si věci.
Ochako:,, Není to tak že bych se s tebou nechtěla už bavit jen...Rozbil se mi mobil a rodiče odmítali mi koupit nový dokud nebude nový školní rok.."
Aha tak jsem si to myslel špatně.. ,,Aha promiň to mě nenapadlo"
Usmál jsem se na ní a ona mi můj úsměv oplatila, a sedla si za mě, jelikož už začínala hodina.Aizawa:,,Vítám vás žáci v novém školním roce! Doufám že tento rok půjde hladce, ale ještě předtím než s něčím začneme, vám chci přivítat dva nové studenty!
Do třídy vešel jeden kluk a jedna holka. Ten kluk měl krátké blonďaté vlasy a ta holka měla dlouhé černé vlasy i oči, byla velmi hezká.
,,Eh, jmenuji se Katsuki Bakugo." Tsuyu:,,Já se jmenuji Tsuyu Asui! Moc ráda vás všechny poznávám! Aizawa: ,,Tak to by bylo.. Chci abyste se k nim chovali hezky. Bakugo sedni si k oknu."
Ten blonďatý si sedl k oknu na druhé straně třídy, a jen tak pro informaci já sedím v druhé řadě u dveří, zamnou Ochaco a vedle mě Todoroki.
Aizawa:,,Tsuyu, ty si sedni do první řady vedle toho zelenovlasého."
Ona si sedne vedle mě? Proč zrovna vedle mě?!
Tsuyu:,,Ahoj, jak se jmenuješ?"
TO NÉ ONA NA MĚ MLUVÍ?
,,Jmenuji se I-Izuku"
Tsuyu:,,Jé, to je velmi hezké jméno." Usmála se na mě a já jsem se jen trochu začervenal.
PRÁVĚ JSEM S NÍ PROMLUVIL.
Todoroki mě lehce bouchl do loktu otočil se ke mně a šepotem řekl: ,,Jen tak dál kámo."
Snad si nemyslí že by semnou taková hezká holka chodila! Todoroki:
,,Viděl jsem jak ses na ní začervenal, líbí se ti co?
Zeptej se jí jestli by s tebou nechtěla někam zajít!"
Dělá si snad srandu? Proč by tak hezká holka šla s nějakým introvertem jako jsem já do kavárny? A pak jsem si řekl..Žijem jenom jednou Izuku! Zmuž se! Otočil jsem se na ní a zeptal se: ,,N-no přemýšlel j-jsem jestli bys semnou nechtěla n-někam zajít."
Usmála se a řekla: ,,Jasně!"
,,Opravdu??"
Tsuyu: ,,Jo, proč ne? Co třeba jít semnou povečeřet?"
Uvnitř jsem křičel radostí protože to je první holka která semnou někam jde, ale musím zachovat chladnou hlavu. Tak jsem se na ní jen usmál, trochu se začervenal, a otočil k tabuli. První hodina uběhla rychle takže už začalo zvonit a všichni jsme šli domů.KONEC
1.Kapitoly
ČTEŠ
𝐘𝐎𝐔'𝐑𝐄 𝐎𝐍𝐋𝐘 𝐌𝐈𝐍𝐄 (CZ) 𝗡𝗦𝗙𝗪
FanficHororovo romantický příběh o dvou chlapcích, Izuku Midoriya a Katsuki Bakugo. Bakugo je Izukem posedlý, když zjistí, že má obdivovatelky, nenechá si to jen tak líbit.