𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑨 𝑲𝒊𝒔𝒔
[2022]
𝑻𝑩𝑷 - 𝑭𝑭- 𝑺𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒓𝒕, 𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒎𝒖𝒔𝒊𝒄 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒂𝒔𝒆𝒃𝒂𝒍𝒍.
𝐏𝐑𝐈𝐒𝐂𝐈𝐋𝐋𝐀 𝐌𝐀𝐃𝐃𝐄𝐍 𝒘𝒂𝒔𝒏'𝒕 𝒂 𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒔𝒐𝒄𝒊𝒂𝒍 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏, 𝒃𝒖𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒘𝒆𝒍𝒍 𝒌𝒏𝒐𝒘𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒍𝒊𝒌𝒆𝒅, 𝒔𝒉𝒆 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒕𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 - 𝑭𝒊𝒏𝒏𝒆𝒚 𝑩𝒍𝒂𝒌𝒆, 𝑮𝒘𝒆𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒌𝒆, 𝒂𝒏𝒅 𝑹𝒐𝒃𝒊𝒏 𝑨𝒓𝒆𝒍𝒍𝒂𝒏𝒐. 𝑺𝒉𝒆 𝒊𝒏𝒗𝒆𝒔𝒕𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒓𝒕𝒘𝒐𝒓𝒌. 𝑷𝒓𝒊𝒔𝒄𝒊𝒍𝒍𝒂 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒊𝒎𝒂𝒈𝒊𝒏𝒆𝒅 𝒇𝒂𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆, 𝒃𝒖𝒕 𝒊𝒕 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒆𝒅.
𝐁𝐑𝐔𝐂𝐄 𝐘𝐀𝐌𝐀𝐃𝐀 𝒖𝒔𝒖𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒔𝒑𝒆𝒏𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒄𝒍𝒂𝒔𝒔𝒆𝒔 𝒍𝒆𝒂𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒊𝒔𝒕𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒅, 𝒃𝒖𝒕 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒊𝒕 𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝑩𝒊𝒐𝒍𝒐𝒈𝒚 - 𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕 𝒇𝒐𝒄𝒖𝒔. 𝑯𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒐𝒐 𝒃𝒖𝒔𝒚 𝒂𝒅𝒎𝒊𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒊𝒓𝒍 𝒔𝒂𝒕 𝒕𝒐 𝒉𝒊𝒔 𝒍𝒆𝒇𝒕, 𝑷𝒓𝒊𝒔𝒄𝒊𝒍𝒍𝒂 𝑴𝒂𝒅𝒅𝒆𝒏. 𝑯𝒆'𝒅 𝒉𝒂𝒅 𝒂 𝒄𝒓𝒖𝒔𝒉 𝒐𝒏 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔, 𝒃𝒖𝒕 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒕𝒐𝒍𝒅 𝒂𝒏𝒚𝒐𝒏𝒆, 𝒏𝒐𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 - 𝒌𝒏𝒐𝒘𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕 𝒘𝒂𝒔𝒕𝒆 𝒂 𝒔𝒆𝒄𝒐𝒏𝒅 𝒕𝒐 𝒕𝒆𝒍𝒍 𝒉𝒆𝒓. 𝑩𝒓𝒖𝒄𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒑𝒍𝒂𝒚 𝒃𝒂𝒔𝒆𝒃𝒂𝒍𝒍 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆 𝒆𝒔𝒑𝒆𝒄𝒊𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒆𝒏𝒋𝒐𝒚𝒆𝒅 𝒊𝒕 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝑷𝒓𝒊𝒔𝒄𝒊𝒍𝒍𝒂 𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒂𝒕𝒄𝒉𝒆𝒔.
- 𝑾𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒃𝒆𝒍𝒊𝒆𝒗𝒆 𝒊𝒕 𝒊𝒇 𝑰 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒘𝒐 𝒘𝒆𝒓𝒆, 𝒔𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒍𝒚, 𝒄𝒓𝒖𝒔𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓?
𝐁𝐑𝐔𝐂𝐄 𝐀𝐍𝐃 𝐏𝐑𝐈𝐒𝐂𝐈𝐋𝐋𝐀 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒕𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒐𝒖𝒕𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒐𝒇 𝒄𝒍𝒂𝒔𝒔, 𝒐𝒓 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒄𝒐𝒏𝒔𝒊𝒅𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒎𝒔𝒆𝒍𝒗𝒆𝒔 𝒂𝒔 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔. 𝑼𝒏𝒕𝒊𝒍 𝒐𝒏𝒆 𝒎𝒐𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏 𝑩𝒊𝒐𝒍𝒐𝒈𝒚, 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒕𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒆𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒂 𝒑𝒓𝒐𝒋𝒆𝒄𝒕.
•••
"𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐤𝐞𝐭𝐜𝐡𝐞𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐠𝐨𝐨𝐝, 𝐌𝐚𝐝𝐝𝐞𝐧."
"𝑰'𝒅 𝒔𝒂𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒎𝒆, 𝒃𝒖𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒏'𝒕 𝒅𝒓𝒂𝒘 𝒇𝒐𝒓 𝒔𝒉𝒊𝒕, 𝑩𝒓𝒖𝒄𝒆."
"𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐦𝐚𝐭𝐮𝐫𝐞."
"𝑨𝒓𝒆𝒏'𝒕 𝑰?"
•••
𝑷𝒓𝒊𝒔𝒄𝒊𝒍𝒍𝒂 𝑴𝒂𝒅𝒅𝒆𝒏
𝑷𝒍𝒂𝒚𝒆𝒅 𝒃𝒚 𝑱𝒆𝒏𝒏𝒂 𝑶𝒓𝒕𝒆𝒈𝒂."𝑮𝒐𝒔𝒉, 𝑭𝒊𝒏𝒏𝒆𝒚, 𝒚𝒐𝒖 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒈𝒓𝒐𝒘 𝒂 𝒑𝒂𝒊𝒓, 𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒔𝒌 𝒉𝒆𝒓 𝒐𝒖𝒕!"
𝑩𝒓𝒖𝒄𝒆 𝒀𝒂𝒎𝒂𝒅𝒂
𝑷𝒍𝒂𝒚𝒆𝒅 𝒃𝒚 𝑻𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂𝒏 𝑷𝒓𝒐𝒗𝒂𝒏𝒈."𝑰...𝑰 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒂𝒊𝒓?"
•••
𝑶𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑪𝒂𝒔𝒕 𝑴𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓𝒔.
𝑭𝒊𝒏𝒏𝒆𝒚 𝑩𝒍𝒂𝒌𝒆
𝑷𝒍𝒂𝒚𝒆𝒅 𝒃𝒚 𝑴𝒂𝒔𝒐𝒏 𝑻𝒉𝒂𝒎𝒆𝒔,
"𝑰 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒉𝒆'𝒔 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖..."𝑮𝒘𝒆𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒌𝒆
𝑷𝒍𝒂𝒚𝒆𝒅 𝒃𝒚 𝑴𝒂𝒅𝒆𝒍𝒆𝒊𝒏𝒆 𝑴𝒄𝑮𝒓𝒂𝒘,
"𝑶𝒉, 𝑩𝒓𝒖𝒄𝒆, 𝒑𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆 𝒃𝒆 𝒎𝒚 𝒃𝒐𝒚𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅! 𝑴𝒘𝒂𝒉! 𝑴𝒘𝒂𝒉!"𝑹𝒐𝒃𝒊𝒏 𝑨𝒓𝒆𝒍𝒍𝒆𝒏𝒐
𝑷𝒍𝒂𝒚𝒆𝒅 𝒃𝒚 𝑴𝒊𝒈𝒖𝒆𝒍 𝑪𝒂𝒛𝒂𝒓𝒆𝒛 𝑴𝒐𝒓𝒂,
""•••
𝑨/𝑵 - 𝑰 𝒉𝒐𝒑𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒆𝒏𝒋𝒐𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒐𝒐𝒌!! <33
YOU ARE READING
𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑨 𝑲𝒊𝒔𝒔 - 𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑷𝒉𝒐𝒏𝒆
Horror- 𝑰𝒏 𝒘𝒉𝒊𝒄𝒉, 𝒕𝒉𝒆 '𝑩𝒂𝒔𝒆𝒃𝒂𝒍𝒍 𝑪𝒉𝒂𝒎𝒑' 𝒂𝒏𝒅 '𝑩𝒐𝒐𝒌𝒘𝒐𝒓𝒎' 𝒇𝒂𝒍𝒍 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒂 𝒕𝒆𝒆𝒏 𝒓𝒐𝒎𝒂𝒏𝒄𝒆. © 𝒇4𝒊𝒓𝒚𝒔𝒌𝒖𝒍𝒍𝒛𝒛𝒛 2022 𝒃𝒓𝒖𝒄𝒆 𝒚𝒂𝒎𝒂𝒅𝒂 𝒙 𝒐𝒄 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒍𝒂𝒄𝒌 𝒑𝒉𝒐𝒏𝒆 𝒇𝒇