Nasadila jsem si boty na podpatku a šinula jsem si to na pokoj číslo devět.V půli cesty mě zarazila Susan. Honey drž se,ať nedopadne jako minule řekla mi Susan.Přikývla jsem a pro sebe sem se uchechtla.Abych vám to ujasnila minule po mě jeden klient chtěl abych se na něho prostě vychcala.Řekla sem mu ne a když jsem z něho chtěla slézt tak mě pevně držel a já se nasrala.Vyrvala jsem se mu a pak jsem vzala holítko oholila jsem mu nohy i ptáka a potom srm mu ty chlupy narvala do huby.Potom jsem odešla z pokoje.Samozřejmně si ten klient stěžoval a já dostala od Susan pěkného sprda a už druhé napomenutí.Abych vám ujasnila dění za tři npomenutí je vyhazov ze stáda.Takže se musím krotit.Ale já nesnáším takové debily co si myslí že jsou největší kingové na světě.Ale to teda nejsou protože na světě ke jediný king a to jsem já.Já Honey Perksnová.Otevřela jsem dveře od pokoje č.9.Byla tam tma tak jsem zavolala Haló?Je tu někdo?.Ze tmy se vynořil pohledný hnědovlasý kluk asi o dva roky starší něž já.Podal mi ruku a představil se Ahoj já jsem Jake,je mi 17 dopověděl a usmál se na mě.Divně jsem se na něho podívala.Je to divné,zaprvé ještě nikdo se mi nepředstavil jen mi prostě řekl co chce a hotovo.A navíc takhle mladého klienta sem ještě neměla.Ehm..ahoj já jsem Honey je mi 15 řekla jsem.Jake se na mě divn ě podíval.Tobě je 15? Co tady děláš tak mladá?Kde máš rodiče? vychrlil na mě asi milion otázek.Jakeu..to není podstatné,jsi tu kvůli něčemu jinýmu.Tak co to bude? zeptala jsem se ho a falešně a znechuceně jsem se na něho usmála.Já tu nejsem od toho aby si mě obštasťnovala.Já ti chci ukázat že svět není jenom o mrdačce..chci ti ukázat pravý svět.Chci aby si s mojí pomocí zažila notmální život 15tileté holky jako každá jiná holka v tvém věku. řekl a chytl mě za obě ruce.Úplně jsrm se udivila a řekla mu Ehm..budeme dělat co chceš ty si klient a taky sis zaplatil.Jake se pousmál a odpověďel No tak ze všeho nejdřív se běž obléct do něčeho normalního zasmál se a já se na něho zamračila.No dobře jak chceš zakoulela jsem na něho očima a šla jsem se převléct.Vystoupala jsem dvě patra schodů a vešla jsem do pokoje s tyrkysovými dveřmi,které byly samozřejmně moje.Vešla jsem do svého pokoje a otevřela jsem dveře svojí skříně.Vytáhla jsem si asi jediné normální oblečení co mám.Byly rudě červené šaty s výkrojem v zadu a na bocích.K tomu vysoké rudé boty na jehlách.Okolo krku jsem si zapla zlatý mohutný náhrdelník.Vlasy jsem si učesala a nechala jsem je volně.Rty jsem si namalovala taky rudou rtěnkou,řasy jsem přejela asi osmi řasenkami,napudrovala jsem si obličej a celý outfit jsem doplnila černým psaníčkem.Sešla jsem dolů po schodech kde už v černém obleku stál Jake.Nejdřív mírně pootevřel pusu do o ale potom se začal smát.Čemu se jako řehníš ty žide? zamračila jsem se na něho.Tomu jako říkáš normální oblečení?ještě jednou se zasmál.A co ti na tom připadá nenormálni? Zase jsem se na něho zamračila.Hone neber si to nějak blbě ale každý nemusí vědět že si vycházím s děvkou řekl.No tak to se jinak než blbě brát nedá zamračila jsem se na něho.Ježiš nemusíš být hned napučená zamračil se na mě taky.A pak jsme oba dva vybuchly smíchy.No tak když se na to tak dívám budem ti muset koupit nějaké normální oblečení usmál se na mě.Jó já miluju nakupování zaradovala jsem se.Jake se na mě usmál a šly jsme.Jake mi otevřel dveře.Mm nějaký gentleman tu zasmál jsem se pro sebe.Jo Jakeu ještě něco! usmála jsem se na něho.Ano Honey? usmál se sladce na mě Jake.Děkuju usmála jsem se nevinně.Nemáš za co Honey opětoval mi můj úsměv.Vyšli jsme a já se málem posrala,otevřela jsem pusu do o.Jakeu?Děláš si prdel?To je tvoje auto? zeptala jsem se ho udiveně při pohledu na jeho auto.Bylo to to nové Bmw z té reklamy co jsem viděla v televizi.Ne nedělám si prdel,ale už je staré měl bych si koupit nové zasmál se.Kde na to doprdele bereš? zeptala jsem se ho úplně překvapeně.To ti vysvětlím někdy pozdějc usmál se na mě.Otevřel mi dveře,usmál se a řekl Dáma má přednost....
Tak doufám že se vám to líbilo.Moc děkuju za jedno vote,třicet pět zhlédnutí a jeden komentář.Pro další kapitolu bych vás poprosila aspoň o tři vote a jeden koment.Předem všem moc děkuju :)) Vaše youtuberka a "spisovatelka" Nattali :**:))