3.Little secret

69 4 2
                                    

Nastoupila jsem za Jakem do auta.Jakeu? zeptala jsem se ho s ladným úsměvem.Ano Honey? zeptal se s úsměvem Jake.Kam to vlastně jedem? zeptala jsem se ho.Kam si chodis nakupovat hadříky?Taková holka jako ty v tvojí práci si musí slušně vydělávat! řekl Jake.Podívala jsem se na Jakea ,povzdychla jsem si.Jakeu já si nic nevydělávam,..a neptej se proč protože ti to stejně neřeknu dokončila jsem svou větu.Aha,a Honey?Řekneš mi to někdy?zeptal se s nadějí v očích Jake.Ty se chceš někdy vrátit?zeptala jsem se s udiveným dakfejsem.No ano..pokud ti to teda nevadí zeptal se mě Jake nervózně.No mě to nevadí ale Susan to asi bude vadit..řekla jsem se sklopenými očmi.A proč by jí to jako mělo vadit? zeptal se s údivem Jake.Protože mi prostitutky můžeme dělat jenom jedno..a to je že si zaplatí užijí si semnou nevázaný sex a odejdou řekla jsem Jakeovi sklesle.Platit ti Honey klidně budu a to že tě budu někam brát můžeš odůvodnit tím že tě beru do hotelu usmál se Jake.Tak jo bude to naše malé tajemství Jakeu usmála jsem se na něho.To víš že jo Honey usmál se na mě sladce Jake.Jakeovo auto zastavilo před nějakým pro mě neznámým obchodem.Jakeu?Kde to jsme?zeptala jsem se docela udiveně Jakea.Ty tenhle obchod neznáš?zeptal se Jake už docela dost udiveně.Ne zamračila jsem se na něho.No tak se tak nemrač Honey právě stojíš před channelem představil mi obchod Jake.Úplně se mi rozzářila oči,tyhle drahé kousky oblečení jsem viděla jenom na modelkách v časopise který jsem si jednou tajně od Susan vypůjčila.Líbí?zeptal se mě Jake a uchechtl se.No že se ptáš takovéhle obchody jsem vždycky zbožňovala ale Jakeu jednou mi fakt musíš říct kde na to bereš..ty máš tak bohatý rodiče?zeptala jsem se ho s nadějí v očích jestli mi vůbec něco řekne.Ne Honey já už s rodiči pěkně dlouho nežiju když mi bylo tolik kolik je teď tobě tak mě vyhodily z domu dovyprávěl mi svůj životní příběh Jake.Úplně jsem úlekem uskočila,vždyť mu se stalo to samé co mě! Ale docela by mě zajímalo kde všechny ty peníze bere.Jake už šel ke dveřím obchodu a já se probudila ze svých myšlenek a doběhla jsem k němu.Dveře s nápisem Channel se otevřely a mě se poskytnul pohled na celou krásu obchodu.Zůstala jsem němě stát a nemohla jsem uvěřit svým očím.Vždycky jsem snila že si třeba aspoň na jeden kousek tohohle oblečení vydělám a koupím si ho,nebo mi ho někdo dá k narozeninám nebo jo po někom sdědím ale vůbec jsem nikdy nepomyslela že mě ůplně neznámý kluk sem vezme a že se to stane zrovna dnes.Vešla jsem do obchodu ,nějaký chlap si mě vzadu okukoval.Mohl mít tak minimálně 40.Najednou si vzdušnou čarou začal a mě přeměřovat nějaké sexy prádýlko.Pak mi svými nechutnými prasáckými ústy naznačil něco ve smyslu jakože Líbí?.Nevšímala jsem si ho jn sem na něho ukázala fakáče a šla jsem dál.Honey!To nemůžeš dělat!Sme ve společnosti! křikl na mě zděšeně Jake.To řekni támtomu praseti naproti zamračila jsem se na něho.Jake se na něho jenom letmo podíval a šly jsme dál.Tak Honey tady máš rifle,triko,košile,šátky,apod.řekl mi Jake a podal mi obrovskou hromadu věcí.Věci jsem si od něho hned vzala a šla jsrm do kabinky si je vyzkoušet.

Už mám za sebou milion věcí které mi dokonale padly.Podala jsem je Jakeovy.Jakeu ale já ti to nemám jak zaplatit ! řekla jsem mu s lítostí.Honey...platit mi to nemusíš ber všechno co ti dneska koupím jako dar usmál se na mě Jake.Jake podal věci prodavačce ta mu to naskenovala a Jake ji podal kreditku.Zaplatil a my asi s 30 tašky jsme vyšli z obchodu.A Honey máš mobil? zeptal se mne Jake.No víš jednou jsem jeden měla ale rozbil se řekla jsem mu sklesle.Tak pojď koupím ti ten co mám já usmál se přívětivě Jake.A co máš vůbec za mobil? zeptala jsem se natěšeně.Honey,mám Iphone 6 zasmál se Jake.No to si děláš prdel!zastavila jsrm na místě.Nedělám a nekřič tady tolik! řekl Jake.Úplně jsem strnula a zůstala jsem stát.Já a iphone?Dneska se mi asi splní všechna moje přání usmála jsem se.Polkla jsem a samou radostí jsem se rozbrečela.Honey,proč brečíš? zeptal se vylekaně Jake.J-j-j-já br-r-rečí-ím r-r-radostí J-j-jakeu řekla jsem úplně koktavě.Ale Honey prosimtě nebreč ty víš že já to pro tebe rád udělám usmál se na mne mile Jake.Šly jsme svižnou chůzí až jsme došly k obchodu Apple.Vešly jsme dovnitř a Jake mi ukázal mnoho barev a typů telefonů a já si nakonec vzala Iphone 5s gold.Jake to zase zaplatil svoji kreditkou a vyšli jsme z obchodu,namířily jsme si to přesně k BurgerKingu a tam mi Jake vysvětlí všechno ohledně telefonu.Došly jsme objednaly jsme si a Jake mi rozbalil telefon a asi tři hodiny mu trvalo než my vysvětlil co je která aplikace a k čemu je jak si můžu různé aplikace a hry stahovat atd.Pak jsrm se zvedla a letmě ho políbila na líčko.Jake se zasmál Za co jsem si to zasloužil? zeptal se.Za to že jsi na mě celý den tak hodný a tolik si mi toho koupil moc děkuju,takhle hodný už na mě pěkně dlouho nikdo nebyl zeptala jsrm se ho a zrudla jsem.Najednou Jakrovy zazvonil telefon a někdo mu cosi začal říkat Jake řekl jenom něco ve smyslu jako hm,dobře rozumím a budu tam.Honey už musím tak pojď odvezu tě řekl Jake a táhl mě za ruku přes celý obchoďák až k autu.Tam sme si do auta nasedly a mlčky jsme jely celou cestu do mého doupěte.Z mého přemýšlení mě vytrhlo prudké zastavení auta u mého doupěte.Vystoupila jsem a Jake mi dal pusu na líčko řekl něco ve smyslu jako ahoj uvidíme se zítra a odjel.Asi s 30 taškami jsem si otevřela dveře do doupěte a šla jsem dovnitř.Honey,kdepak jsi byla?přivítala mě s úsměvem Susan.Vysvětlím ti to zítra Sus teď už jsem unavená a musím si jít nutně lehnout řekla jsem a už jsrm chtěla jít nahoru ale Sus mě zastavila Honey nikam nejdeš máš na čtyřce ještě klienta ja sem si jenom odfrnkla protože to se mi teda chtělo ze všeho nejvíc...

Takže doufám že se vám všem tahle čast líbila protože jsem ji psala strašně dlouho :D A jinak děkuji za vaše vites a komentáře,jinak nemohu uvěřit že už mám 82 reads! Děkuji všem a pro dalši tentokrát sexuálnío kapitolu po vás žádám 3 votes a dva komenty :))Děkuju předem a hoj vaše spisovatelka,bloggerka,youtuberka Nattali!:))

Rich girlKde žijí příběhy. Začni objevovat