Selamın hellooooooo
Yeni fice başladım vuuhuu
Neys vote verinde facem gülsün
Hadi bana babayyyyyyyyssssssssss.
•^•🌺 🌺 💕 💕•^•
Elimde tuttuğum telefonda yazan adrese gelmiştim. Burası büyük ve oldukça pahalı olduğu belli olan bir kafeydi.
Daha önceden ayrılmış olan masaya oturdum. Henüz kimse gelmemişti.
Telefonla ilgilenmeye başladım.
Biraz sonra yanıma garson gelmişti."Bir şey ister misiniz efendim?"
"Hayır istemiyorum." garson kafasıyla onaylayıp masadan uzaklaşmıştı.
Aradan biraz zaman geçince birisi karşımda belirmişti.
"Merhaba efendim, Ben Bay Lee'nin kişisel asistanıyım. Siz Han Jisung olmalısınız. Öyle değil mi?" başımla onayladım. Karşımdaki sandalyeyi çekip oturdu.
"Sorun olmazsa adınız neydi acaba?" çekinerek sormuştum.
"Jeongin, Yang Jeongin" küçük bir tebessüm sunmuştu. Gerçekten güzel bir gülüşü vardı.
"İsterseniz konumuza dönelim, Bay Han." başımla onaylamıştım ve ikimizde biraz daha ciddileşmiştik. Boğazını temizleyip söze başladı.
"Size verilen 15 isteği yerine getirmelisiniz, Bay Han."
"Eğer yapamayacağım kadar zor olurlarsa?"
"Bay Lee'nin sizden yapamayacağınız kadar zor şeyler isteyeceğini düşünmüyorum, Bay Han." biraz durdu ve sonra tekrar devam etti.
"Eğer sizden böyle bir şey isterse ve siz de yapamazsanız stajınız iptal olacak."Kendime uygun bir iş arıyordum. Bir sürü işte çalışmayı denedim ama hepsi başarısız oldu. En sonunda internetteki bir ilana güvenerek buraya geldim.
Biraz düşündüm ve konuşmaya başladım.
"Aslına bakılırsa sanırım daha fazla bilgiye ihtiyacım var. Bana biraz daha bilgi verebilir misiniz?"
"Tabii efendim. On beş haftalık bir süreniz olacak ve bu haftaların her birinde Bay Lee sizden bir şey isteyecek. Bu istekler için para almayacaksınız ancak stajınızı tamamlarsanız para alabileceksiniz. Bu istekler her hafta başı size ulaşacak ve yerine getirmek için bir haftanız olacak. Eğer tamamlayamazsanız stajınız iptal edilecek."
Açıklamasını yaptıktan sonra biraz düşündüm. Bu işe ihtiyacım vardı. Bu yüzden kabul etmem gerekiyordu. Ayrıca parasıda iyiydi.
"Tamam kabul ediyorum." karşımda oturan Bay Yang tebessüm edip önüme bir kağıt ve bir de kalem uzatmıştı.
"Bu sözleşmeyi imzalarsanız önümüzdeki hafta stajınıza başlayabilirsiniz." sözleşmeye göz gezdirdim. Uygunsuz bir şey olmadığına emin olduğumda kalemi elime alıp imzaladım.
"İyi günler, Bay Han." oturduğu yerden kalktı ve kafeden uzaklaştı. Onun peşinden ben de kalktım ve oradan ayrıldım.
<💚💚>
"Görüşmen nasıl geçti hyung?" eve geldiğimde daha içeri girmeden Seungmin ve Hyunjin'in sorularına maruz kalmıştım.
"Güzel geçti Seungmin. Bay Lee'nin asistanıyla konuştum." ben içeri geçerken arkamdan geldiler.
"Adı neydi?" Hyunjin'in sorusuna biraz düşündüm ve cevap verdim.
"Yang... Jeongin." Hyunjin hemen telefonunu eline alıp bir şeyler yazmaya başladı. Koltuğa oturduğumda iki yanıma oturdular.
Hyunjin telefonu bana çevirerek sordu."Bu mu hyung?" Instagram hesabı göstermişti. Bu hesap Bay Yang'a aitti.
Kafamı evet anlamında salladım. Hyunjin konuşmaya başladı."Yalnız çocuk çok yakışıklıymış ha!"
"İdare eder bir tip bence." Seungmin umursamaz bir tavırla konuşmuştu.
"Sus be! Sen ne anlarsın zaten?" Hyunjin'in çıkışıyla kıkırdamıştım.
Hyunjin kaşları çatık şekilde bana döndü.
"Jisung, senin patronunun adı Lee Felix mi? Yoksa Lee Minho mu?"
"Lee Minho" şaşkın bir şekilde ekrana bakan Hyunjin tekrar konuştu.
"Adam o kadar işkolik ki profil fotoğrafı bile şirketlerinin logosu.
"Bakim." diğer tarafımdan gelen Seungmin'in sesiyle Hyunjin telefonu bize doğru çevirdi.
"Cidden öyle." Seungmin'de şaşırmış bir şekilde telefonunu eline aldı ve bir şeylerle uğraşmaya başladı.
"Google'de var." Seungmin'in sesiyle ona doğru döndük. Cidden yakışıklıydı.
"OHA BU DAHA FENAYMIŞ!" Hyunjin'in bağırmasıyla ikimizde yerimizden sıçramıştık.
"Evet yakışıklıymış hyung ama abartmanı gerektirecek bir durum yok."
"'İvit yikişikliymiş hying imi ibirtmini giriktiricik bir dirim yik' sus sen anlamazsın!" Seungmin alttan alırcasına mırıldandı.
"Tamam öyle olsun hyung." ikisine de göz devirerek koltuktan kalktım.
"Her neyse, sıkıldım bu muhabbetten. Karnım aç benim, evde yiyecek bir şey var mı?"
"Sen gelmeden önce bir şeyler söylemiştim hyung. Birazdan gelir."
Seungmin'in cevabını duyduktan sonra onların yanından ayrılıp kendi odama gittim. Yatağa uzanıp telefonumla oynamaya başladım.Hyunjin ve Seungmin'le liseden beridir arkadaşız. Üniversite için üçümüz birlikte başka bir şehire taşındık.
Ailelerimizden elimizden geldiğince para istememeye çalışıyoruz ama paraya ihtiyacımız oluyor. Bu yüzden üçümüzde işe girme kararı aldık.
Onlar çoktan kendilerine göre birer iş bulmuşlardı ama ben daha yeni bulabilmiştim.
Ayrıca Bay Lee en fazla ne kadar zor görevler verebilirdi ki?
•^•🌺 🌺 💕 💕•^•
Selamın hellooooooo
Kısa olduğunun farkındayım
Ama daha sonraki bölümler daha uzun olacak^•^
Neyse daha fazla uzatmaya gerek yok.
Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. >♡<
Hadi bana babayyyyyyyyssssssssss.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
15 Requests *~<Minsung>~*
FanfictionJisung stajı için ona verilen 15 isteği yerine getirmeliydi. Minho ise hayatına işinden daha çok sevebileceği birinin girebileceğini düşünmüyordu. •~•🌺🌺💕💕•~•