0.4

56 11 4
                                    

Selammmm sonunda yb yazmaya karar verdim✌🏻✌🏻

Neys eger voteler verildiyse hikayeye gecelim cunku cok tatli bi cift ekledim fice onlarla baslicam.

Hadi bana babayyyyyyyyssssssssss.

•~•🌺🌺💕💕•~•

Jisung iki gündür sözlerini yazmakla meşgul olduğu şarkıyı sonunda bitirmişti. Minho'nun ondan bir şey istememesi işine gelmişti. Sözlere tekrar gözgezdirmiş hata olmadığına emin olmuştu.

Defteri çantasına koyup evden çıkmıştı. Arkadaşları Chan ve Changbin'in ortak stüdyosuna gidiyordu. Orada onlarla birlikte vakit geçirmeyi çok seviyordu. Chan ona beste yapmayı öğretmişti, Changbin ise Jisung şarkı söylerken gitarıyla ona eşlik ediyordu. Üçlünün birkaç tane ortak bestesi bile vardı.

Stüdyoya vardığında kapıyı tıklattı, Chan kapıyı açtı. "Hoşgeldin Sungie~!"

"Hoş buldum Chan hyung~!"

"Hoşgeldin Jisung, gelsene içeri." Changbin'in dediğiyle Jisung içeri girdi. Çantasını yan tarafta bulunan askılığa astı.

Stüdyonun içine gözgezdirdi. Raflara özenle yerleştirilmiş albümler ve plaklar hoş bir görüntü yaratmıştı, zaten geneli siyahtı buranın. Jisung kendini içeride bulunan koltuğa bıraktı. Biraz havadan sudan konuştular.

"Jisung istersen geçen gün söyleyemediğimiz şarkıyı söyleyebiliriz. Gitarım her zaman hazır." Changbin'in söylediği son cümleye kıkırdadı Jisung. "Tamam hyung."

Stüdyoya geçtiler Changbin gitarını eline aldı, Jisung'un karşısındaki koltuğa oturdu. Chan'da bu sırada yeni bestesi üzerinde çalışacaktı. Jisung sözleri mırıldanmaya başladı.

손끅지 끼 면  하나가 탰 던

외릅게 남 겨진 반 쯕 짜리 star

Tell me about the meaning, 없 어그딴 거

잃어 ㅓ린 의ㅣ돼 버린낙서

Yeah, I was stupid

왜그랬 을 까 그땐?

이젠 추억도 못 해

내 버려둘 수밖 에

Bu şarkıyı bu aralar fazla dinliyordu. Changbin'le bu şarkıyı söylemek için daha önce anlaşmıştılar ama söylemeye yeni fırsat bulabildiler.

"Bu çok iyiydi Ji, sesin bu şarkıya gerçekten yakışmış." Içeriden gelen Chan ona övgü dolu cümleler sıralıyordu.

"Teşekkürler hyung."

"Ben de o kadar gitar çaldım! Bence daha çok övgü almalıyım!" Changbin'in söyledikleriyle ikili  gülüşmüştü. Chan, Changbin'in yanına geçip oturdu ve arkasından ona sarıldı.

"Sana zaten sürekli ilgi gösteriyorum sevgilim, bu yetmiyor mu?" Chan başını önünde oturan çocuğun omzuna koydu.

"Sizin aşkınız için geldiğimi düşünmüyorum, aşkınızı ben yokken yaşayın." Jisung'un söyledikleri Chan ve Changbin'i güldürmüştü.

"Ciddiyim, ben yokken ne yapıyorsanız yapın."

Üçlü bir süre daha sohbet ettikten sonra Jisung yanlarından ayrılmıştı.
Stüdyodan çıktı, en yakın durağa doğru yürümeye başladı.

Arkasından gelen araç yanından geçerken yavaşladı ve onunla aynı hıza geldi. Jisung bunu fark edince arabaya baktı. Cam açıldı ve Minho'nun yüzü görüntü alanına girdi. Jisung adımlarını durdurdu, hâlâ şaşkın bir şekilde Minho'nun yüzüne bakıyordu.

15 Requests *~<Minsung>~*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin