0.2

81 16 0
                                    

Selamın hellooooooo

Eğer voteler verildiyse hikayeye geçelim.

Hadi bana babayyyyyyyyssssssssss.

•^•🌺 🌺 💕 💕•^•

2 gün sonra:

İş x Jisung

İş:
İstek 1; rakamlarla aranın iyi olduğunu duydum Jisung. Birazdan kapına gelecek dosyaları eksiksiz bir şekilde tamamlayıp teslim etmeni istiyorum.

Jisung:
Eksiksiz yapacağıma emin olabilirsiniz efendim.

İş:
Umarım öyle olur Jisung.

Jisung:
Buna emin olabilirsiniz.

<💚💚>

İlk görevimi almıştım. Çalan kapıyı fazla bekletmeden açtım. Geçen gün restaurantta benimle konuşan Bay Yang elinde bir dosyayla karşımda duruyordu.

Selam verdikten sonra elindeki dosyayı aldım. İkimizde birbirimize gülümsedik ve Bay Yang konuştu.

"Bu ilk göreviniz, Bay Han. Lütfen elinizden geldiğince özen gösterin. Bay Lee sizden memnun olmalı."

"Elimden geldiğince özen göstereceğim,Bay Yang."

Hiç beklemediğim bir anda omzuma konan elle korkup yerimden sıçradım.
Arkamı döndüğümde Seungmin'i gördüm. Bay Yang'ı inceliyordu.

Elini Bay Yang'a uzatıp "selam" dedi. Bay Yang'a baktığımda şaşırmış gibi görünüyordu.

Bir kaç saniye sonra kendine gelip ona uzatılan eli tuttu ve oda "selam" dedi.

Seungmin "Adın Yang Jeongin'di değil mi?" dedi. Bay Yang'da "Evet ama adımı nereden biliyorsunuz?" diye sordu.

Seungmin omuz silkip "Ben de Kim Seungmin" dedi ve elini geri çekti. Mutfağa gitti. Bay Yang bana döndü.

"Arkadaşınız garip biri sanırım." dedi.
Ben de "belki biraz" diye karşılık verdim.

"Her neyse, projenizi tamamladığınız zaman şirkete getirmelisiniz Bay Han. İyi günler." deyip küçük bir baş selamı verip gitti.

Bay Yang gidince ben de Seungmin'in yanına mutfağa gittim.

"Az önceki halin de neydi öyle Seungmin?" seungmin yediği yemekten kaldırdığı başını bana çevirdi.

"Sadece kendimi tanıttım hyung kötü bir şey yapmadım." dedi ve yemeğiyle ilgilenmeye devam etti.

"Öyle olsun ama bir daha bu tarz şeyler yapmak yok."

"Tamam Hyung özür dilerim."

"Her neyse ilk görevimi aldım bir an önce bitirmem gerekiyor ve sen de yemeğini yedikten sonra okula gidiyorsun."

"Tamam hyung." aldığım cevapla kendime bir bardak kahve doldurup kendi odama gidip projeyle ilgilenmeye başladım.

2 saat sonra:

İki saattir aralıksız bu projeyle uğreşıyordum. Aynı zamanda yaptığım kadarının dijital kopyasını oluşturuyordum.

Yerimden kalkıp eve bakındığımda evde kimse yoktu. Hemen mutfağa girip kendime bir kahve daha yaptım ve kahvemi alıp işimin başına geri döndüm.

15 Requests *~&lt;Minsung&gt;~*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin