BÖLÜM 5

239 13 0
                                    

(Akasha'nın Gözünden)

"Evet?"

"Benim." Dedim kapının önünde heyecanlı şekilde dikilip Lestat'ın kapıyı açmasını beklerken.

"Kapı açık!" Dedi boğuk sesle.

Kapıyı açıp içeri girdiğimde Lestat'ı sarışın ve güzel bir kadın ile yatakta yakalamak benim için garip olmuştu. Her ne kadar onun da kadınlarla beraber olduğunu bilsem de bunu canlı olarak görmediğim için biraz garipsemiştim doğrusu.

"Evet? Neler öğrendin benim sevgili kardeşim?" dedi bir taraftan da kadının en hassas noktalarını öperken.

"Acaba diyorum oynaşmayı sonraya bıraksan da işimize baksak, kardeşim!" Dedim iğneleyici bir tonla.

Anlaşılan söylediğim sözler biraz işe yaramıştı. Dudaklarını kadının üzerinden çekmeyi başarıp, el hareketiyle odadan çıkmasını işaret etti ve kadın çıkana kadar da tek kelime bile etmeden gözlerini bana dikti.

"Evet, sevgili kardeşim! İsteğin yerine geldiğine göre artık konuşmaya başlasan nasıl olur?" Neredeyse açlıktan kudurmuş bir hali vardı. Yatakta sırt üstü uzanmış, yüzüme sinirli şekilde bakıyordu.

"Pekâlâ, pekâlâ. Bu kadar açsan neden yemeği yemek yerine onunla oynamayı seçtin ki? Odaya geri geleceğimi biliyordun, değil mi?" dedim yatağın yanına yaklaşıp tahtadan yapılmış sandalyeye otururken.

"Evet, biliyordum. Ama onlarla oynamayı sevdiğimi de bilmen gerek, kardeşim." Dedi alaycı şekilde gülümseyerek.

"Her neyse," dedim ve derin nefes alıp Zeynep ile yaşadıklarımı anlatmaya başladım. "Konuya dönecek olursak, Zeynep hafızasını kaybederek vampir olmuş. Alex'de bu durumdan yararlanarak onun sevgilisi olduğuna kızı ikna etmeyi başarmış." Dedim ve bekleyip Lestat'ın vereceği tepkiyi beklemeye başladım.

"Anlaşılan bu durum efendimiz Jordan'ı pek memnun etmeyecek." Dedi ve yerinden doğrularak yataktan kalkıp odanın içinde dolanmaya başladı. "Peki, sence onu buradan çıkartmaya ikna edebilir miyiz?" dedi dolandıktan sonra yanıma gelerek.

"Bilemiyorum. Her nedense bu vampir onu çok etkilemiş ve ona ihanet edeceğe de benzemiyor. Zaten bu yüzden Jordan onu her şeyden daha çok seviyordu ya." Dedim Zeynep'in kaybolduğunu öğrendiği gece yaptıklarını hatırlayarak.

O gece hem Corsilla halkı hem de Kralımız Jordan gerçekten de çok yıkılmıştı. İleride eşi olacak kadının çok sevdiği kardeşi tarafından kaçırıldığını öğrenmek Jordan'ı çok kötü etkilemişti ve kardeşini öldüreceğini söyleyerek her yerde onun izini aramıştı. Ama sonuç koca bir hiçti. Taa ki, kardeşi Alex'in gizli geçidi kullandığını yaptığı büyü sayesinde fark edene kadar.

Eğer biz Jordan'a savaş çıkarmadan Zeynep'i bulunduğu yerden çıkartabileceğimizi söylemeseydik şu anda Jordan buraya gelmiş ve kimin yaşayacağına ya da öleceğine karar vermeden savaşı başlatmış olacaktı.

Evet, bizler iyi taraftanız yoksa Alex'in gerçekten de dostu olduğumuzu mu sandınız? O kadar da aptal değiliz. Belki az da olsa insan kanı içiyor olabiliriz ama insanları vahşice öldürecek kadar da canavar değiliz. Evet, bu söylediğim şekil Alex için geçerli çünkü onlar insanları öldürerek ve parçalayarak kanlarını içmeyi zevk haline getirmişler. Bu durum krallık için hiç de iyi bir şey değil. Bu yüzden de kralımız Jordan kardeşi Alex'i krallıktan atmıştı. Buna karşılıkta Alex Jordan'ın sevgilisi olan Zeynep'i kaçırmış ve onu vampir yaparak kendi himayesi altına almıştır. Bizim buradaki görevimiz ise; Zeynep'i bizimle gelmeye ikna edip, çıkabilecek olası savaştan uzak tutarak kralımıza geri götürmektir.

TILSIM SERİSİ 2. KİTAP YENİDEN DOĞUŞ (YAKINDA SATIŞTA) #Watty's2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin