bonus ⭐

225 21 42
                                    

niki ve sunoo nun arasinda gecenleri bu bonus bolumde anlatmak istedimm aklimdaydi zaten ama surpriz olmasini istediğimden size soylemedim iyi okumalarr💞

⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯

Biz bahçede otururken Heeseung hyungun bağırışlarını duyduk. Yanına gittiğimiz de kapıda birisi vardı ve bağırışıp duruyorlardı. Daha sonra Heeseung hyung çekip gitti. Ardından hemen Jay hyung Heeseung hyungu aradı. Heeseung hyungun dediği şeyleri yaptık ve polis Beomgyu denen kişiyi alıp götürdü. Daha sonra hepimiz bahçeye geçtik.

"Olum neler oluyo lan"

"Bilmiyorum Sunghoon, Heeseung'a sorduğum da çok uzun dedi sadece"

"Umarım Jake'i bulurlar"

"Ah cidden bu çocuklar tam mutlu oldu diyoruz bir şey çıkıyor"

"Bizim bir şey yapmamız gerekiyor mu"

"Polislere haber verdik, ailesini de aradık. Bizim beklemekten başka çaremiz yok"

Herkes Jay hyunga katılmıştı. Birazcık daha bekledikten sonra Heeseung hyung Jay hyunga Jake'i bulduğuna dair mesaj atmıştı. Hepimiz bir oh çektikten sonra Jake ve Heeseung hyungun gelmesini bekledik. Beraber geldiklerinde herkes bana hediyesini vermişti. Sunoo hyung hariç. Bana hediye vereceğini söylemişti ama vermemişti. Maceralı bi gün sonrasında herkes eve gitmişti ama Sunoo hyung benimle kalıp burayı toparlamama yardım edeceğini söylemişti. Tabiki de fırsat bu fırsattı.

"Hyung"

"Efendim"

"Bana hediyemi vermedin"

"D-Doğru"

"Hyung sen hediyeyi vermeden önce sana bir şey söylemek istiyorum"

"Dinliyorum"

"Hyung ben, ben senden uzun zamandır hoşlanıyorum"

Gözlerinin içine bakıyordum, parlıyolardı. Yavaş yavaş gözlerinin dolduğunu gördüm.

"A-Ağlıyor musun"

"Ben de senden hoşlanıyorum Niki"

Dediği şeyle şok olmuştum. Hislerimiz karşılıklı mıydı yani? Şu an dünyanın en mutlu insanı olabilirdim. Sunoo hyunga sarıldım ve onu döndürmeye başladım. İkimiz de gülüp duruyorduk.

"Bekle- hediyem?"

"Aslında hediyem sana senden hoşlandığımı söyleyecek olmamdı"

"Ama ya senden hoşlanmasaydım"

"Böyle bir ihtimal yok Niki çünkü sarhoşken bana benden hoşlandığını söyledin. Tabii hatırlamayacağını tahmin ediyordum ama hatırlamayınca üzülmedim değil"

Ah gerçekten çok aptalım. Bir daha asla sarhoş olmayacağım.

"Ama hediye olarak başka bir şey verebilirim"

"Hm?"

Sunoo hyung dudaklarını benimkilerle birleştirdi. Ben de öpücüğüne karşılık verdim. Şaka gibiydi ama Sunoo hyungla öpüşüyordum. Bu hayatımda geçirdiğim en iyi andı.

"Seni seviyorum Kim Sunoo"

"Ben de seni koca çocuk"

Sunoo hyung elleriyle saçlarımı karıştırdı. Daha sonra beraber evi topladık. Bilirsiniz aşk oyun gibidir. Çoğu zaman sizi zorlasa da karşılığını alırsınız. Aşk emek ister. Ben bu aşk için çok uğraştım ve karşılığını da alıyorum. Unutmayın aşk tek taraflı olabilir ama ilişkiler tek taraflı olamaz. Bu da ficteki Niki'den bir tavsiye.

⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯

artik tamamiyle bitirdikk bu bolumu de okudugunuz icin tesekkurlerrr bir sonraki ficte gorusmek uzeree 💞💞💞😭😭

you are the white swan /// heejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin