Når de moralske tømermænd slår til

225 0 0
                                    

Jeg vågner og mit hoved dunker, hen af dag bliver jeg ramt af nogle flashbacks. Da klokken bliver lidt over 10, modtager jeg en besked på Messenger. Det er fra Jonas. SHIT, jeg havde sku da sex med Jonas i går.
*Hey Ida, kan vi måske snakkes ved i dag?*
Fuck hvad skal jeg gøre!!!
*Ja selvfølgelig, hvornår?*
*Hvad nu hvis jeg kommer og henter dig klokken 13.00?*
FUCK! Han vil mødes fysisk.
*Ja det er helt i orden*
Shit der er nu kun 20 min til, han henter mig. Jeg har været i bad, så jeg mangler bare et outfit. Jeg ender med at tage et par brune bukser og en hvid top på. Han er der ude nu, jeg går ud til hans bil. Vi kører et stykke vej i stilhed. Jeg kan mærke hvor utilpas han er.
Pludselig siger han: "Jeg tror godt du ved hvad jeg vil snakke om. Og jeg er virkelig ked af hvis du føler at jeg har været upassende, for det var jeg. Jeg skulle aldrig have gjort det når du var så fuld"
"Wow, stop lige der. Som jeg husker det var det mig der startede det"
"Ja men du var alt for fuld til at vide hvad du ville og ikke ville"
"Tro mig Jonas, jeg har ville gøre det i rigtig lang tid"
Hvorfor i alverden sagde jeg lige det... Det var da ikke meningen at han skulle vide det. Han smiler lidt for sig selv.
"Jeg ville bare gerne undskylde for hvis du følte at jeg overgreb dig. Jeg tror bare at jeg ligesom dig har haft lyst til at gøre det i et stykke tid. Og der var muligheden"
"Jonas jeg ville aldrig turde gøre det hvis jeg ikke havde været så fuld. Men vent... det du siger er at du har tænkt sådan på mig før?" Jeg smiler stort. Han vender sig mod mig med et lidt akavet smil og kigger mig direkte i øjnene. Vi kigger hinanden dybt i øjnene, mens vores smil langsomt forsvinder. Vi begynder at læne os ind mod hinanden og ender med at kysse. Jeg trækker mig tilbage, og skynder mig ud af bilen.
*IDA HVOR ER DU PÅ VEJ HEN!?!?*

Et møde med en gammel venWhere stories live. Discover now