Et stort spørgsmål

193 0 0
                                    

Vi begynder at tage vores tøj på igen. Jeg sætter mig ind på passegersædet, mens Jonas sætter sig bag rettet.
"Hvad betyder det her, altså hvad er det her?"
Jeg peger på ham og mig mens jeg siger det.
"Jeg ved det ikke helt, men hvis du vil kan du jo spise frokerst hos mig"
Jeg smiler stort, mens jeg kigger ned.
"Det kan du lige tro jeg vil"
Vi kører hjem til hans hus, det virker helt anderledes selvom jeg nu har været der et par gange.
"Mine forældre kommer først hjem senere"
"Dejligt, det er nok heller ikke dem jeg har aller mest lyst til st støde ind i"
"Ej det håber jeg heller ikke at vi gør"
Vi griner lidt af det, og går indenfor. Vi sætter os i sofaen og begynder at se en film, jeg lægger mig foran ham og han nusser siden af min mave. Da filmen er færdig begynder han at spørge lidt ind til mig.
"Så Ida jeg ved jo godt lidt om dig, men lad mig høre noget om dig som jeg ikke ved"
"Hvad vil du vide Jonas?"
"Okay, hvor mange har du kysset med?"
"Uha, det ved jeg sku ikke. Jeg tror ca 20. Hvad med dig?"
"Jeg tror det er ca omkring 50 stykker men ved det ikke helt. Hvor mange har du så været sammen, sammen med?"
Han kigger lidt nervøst på mig
"Jeg har været sammen med 3, 4 med dig. Må jeg så også høre hvor mange du har været sammen med?"
"Med dig har jeg været sammen med 14"
Jeg er helt overrasket over hvor mange han har været sammen med, altså jeg var godt klar over at han havde været sammen med mange.. men ikke så mange.
"Nå det var da ikke så lidt"
Jeg griner lidt akavet bagefter, hvordan redder man sådan en.
"Jeg ved godt det er mange, men sådan er det bare"
"Jeg dømmer overhoved ikke, hvis det er hvad du tror"
Jeg håber ikke at han tror at jeg dømmer. Selvom jeg godt nok synes det er mange.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 21, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Et møde med en gammel venWhere stories live. Discover now