Vi står bare sådan i det føles som timer, men er nok ikke andet end et par minutter. Han bøjer sit hoved ned til mig og hvisker.
"Må jeg gerne kysse dig, eller løber du igen?"
Jeg smiler til ham
"Det må du jo finde ud af"
Han kysser mig, men ikke på sådan en ulækker måde som mange drenge kysser en på. Altså jeg har aldrig haft så godt et kys før. Men alt det søde bliver hurtigt færdigt, han løfter mig op og placere mig på sin bils hjelm. Det ender med at vi bare står der og kysser i et par minutter indtil jeg ikke kan tage det mere. Jeg vil bare have ham nu. Jeg vil så gerne have sex med ham igen. Jeg vil gerne have sex med ham hvor jeg kan huske det hele. Jeg trækker min trøje over mit hovede
"Vent Ida, vi behøver ikke at gøre det"
"Det har du ret i vi behøver ikke, men gud hvor vil jeg gerne"
Han begynder at åbne sin trøje, mens jeg lyner hans bukser ned. Tilsidst åbner jeg hurtigt mine bukser så hurtigt jeg kan. Jonas løfter mig op og skubber mig op ad siden på hans bil. Lige inden han vil stikke din pik ind i mig siger han...
"Vent, har du et kondom?"
"Fuck!! Nej det har jeg ikke. Dig?"
Han ryster frustreret på hovedet.
"Så må du fanme hive ud"
Det overvejer han ikke et sekundet, han skynder sig at stikke sig ind i mig. Jeg udgiver et højt støn. Han støder så hårdt han kan ind i mig. Fuck det føles godt. Jeg fører mine arme ned over hans flotte veltrænet ryg. Han tager sin mund hen til min, og holder den få centimeter indtil jeg læner mig frem og kysser ham.
Han går lidt tilbage så jeg kommer ned fra bilen
"Jeg er ikke færdig med dig smukke"
Han åbner døren, og sætter sig ind på bagsædet. Jonas tager fat i mig og sætter mig oven på ham, så vi sidder ansigt til ansigt. Lige inden jeg sætter mig, holder han sin pik oppe, så jeg kan falde direkte ned over den. I det jeg kommer helt ned på den bider jeg mig i læben og stønner højt. Jonas placere først sine hænder på min røv, ved at slå hårdt til dem. Jeg kan mærke at det sitre gennem hele min krop, da han rammer mig. Han holder sine hænder der, og lader mit underliv glide frem og tilbage over sin pik. Da vi kommer i en god takt, slipper han min røv og tager fat om min hals i stedet for. Han tager hårdt fat, fuck det føles godt, jeg kan mærke det at min fisse begynder at dunke i det han starter på det. Jeg kan mærke at jeg er lige ved at komme, så jeg fortsætter i samme takt. I øjeblikket jeg kommer kan jeg se på Jonas at han også er tæt på. Jeg vælter ham, han ligger nu ned og jeg sidder oven på ham. Jeg tager mine hænder på hans brystkasse og skubber min krop frem og tilbage over ham.
"Ned Ida, jeg kommer nu!"
Jeg skynder mig at hoppe af og stikker min mund ned over hans pik. Fuck den er svær at have i munden, den er pisse stor. Han ender med at komme i min mund. Fuck han smager godt
YOU ARE READING
Et møde med en gammel ven
Teen Fiction17 årige Ida, har sneget sig ind på byens bar, hvor hun møder en gammel ven, de kommer til at flirte lidt. Kommer der til at ske mere end det. ⚠️SEX⚠️