❗️Pentru cei al căror tip este un răufăcător fără scuze❗️
🍀 573 pagini 🥳Alfa (substantiv):
1. Având cel mai înalt grad într-o ierarhie de dominanţă.
2. Cel mai puternic om dintr-un grup.
3. 👑 Alexei Royal 👑
🥀Shylin🥀Era un străin pentru mine.
O prezenţă întunecată şi periculoasă care s-a materializat din umbră în noaptea petrecerii mele aniversare. Nu-i ştiam numele sau de unde era.
Tot ce ştiam era că singurul loc în care mă simţeam vreodată în siguranţă era în braţele lui.
Dar siguranţa este o iluzie.
Bărbaţii ca el nu răspund la rugăminţi, cu atât mai mult la întrebări. Bărbaţii ca el sunt motivul pentru care noi- femeile, avem nevoie de ei. Şi nu orice salvator este un erou, mai ales atunci când cea mai grea decizie din viaţa mea îşi arată colţii.
Şi atunci începe adevăratul război.👑 Alexei 👑
Sunt omul din spatele cortinei.
Puterea din spatele tronului.
Aş fi putut să o ucid şi nimeni nu ar fi clipit.
Shylin Morrison nu este chiar prinţesa perfectă. Nimeni nu o vede atât de clar cum o văd eu.
Mintea ascuţită, ascunsă sub un trup de model, care va învăţa că, ducând în pat un mafiot, acesta poate murdări o fată din toate punctele de vedere. Shylin poate fugi, dar nu este făcută pentru a fi liberă. Ea este făcută pentru mine.
Şi când o prind? Joc încheiat.Dragilor,
🔔 Continuarea poveștii Alexei-Shylin e aici ⬇️
BLOOD ON A ROSE:
✅ Nr.pagini:573 🍀
✅ Nr.pagini relaxare= 0 ❗️🆘🥳❗️Atenție, povestea vine, astăzi și mâine, la un preț special❗️
🔔 Mai mult, prima parte a poveștii Alexei-Shylin, ROYAL BLOOD vine și ea tot la un preț special!
P.S.: Știi deja, sprijină un autor, scriindu-i recenzia/ feedback-ul tău❗️☺️🙏https://play.google.com/store/books/details?id=IGWBEAAAQBAJ
CITEȘTI
Blood on a Rose
RomanceAlfa(substantiv): 1. Având cel mai înalt grad într-o ierarhie de dominanță; 2. Cel mai puternic om dintr-un grup; 3. Alexei Royal. Era un străin pentru mine, o prezență întunecată și periculoasă care s-a materializat din umbră, în noaptea petrecerii...