Jisung POV
"Felix, vermaak ons iemand ideeën? Vroeg Hyunjin. "Ja!" Zei Jennie "Ik ben wel benieuwd naar die band van jullie dus zing maar een lied." Zei Jennie. "Welke?" Vroeg Felix. "Ik ken jullie liedjes niet." Zei Jennie. Luna gaf haar telefoon aan Jennie en ik zag dat ze onze band had in getypt op spotify. "Slump" Zei Jennie en gaf haar telefoon weer terug. Chan zette de muziek zonder zang op. Felix begon te zingen.
"Eindelijk we zijn er." Zei Felix een paar liedjes later. Luna liep de auto uit ik volgde haar. Minho kwam naar ons toe. "Handen vasthouden." Zei hij met een lach. Luna pakte mijn hand. "Zullen we daarin?" Vroeg Luna en wees naar een achtbaan. "O-oke." Zei ik. Ze sleurde me mee naar die achtbaan.
Felix POV
"Kijk!" Zei ik en wees naar Luna die Jisung mee trok naar een achtbaan. "Bloost Jisung nou?" Vroeg Hyunjin. "Kan, hij heeft een crush op Luna" Zei ik. "Echt?" Zei Jennie die er blijkbaar nog bij stond. We keken haar aan. "Jennie," Zei ik. "Weet je misschien of je zus een crush heeft op Jisung dan kunnen we hen misschien koppelen." Zei ik. "Komen jullie?" Riep Luna enthousiast toen ze bijna de bocht naar de achtbaan om gingen. "Weet ik niet." Zei Jennie toen we Luna en Jisung achteraan liepen. "Ik vraag het wel." Zei Jennie. We waren bij hun en ze hielden nog steeds handen vast. We gingen in de achtbaan Jisung naast Luna zoals afgesproken. Jisung vond het eng ik zag t aan hem hij kneep een beetje in Luna's hand en Luna was enthousiast. "Luna houd van achtbanen." Zei Jennie. We gingen zitten. Chan en Felix, Seungmin en Jeongin, Luna en Jisung, Hyunjin en Minho, Changbin en Jennie.
Luna POV
Jisung vond het heel eng zo te zien en te voelen hij kneep in mijn hand maar het deed geen pijn. "Vind je het eng?" Vroeg ik aan Jisung. "J-ja." Zei Jisung. 'Het is goed hoor Jisung er gebeurt niks en als je uit de achtbaan valt, tja je moet toch een keer dood.' Zei ik. Ik zag aan Jisungs gezicht dat hij niet veel tegen de stress hielp. We gingen naar voren toen stopte we en keken naar beneden. We gingen 2 seconde later naar beneden en over de kop.
*÷Timeskip einde van de achtbaan÷*
We waren terug en ik kon nu pas zien hoe grappig Jisung zijn haar zat.
Felix POV
Jisung knuffel/kneep Luna het was echt schattig. Ik knipoogde Jennie en ze wist wat ze moest doen. "Was het leuk" Vroeg Jennie en keek opvallend naar Jisung."Wat ziet je haar er mooi uit Jisung!" Zei Jennie en iedereen moest lachen "Ja!" Riep Luna die probeerde los te komen. "NEE! HET WAS NIET LEUK en even respect naar me haar." Riep Jisung en iedereen moest weer lachen. "Jullie moeten in elke achtbaan." Zei Changbin die er uit ging. "Yay!" Zei Luna "Kom!" Zei Luna en trok Jisung weer mee. We kwamen een café tegen. "Minho-ie Jeonginnie heeft hongerie." Zei Jeongin en wees als een kleuter naar een café. "Urg." Zei Minho en we gingen het café binnen."3,2,1 en de 30 minuten zijn voorbij jullie kunnen handen loslaten." Zei Hyunjin. Luna en Jisung lieten handen los toen Hyunjin dat zei. We gingen zitten aan een tafel. Eerst ging Luna zitten, Jennie ging naast haar toen Hyunjin, Minho, Chan, Felix, Changbin, Seungmin, Jeongin. Er was nog 1 plek over aan de andere kant van Luna Jisung moest nu wel naast haar zitten. "Wat willen jullie?" Vroeg Minho die de menukaart aan iedereen had gegeven.
*÷Timeskip klaar met eten÷*
"Luna kan je even komen." Zei Jennie. En gaf onopvallend een teken aan mij. "Oke." Zei Luna en volgde Jennie.
Jennie POV
"Luna, niet boos worden oke?" Vroeg ik. "Oke?" Zei ze. "Heb je een crush op Jisung?" Vroeg Ik.
Heey ty voor het lezen lysm :)
👉679 woorden👈
JE LEEST
Neighbors (Dutch)
FanficWaarneer de buurvrouw van Luna en Jennie verhuist komen er acht nieuwe jongens wonen.