d

465 46 86
                                    


Bölüme geçmeden sizi azıcık bilgilendirmek istiyorum diğer bölüm smutta küçük yazdim ama siz anladiniz neyden bahsettigimi kucuk dememin nedeni boyuyla alakali degildi Naixnakxns neyse öyle olsa bile zaten Korelilerinki en kısa ülkeler arasinda kuzey korelilerin ki zaten en minnagi 30 alti beni kurtarmaz diyenler icin uzgunum...ama 20 santim ve üstü dünyanın sadece yüzde 3 ünde rastlaniliyormus. Simdi bu bilgileri ne yaparsaniz yapin 😋🐸👍🏻

_____________

Jisoo Taehyungun sorusuyla kızardı, "bu akşam mı..işten kaçta çıkacağım?"

Taehyung yarım ağız sırıtarak, "ben saat kaçta istersem o zaman."

"Peki patron, kaçta çıkmama izin verecek?" Dedi jisoo parmaklarıyla oynayarak.

"Bugün benimle buluşacaksan, saat 17.00de çıkabilirsin."

"Buluşacağım tabiki de. Erken çıkıp hazırlanmalıyım öyle değil mi, babacık?"

"Öyle kedicik."

Jisoo odadan çıktı, Taehyung da jisoonun arkasından çıktı.

Taehyung jisooya masasını neler yapması gerektiğini kısaca söyleyip oradan ayrıldı, jisoonun masasının yanında çalışan adam gözlüklerini çıkartıp jisooya elini uzattı.

"Merhaba, ben Jimin. İşte yenisin sanırım hm. İyi anlaşalım."

Jisoo gülümseyerek jiminin elini sıktı, "bende jisoo, umarım iyi anlaşırız."

_____

Jisoo kendisine verilen işleri yaptıktan sonra Taehyungun odasına gitti, kapıyı tıklattı.

"Gir."

<Boydan mı? Saka saka>

"Şey Bay Kim bana verdiğiniz işleri bitirdim. Şimdi ne yapmalıyım?" Dedi ve odanın kapısını kapattı jisoo.

"Bende işlerimi bitirmek üzereyim, sen git hazırlan. Ben işlerim bitince seni almaya gelirim."

Jisoo Taehyungun masasına yaklaştı minik bir not kağıdı ve kalem aldı, "numaramı yazayım, bana ulaşman için." Diyip göz kırptı.

Taehyung sersemlemişti, jisoonun bıraktığı not kağıdını göz önüne koydu ki kaybolmasin diye.

Jisoo odadan ayrıldı, masasından eşyalarını alıp şirketten ayrıldı.

Eve gidip hazırlanması gerekiyordu, bu gece fazlasıyla dolu dolu geçecekti.

Jisoo duş aldı, saçlarını kurutup şekillendirdi. Giyeceği iç çamaşırları ve kıyafeti seçti.

Taehyung'dan haber gelmesini beklerken biraz dizi izledi.

Birkaç saat sonra Taehyung'dan mesaj geldi,

+90555*******
Hazır mısın?
İşlerim bitti, konum at
Seni almaya geleyim.

_____

Jisoo konum attı, üzerini giyindi. Taehyungun gelmesini beklerken parfüm sıkıp biraz aynada kendisini inceledi.

Jisoo deri siyah bir etek, üstüne de crop giymişti. (Crop diyince aklınıza ipli olandan gelmesin zurt sifir kol ama öyle çok açık olandan değil neyse siz nasil hayal ederseniz artik)

"Çok ateşliyim be.." diyip gülümsedi Jisoo.

Kapı zili çalınca Jisoo çantasını alıp kapıya gitti,

"Hoşgeldiniz bay kim.

"Artık işte değiliz bana adımla seslen." Diyip kapıya yaslandı Taehyung.

"Peki mm..Taehyung."

"Hazırsan gidelim mi artık?"

"Hazırım gidelim."

Jisoo ve Taehyung arabaya bindiler, Taehyung arabayı evine doğru sürdü.

15-20 dakikalık bir süre sonra Taehyungun evine geldiler.

Taehyungun evi baya büyüktü. Salona geçip film izlediler. Taehyung içecek bir şeyler getirdi,

Taehyung şarabını yudumlarken bir yandan da jisooyu süzüyordu. Aşırı çekici görünüyordu.

Taehyung hayatında hiç böyle büyüleyici bir kadın görmemişti.

Jisoo Taehyungun kendini izlediğini biliyordu ama çaktırmamaya çalıştı.

Jisoo şarabını içerken dudağını yaladı. Sonra Taehyunga dönüp uzun uzun baktı, Taehyung kendisine verilen mesajı anlamış gibi jisooyu öpmeye başladı. Hafif sarhoşluğun da etkisiyle sert ve ateşli bir şekilde öpüşüyorlardı.

Jisoo taehyungun boynuna birkaç öpücük bıraktı.

Taehyung jisooyu koltuğa yatırdı, "hava bugün çok sıcak, sence de öyle değil mi?"

Jisoo taehyungun birkaç düğmesi açık olan gömleğinin içine bakarak, "evetz fazlasıyla sıcak." Dedi.









Basim agriyo aww kisa kisa yaziyorum ki heyecanlanin zort wifnwodwnjfiwsnwjdowk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Basim agriyo aww kisa kisa yaziyorum ki heyecanlanin zort wifnwodwnjfiwsnwjdowk

-meow | vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin