Taehyung şiddetli bir baş ağrısıyla kalkmıştı, Jisoo ise yanında hâlâ uyuyordu. Yatak sıcacıktı, Taehyung kalkmak istemedi.Bir süre daha yatakta yatıp jisooyu izledi.
Jisoo gözlerini açtığında kendisini izleyen Taehyung'u görünce gülümsedi, "günaydın Taehyung"
"Günaydın kediciğim."
Jisoo esneyip yataktan kalktı, Taehyung'da kalkıp kahvaltı hazırlamak için mutfağa gitti.
Taehyung ekmekleri kızartıp tabaklara koydu, "jisoo yumurta sever misin?"
"Severim~" diyerek mutfağa girdi jisoo.
"Fark ettimde Neler seversin, nelerden hoşlanırsın, hakkında hiçbir şey bilmiyorum." Dedi taehyung yumurtaları kırıp tavada pişirirken.
Jisoo gülümsedi, "aceleye gerek yok, yavaş yavaş birbirimizi tanıyabiliriz."
"Tanıdıkça birbirimizden uzaklaştırsak-"
Jisoo taehyungun sözünü öperek böldü, "birbirimizden farklı ya da benzer şeyler sevmemiz önemli değil. Biz birbimizi seviyoruz, yetmez mi?"
Taehyung elleriyle jisoonun belini kavradı, "seni tanıdıkça daha çok seveceğimi düşünüyorum."
"Kanıtla bana, ne kadar çok?" Diyip yarım ağız sırıttı jisoo.
"Yükselen libidomun hızı kadar desem?"
"Oh.." jisoo tutamadı kendini ve bir kahkaha patlattı. "Bu benim için yeterli."
"Yumurta yandı!" Taehyung hemen ocağı kapattı. Yumurtalari ekmeğin uzerine koyuyordu ki arkasından kendisine sarılan jisooyu hissetmesiyle vücudunda garip bir his dolaşmaya başladı.
Taehyung vücudundaki kan dolaşımının hızlandığını hissedebiliyordu. "Kahvaltı yapmayacak mısın, otursana."
"Sadece birkaç dakika daha sarılmak istiyorum sana." Deyio daha sıkı sarılmaya başladı jisoo.
Taehyung kendini zor tutuyordu, bu haldeyken jisooya bakabileceginden emin değildi. Jisoo kollarını Taehyung'dan çekti ve sandalyeyi çekip oturdu.
"Kahvaltı için teşekkürler."
"Hıhım.."
Jisoo yumurtalı ekmeği yerken bir anda aklına bir şey geldi, "sana söylemem gereken bir şey var."
Jisoo kafasını salladı, "inanır mısın ama emin değilim.."
"Dinliyorum, sen ne dersen inanırım." Ellerini masanın altında kenetlemiş duruyordu taehyung.
"Lisedeki şeyler..hepsi yalan. Sadece birer dedikodudan ibaretler. Hiç sakso çekmedim." Jisoo yanlış bir şey söylediğini, aklına gelen o şeyle hatırladı, "Ha şey dün sana çektim artık çekmiş oluyorum, ama öncesinde yapmamıştım."
Taehyungun gözleri kocaman açıldı, "c-ciddi misin? Namjoonun yalan söyleyeceğini hiç düşünmemiştim."
"Aslında sadece namjoon yalancı arkadaşlarına inandı, yani bilmiyordur gerçeği."
"Jisoo, Gerçeği bana anlatır mısın?"
"Olay şöyle ki, ben sadece derslerime odaklanmak istiyordum o zamanlar. Biri bana çıkma teklifi etmişti. Cidden odun beyinsizin tekiydi ve zorbaydı. Teklifini kabul etmeyince beni tehdit etti. Bende önemsemedim ama tüm arkadaşlarım ona inandı, herşeyi açıkladım ama kimse inanmadı arkamdan konuştular hep, farkına vardım ki insanlar gerçeği umursamıyor, sadece düşünmek istediğini düşünüyor. Zorbalık yapacakları yeni kurban ben olmuştum. Sonra dedim ki neden yalanı gerçekmiş gibi davranmıyorum? Tabi sonra erkekler köpeğim oldular. Hepsini bir başkası için reddediyordum, ama asla o başkası yoktu. Eh bu kadardı."
"Yani ilkin benim." Diyip sırıttı taehyung.
"Onca dediğim şey arasında takıldığın bu mu?"
"Eveet~" dedi ve ellerini çenesinde birleştirip kocaman gülümsedi.
"O zaman, evet ilkimsin ve aynı zamanda sonumsun." Tavana baktı jisoo, "dışardan pisliğin teki gibi görünebilirim ama sevdiğim insanları paylaşmayı sevmem."
"Beni kimseyle paylaşma jisoo. Sadece senin olayım."
Bu bölümü asla cikkiletanin zoruyoa yazmadim asla ama asla bana psikolojik baski kurup hergun yebe yaz diye zorlamiyor asla zorbaliga mahsur kalmiyorum 🐸🐸🤍🤍🤍🤍Bayadir yazicam yazicam yazamiyodum he neys baya da okunmuş bu kitap abazalar sizi 😔😔😋😋😋🤙🏻🤙🏻🤙🏻🤙🏻🤙🏻
Bu arada kitabimi cringe bulabilirsiniz zaten adi 'ah, daddy?' olan bi kitabin cringe olmama olasiligi mi var amk begenmeyen okumaz bi tane bebem istedi diye yazdim
Neyse baya bos yaptim gidiyom baska kitaplara bi seyler yazicm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-meow | vsoo
Romance"Jisoo sadece benim için miyavla." "Sadece senin için, daddy." -meow