"Hey küçük adam daha önce tanışmış mıydık?"
***
Baekhyun
Prens Chanyeol'un söylediğiyle bakışlarımı babama çevirdim. Neyse ki başıyla onaylamıştı.
Ben de daha fazla bekletmemek için hemen cevapladım.
"Evet Majesteleri yanılmıyorsunuz ayrıca kim Ateş Krallığının Veliahtını tanımaz ki?"
"Demek istediğim o değil daha öncesini kastediyorum..."
"Majesteleri sizce bunu burada, herkesin içinde konuşmak uygun mu? Herkes bize bakıyor ve konuşmamızı da burada bitirelim. Herkes beni Kardeşinin gelecekte ki eşini ayarttığımı düşünecek onlara göre ben her şeyi yapabilirim. Çünkü ben bir Canavarım." sonlara doğru sesim kırılmıştı.
"Bir dk, sen az önce ne dedin? Bir Canavar mı dedin kendine? Sen Canavar değilsin bir Canavar bu kadar güzel olamaz! sana Canavar olduğunu düşündüren nedir?"
Konuşmamız Soo' nun babama kaş-göz yapmasının ardından babamın araya girmesiyle bozuldu.
"Veliaht Prens ayakta kaldınız oturmaz mısınız? Baekhyun! Bu kadar konuşma yeter yerine geç!"
"Peki baba" dedim ve yerime geçtim
O sırada Chanyeol ayakta dikiliyordu
Ve biraz sinirli gibiydi Chanyeol'un surat ifadesini gören babam hemen söze atladı." Veliaht Prens aklınıza takılan bir şey mi var? Çekinmeden sorabilirsiniz ama önce oturun ayakta kaldınız."
Tuhaf bir şekilde Chanyeol babamı hiç umursamıyor gibiydi ve hala buz gibi surat ifadesiyle nefret kusacak gibi duruyordu *Hayır Chanyeol yapma bunun sırası değil bu sadece seni kötü etkileyecek lütfen yapma* diyemiyordum kahretsin hiçbir şeye yaramıyordum neden böyleyim neden biliyordum Chanyeol kusacaktı nefretini benim tanıdığım 7 yaşındaki o çocuktu oydu ve bunu söylerken bir yandan da kanıtlıyordu.
"Sizi bölüyorum ama bir şeyi merak ediyorum Kral Zhang! Neden Prens Baekhyun ile konuşmamı istemiyor gibisiniz? Ve tavırlarınızdan da anlaşılıyor sonuçta aile olacağız bilmek isterim ne SAKLIYORSUNUZ!"
Saklıyorsunuz derken bağırıyordu evet resmen su krallığının Kralına bağırıyordu yürek mi yemişti bu benim için değer miydi bence değmezdi çünkü ben işe yaramaz biriydim *lütfen Yeol daha fazla ileri gitme:/*
"Doğrusunu söylemek gerekirse sizinle evlenek kişi oğlum Kyungsoo'dur bu yüzden oğlumla Baekhyun'la bu kadar yakın olmanız doğru değil tavırlarınızda dikkatli olun bu iki krallığın onuru için." oldukça netti babam.
"Yanılıyorsunuz majesteleri oğlunuz Kyungsoo ile evleneceğimi söylemedim."
Ne yani kardeşim Soo ile evlenmeyecek miydi?"Bu konuyu babanız Kral Park ile konuştuk ve kararlaştırdık Kral Park ta aynı fikirde."
"Buna karışmamalısınız sonuçta evleneceğim kişiyi seçmekte özgürüm bu yüzden bana karışamazsınız majesteleri ve ben Oğlunuz Zhang Kyungsoo ile evlenmeyeceğim.
OĞLUNUZ BAEKHYUN İLE EVLENECEĞİM...
Evet yeni bölüm geldi bölümü nasıl buldunuz oy verip görüşlerinizi yazmayı unutmayın kelebeklerim 🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Canavar Değilim-ChanBaek
FantasiBaekhyun, Su Krallığının en büyük prensidir... Baekhyun dışlanıyordu çünkü görünüşü diğer insanlardan farklıydı. Üstelik altın kanatları vardı. ama insanlar ondan korkuyordu, Bu yüzden Baekhyun çok yalnızdı. Ya bir gün Chanyeol evlilik için Su Krall...