Épp a hajnalban kapott üziket és képeket nézegetem mikor megláttam Bencét
-szia, Bence. - köszönök, neki mikor kijön a sátrából. - ki a barátod? - biccentek a lány felé, aki kijön mögötte.
- ö ö.- hebegi
- szinti vagyok. – mutatkozik be álmos hangon.
- igen ö itt Cintia és éppen távozni készül. - néz jelentőség teljesen a lányra Bence.
Elkísérte az útig ott elbúcsúztak egymástól.
-na, ki az újdon sült barátnőd. - vigyorgok továbbra is.
- nem a barátnőm csak lefeküdtem velle legalább is ö azt álltja roskad le mellém. - erre Dani mászik elő a sátrából.
- sziasztok, mi a helyzet. - érdeklődik Dani.
- Bence most köszönt el a barátnőjétől. - közlöm.
- nem a barátnőm csak lefeküdtünk ennyi történt. - magyarázza fennhangon
- jól van, na. - csitítja Dani.
- és hogy történt? - érdeklődik.
- hosszú story sok lyukkal szeretnem egyszer elmesélni. várjuk meg a többieket és a fejem is nagyon hasogat.
- így jár, aki sokat iszik. - bölcselkedtem, de azért kerestem neki és többieknek is egy gyógyszert. Sejtetem, hogy nekik is szükségük lehet rá. Bence hálásan fogatta el, ahogy később kenry is.
- Szóval szerintem kezdem én a dolgot mi Danival miután más nem volt ott mikor visszamentem elmentünk sétálni és egy sátorban találtunk csocsó asztal ahol egy kedves párral játszottunk éjfélig. - mesélem a történetünket. - nagyon éhesek lettünk így kerestünk egy pizzás helyet, amit fél óra alatt meg is találtunk.
- utána visszajöttünk ide és egy fele aludni tértünk. - fejesibe Dani
- oké kezdem én. elmentem Kenryvel még piát venni az egyik pultnál ált két csinos lány. Oda mentünk beszélgetni hozzájuk. Az időről teljesen megfelejtkezve beszélgettünk mikor az egyik javasolta, hogy menyünk el az egyik sátorba, mert az egyik kedvenc dj játszik ott. Oda mentünk már lehet éjfél táncoltunk buliztunk a lány egyre jobban hozzám dörgölőzőt, de nem zavart valamiért. Persze végig ittam, így hogy ez után mi történ nem tiszta rémlik, hogy volt valami meleg szendvics meg hogy eljutottam a sátorig, de hogy a csajjal az csak reggel lett tiszta. - fejezi be. - ja és bocsi Dani. - néz bűnbánóan rá.
- Semmi baj. - legyint.
-én jövök. - teszi fel a kezét Kenry. - igen a lányokra emlékszem én is meg a dj-re is, de én elmentem moszdora valamikor egy tájékában mire vissza értem Bence nem volt sehol írtam neki, de nem válaszolt. - áll meg egy pillanatra. - elmentem meg keresni eközben találtam egy társságot, aki lelkesen invitáltak maguk közzé és utána homály minden csak a reggel látott fotókból tudok tájékozódni, amiket küldtem nektek.
-igen láttam őket. - elevenítettem fel őket magamban.
Milyen fotók? Kíváncsiskodik Bence. én még mese néztem őket. sóhajt.
Akkor nézzük meg most újra. indítványozom.
Jó legyen. Sóhajt kenry
A képekről a következőekben. Első képen kenry egy lány ölelget. Másodikon mindenki magasba emel egy poharat fura színes italokkal tele. Egy csaj hasra fordulva alszik a padon a következőn. Nagy totál a sátor belsejéből ahol mindenki táncol vagy vedel épp. Valahonnan pingpong labdák (????) Kerültek elő és sokan dobálóznak velle. Aztán egy video jött ahol egy srác a kamerába ordítja, hogy szereti az anyját. Itt már hangos nevetésbe tört ki mindenki. Következőn egy srác volt fején egy koktélos vödörrel. Egy szép selfi kenryröl kipirult arccal mosolyog a kamerába. Utána gondolkodva ül az új társóságával egy hosszú padon. Hevesen gesztikulál egy srác, aki alig ál a lábán. Megint kenry egy szabályos piros folttal a homlokán. Igazán bájos képek jegyeztem meg magamban. Következő pillanatban egy ismeretlen számról sms-jött kenrynek.
- ez kicsoda? Kérdezem tőle.
Fogalmam sincs. veszi el homlok ráncolva a telefonját, amin épp a képeket nézegettük.
-Biztos egy lány. - Vigyorog Bence rá.
Lehet, gondolkodik el. Sok emberel, beszélhetem este
ismeretlen: Szia, jó volt a tegnap este meg ismételhetnénk. ez írta az ismeretlen a sms-ben.
- és veled mi volt? - néztem várakozóan csapatunk utolsó tagjára.
- én ugye két csajjal találkoztam. - kezdte. - beszélgettem velük, de hamar lekoptattak visszamentem, de már nem voltatok ott és akkor írni akartam, hogy merre letetek mikor megláttam Imit nem tudom mért, de elborult az agyam oda mentem hozzá hogy jól beolvassak neki meg mondtam, hogy hagyjon békén, és ha még egyszer megjelenik, nálad szétverem. - elevenítette fel a beszélgetést is. - elfordult beszélgető partnerétől és megvetően rám nézett persze nem hagyta magát, de én se így az lett, hogy kapott pár pofont mielőtt jól ott hagytam megsemmisülve. - merengett a szép emléken. - miután kifújtam a mérgem-visszatértem a sátrakhoz nem sokkal utánatok, de ti már aludtatok. nézet rám és Danira.
Egy gyors öltözés és fogmosás után vissza is tértem a fiuk hoz.
- ö mi a helyzet? - Néztem furán végig a tásságon.
- Ülj, le ezt látnod kell. - Szol csendesen Bence.
Ez nagyon ijesztően hangzott így tettem mit kért.
- Atis elküldte Imi sztorijait, amiben rólad beszél.
- Hogy micsoda!!! - Háborodok fel.
- Néz csak meg. - mondja Dani.
Át vettem Bencétől a telefonját és elindítottam. A felvételen meg jelent Imi, aki elég dühösen nézett a kamerába. Kedves követőim, mint jól tudjátok pár honapja szakított vellem Erzsi és most véletlenül egy fesztiválra kerültünk. itt nagyon szomorúan nézett. Én békésen buliztam mikor a haverja oda jött hozzám csúnya dolgokat mondott és még fel is pofozott. Hát ezt lehet így csinálni? Játssza a sértetten nagyon jól. Engem bántanak mikor az én szívemet törték össze? Ha szerettek és úgy gondolátok, hogy jogtalanul bántottak akkor kövessétek ki őket, sőt az össze haverjukat. Mindenki tagelve volt, aki csak itt volt velünk. Nagyon sokat jelentene, ha tudnám, kihez vagytok hűségesek igazán. Olyan émelyítően erőltetetten játszottan a megbántottat hogy gúnyosan fel is horkantottan rajta.
- Még hogy jogtalanul bántunk velle? - Fortyogok. - ki volt az, aki bántott, ha úgy érezte jónak? Ki volt az, aki ellenőrizte az össze barátomat és szabályozta mikor és hogyan találkozhatunk? Aki minden percemet betáblázta, és ha kellet ütött is csak, hogy tartsam magam hozzá? kiabálok most már teli torokból.
- Mi tudjuk. - feleli Gergő higgadtan. - De a követők nem tudják a te kérésedre.
T- udom. - Sóhajtok olyan már bánom stílusban. - és mit tudunk tenni?
- Hát, ha meg osztanád, hogy mi történt képekkel meg minden. - javasolja Dani. - mi meg alátámasztanánk a saját oldalunkon.
Nem rossz terv, de ez a magán életem nagyfokú kiteregetése lenne, de talán eltelt már annyi idő hogy tudja beszélni róla.
- Jól van. egyezek bele. - Meg csinálom.
kikerestem az össze képet fejben rendeztem a gondolataimat és elmondtam mindent. A veréseket, durva beszédeket, üzeneteket, azt, hogy hogyan szabályozott be teljesen Imi. amihez tudtam még képeket is szúrtam be. Hatalmas félelem volt rajtam végig. Ez nem egy olyan téma, amiről az ember könnyen beszél. Amint végeztem a fiuk megosztották a saját oldalaikon is. vártunk még csak dél előtt volt így reménykedtünk, hogy nem sokan követtek ki minket Imi hatására.
YOU ARE READING
culturgeek bemutatja! Egy hét egy fesztiválon
Fanfictionculturegreeksesek elmenek egy fesztiválra. megtörténik ami megtörténhet. felbukkannak nem kívánatos személyek. Erzsinek Bencének és a haverjaiknak felejthetetlen lesz a hét ? Jó vagy rosz értelemben? tudnak e hatalmasat bulizni vagy minden romba dől?