Óriási kiabálás rázta meg a sátor egészét. Riadt tekintettel pillantok a fiukra. A srácok tekintette is riadt és értetlen volt. körülöttünk mindenki a sátorból igyekezett ki. Egy perc se telt bele már kint voltunk a sátor előtt mi is. Az emberek nagy része a nagy színpadtól nem mesze ált. Mi is arra vettük az irányt. Ahogy közel értünk láttuk, hogy konkrétan lángol az egész nagy színpad. éÉfél korul volt. Egy két ember mellettünk arról beszélt, hogy a koncerten használt tűz felgyújtotta a lámpákat (?) amik emiatt szétpukkantak. Kicsit közelebb mentünk a lángoló színpadhoz az egész lángolt, sőt a mellette lévő fák is elkezdtek már lángolni. Teljesen szürreális élmény volt nézni. Alig fogtuk fel, hogy elterelnek minket onnan. Sérülteket nem sokat láttunk, de lefogadtuk, hogy van egy pár valahol. Szervezők tereltek mimnél messzebb minket. A sátraink felé menve hallottuk, hogy a tűz öltök meg érkeztek. Arról tanakodtunk, hogy mi lesz ezután.
- Ez marha ilyesztö. - tör ki belölem jogosan. Senki nem volt nyugodt. mindenkin látszott a pánik.
- Szerintem felfüggesztik az egészet. Tropa az egész nagy színpad. nem lesz több koncert. - mondja Bence.
- Szerinte se esélyes. Mert mi lenne, át pakolják a kis színpadra a koncerteket? - Tárja szét a karját Dani.
- Végül is igazad van. - gondolkodok el. Akkor csomagoljunk? - Nézek kérdőn körbe.
- Várjuk meg a reggelt, hogy mit mondanak. - Jön kenry válasza.
- Én nem szívesen feküdnék le, úgy hogy pár méterre tőlem ég valami. - jelentem ki
- Erzsivel értek egyet. Lehet, hogy fáradtak vagyunk, de jobb lenne ébren meg várni a fejleményeket. - Szólal meg Bence is.
- Jól van. - egyeznek bele.
Egy óra múlva se jött válasz mi meg elég fáradtak voltunk úgy, ahogy voltunk bemásztunk a sátrainkba kenry még irt Rebekának, hogy mi történt. Reggel viszonylag korán keltünk. Ezért a nagy színpadhoz mentük, és ami ott fogadott nagyon durva volt. Mindenhol emberek takarítót és szerelte szét a színpadot. A tűzoltó autó és a mentő autó már nem voltak sehol. A tüze nem éget már csak sok hamu és kiéget fa emlékeztette rá. Az egész terület le volt zárva. Egy arra elhaladó staffos fickót kérdeztünk, meg hogy mi lesz ezután.
- Nézzék, én annyit tudok, hogy ezen a színpadon nem lesz több koncert ugyan is ezt Lehetetlenség ennyi idő alatt használhatóra meg javítani. - Mutat a kiégett színpadra. - Azt nem tudom, hogy mindet is bezárnak e, de ezt a környéket biztos.
- Köszönjük a választ. - Fordulok el.
- Szóval srácok mi legyen. - Nézek körbe.
- Nem tudom meg éri maradni? - Tanakodik kenry. - lesz még koncert olyan program, ami érdekel minket? Vagy is helyesbítek, amit megtartanak? Nagyon nagy a kár mi a valószínűsége, hogy költségcsökkentés miatt nem zárnak be? - Fejti ki az aggályait.
- Igen igen. - Csatlakozik Gergő. - és a sok részeggel mit csinálnak, távol tudnák őket tartani ettől? - Mutat a romokra
- Jogos kérdések. - Bólogatok.
Egy kb. fél órás további tanakodás után megtudtuk a válaszokat. A nagy színpad környékére őröket tettek, hogy nehogy arra tévedjen valaki. A többi részen zavartalanul folytatatod minden. azt viszont már csak a neten olvastuk, hogy a vad fruttik egyik gitárosa könnyebben megsérült pár rajongóval együtt. Azért látunk pár embert, aki haza ment. Nem bíztak benne, hogy újra nem történik valami. Mi a maradásmellet döntöttünk és elindultunk a szabad részek felé. Ettünk egy jót miközben megpróbáltuk kitalálni, hogy mi csináljuk.
- Kutya bemutat? - Dobta be Dani. - éretlenül néztünk rá. ö meg csak a program füzetre mutatott. és tényleg ott volt. Ezen a fesztiválon aztán mindenféle program létezik. Meg néztük a kutya show. Utána Bence miatt megnéztünk egy sátrat ahol lekopó egyedi tetkókat csinálnak. Nem hagyhattuk ki Bencével, hogy ne csináltathassunk egy gyulát. Jó emlék lesz gondoltam magamban.
A fiuk is kaptak az alkalmon. Gergő egy polipot kért magára Dani az egyik általa készített karakterét. kenry stílusosan egy homokórát. Kicsit hosszadalmas folyamatnak néztünk elébe, de a végeredményért meg érte. Mire fáradtan le ültünk egy használható padra már három is elmúlt. Épp az instagramot lapozgattam néztem a sztorikra jövő reakciókat ugyan is, amit lehetett azt mi dokumentáltunk felétek. meg szólal Bence
- Olyan jó így veletek. nem akarom, hogy véget érjen. - néz végig rajtunk.
- Mi is szeretünk Bence. - karolja át Dani
Beszélgettünk italoztunk kb. este hétig mikor kíváncsian sétáltunk az egyetlen éppen maradt színpad hoz, hogy lesz e koncert ott. Lett is, de akkora volt a tömeg hogy lépni nem lehetett egymás szájába álltak az emberek. Hiába vártuk a koncertet így élvezhetett len lett az egész és nem csak mi gondoltuk így. Mások is csalódottan sétáltak el. Fiatal este lévén betértünk egy sátorba ahol volt dárc tábla meg csocsó asztalok. Az első mentett Dani nyerte utána kétöt kenry vitt a dárcban. Ezután én csak néző voltam a csocsóban, amit a Bence Dani páros nyert meg két bravúros góllal. Nagyon jol adtam a sport kommentátori szerepet így még két mecset kommentáltam végig. Kicsivel később leültünk tanakodni.
- Maradjunk holnap is és csak utána menyünk el vagy reggel menjünk? - Kérdezem.
- Szerintem menyünk reggel. - mondja Dani. - a koncerteket nem tudjuk élvezni. minden egyéb érdekes dolgot meg kipróbáltunk már.
- Szerintem is jó ötlet. szereztem egy évre elegendő új emléket. - Mondja kenry
- Akkor reggel megyünk. - döntöttük el.
Sajnos, ahogy leültünk elfoglalták az összes csocsó asztalt így esélyünk se volt vissza menni. Így rossz fesztiválozok révén 11-felé a sátrainkhoz vettük az irányt. Igaz volt kártyánk mit ki is használtunk így még egy órát kártyáztunk aztán ki-ki aludni tért. Reggel egy gyors pakolást követően elbúcsúztunk a fiuktól és hármasban mentük a kocsinkhoz. Az út a lejövetelhez hasonlóan telt. Pesten kiraktam Danit és Bencét és egyedül tértem haza. Otthon egy gyors kipakolás után elkezdtem szortírozni az elkészült képeket és rövid videókat. A jónak ítélteket egy mappába raktam a gépemen. Ezek után már nem csináltam semmi izgalmasat. Csak a sok emléken merengtem
Sziaszto itt a könyv vége kicsit rövid let szerntem de véleményeket szivesen fogadok eröl. Köszönöm annak aki olvasta. Remélem tetszet.
YOU ARE READING
culturgeek bemutatja! Egy hét egy fesztiválon
Fanfictionculturegreeksesek elmenek egy fesztiválra. megtörténik ami megtörténhet. felbukkannak nem kívánatos személyek. Erzsinek Bencének és a haverjaiknak felejthetetlen lesz a hét ? Jó vagy rosz értelemben? tudnak e hatalmasat bulizni vagy minden romba dől?