Egy kb. fél és egy óra közötti idő után, amit várakozással töltöttünk jöttek az első üzenetek. Kíváncsian néztünk rá. Volt, aki támogatott minket és azt mondta, hogy ki is követte Imit. (ezt persze nem akartuk, de várható volt.) Meghatottan olvastam őket. Nagy egyet értésben lezártuk a netet és elmentünk végre reggelizni, mert a nagy izgalmak közben arra nem jutott idő. próbáltuk felvenni a fesztivál hangulatát újra ezért programkeresésre indultunk. találtunk egy Színpadot ahol ép jogához készülődtek. Vettünk mi is egy-egy joga matracot és kerestünk egy helyet. Egyikünk se nagy jógás. Borultunk, ahogy csak lehetet. Az egyszerű pózok is kihívást jelentetek nekünk. Nem mi voltunk az egyetlen nem túl ügyes próbálkozók. Akadtak már részegek is ilyen korán. A kutya pózzal is meggyült a bajuk. Nagyon jól szórakoztunk. Fáradtan és jó kedvűen néztünk további programok után. Épp fánkot eszegettünk mikor találtunk egy helyet ahol épp csoportos festés zajlott. Egy nagy vásznon lehet ki pingálni egy előre megrajzolt képet. Nagy egyet értésben ebbe is bele vágtunk. Nagy gonddal festetem egy házat épp mikor Kenry kiborította a festékemet és az egész karom festékes lett. válaszkép én az arcára pingáltam. Én sárga lettem ö meg kék foltokat szerzett. Kettővel arrébb egy srác figyelt engem. Ügyeltem, hogy a srácok közelébe legyek, de egy pillanatba mindenki arrébb került tőlem. A srác bátorságot nyerhett és oda jött hozzám.
- Szia. - köszön bizonytalanul.
- Szia. -válaszolok én is.
- Láttam, hogy egyedül festegetsz itt és arra gondoltam, hogy jobb lenne együtt. - kezdi.
- figyú. - kezdem kellemetlenül. - nem akarok most ismerkedni rendben? Történt pár dolog, amik miatt nem aktuális.
- Jól van. - mondja kicsit csalódottan. - azért festhetek veled? - Néz kérdőn rám.
- Felőlem. - mondom végül is.
A sráccal, akinek még mindig nem tudom a nevét egész jól telt az idő. Többnyire csendben festetünk egyet mondatott, ha beszéltünk közben. Három után döntöttünk hogy elég volt a festésből. Addigra már majd nem kész volt a teljes kép a sok meg fordult fesztiválozó keze miatt. A szervezők a melegre való tekintettel folyton vizet osztottak a festő társaságnak. Csináltam egy képet a festményről és a festékes társaságról is. Mindenkin volt kék piros, de zöld folt is. Egy kemény fél órát sikáltam magam. Festék mentesnek nyilvánítottam magamat. Eme csodás program után elsétáltunk egy kisebb szimpad mellet ahol bele hallgatunk egy előadásba. Egy számunkra ismeretlen srác mesélt a saját képregény könyvéről. Tök érdekes volt így eldöntöttük, hogy majd beszerzünk egy példányt belőle. Sétálás közben találtam egy bódét ahol kézzel készült bögréket árultak be is szereztem egyet a tesómnak. Gyűjti a különleges bögréket és szerintem egy bronz rosé arany geometrikus mintával annak számit.
Lassan esteledet mi meg a nagy színpad közelébe jutottunk. Hátul a füvön ücsörögtünk. Csak messziről hallgattuk a koncertet. Mindenki kezében egy-egy valamilyen alkoholos ital volt. Én szorítkoztam csak kólára. még mindig ideges voltam egy kicsit a reggeli dolgok miatt. egésznap nyugtató dolgokat csináltunk, de nem volt elég. Egy kb. fél órával később elkezdett csöpögni valami. Kenry volt, aki elsőként eszmélt rá a dologra.
- Ez. - Pislog felfelé. - eső?
- Esik? - Kérdeztem én is.
És tényleg öt perccel később már hatalmas cseppekben hullót az eső. be is húzódtunk egy közeli sátra italos pulthoz. Elég zsúfolt volt a hely. alig lehetett lépni is. Egy óra után se ált el az eső, sőt egyre jobban esett. Már csak a koncertező bandának a legnagyobb rajongói maradtak kint. Egy újabb fél órával később elsétáltam a sátrakhoz melegebb ruhákat és eső kabátot húzni. Egy vastag pulcsi felvétele után jól tele pakolva indultam vissza. Már látszódott az embereket a nem tetszés. rendesen lehűlt a levegő és a legtöbb program is leállt. A fiuk hálásan vették át a pulcsikat és az eső kabátokat. Egy hosszú fapadon ültünk. Én szorultam a szélére így végig a hideg sátor falához szorultam. Nem volt kellemes. A fiuk a dél utáni italokat lecserélték. Elő kerültek a pálinkák forralt borok teák és nem csak nálunk döntöttek így. Három óra elteltével már hangosan méltatlankodtak a fesztiválozok. Egy óra eső fel frissíti a levegőt. Kettő eltűrhető. de több óra már lehangoló főleg ott ahol nem sok a fedett, hej. Még e méláztam csapat elszéledt. Dani épp egy csajt fűzőt Bence táncolt valami számra, ami a rádobol szolt. A padon az összes helyet, ami szabad volt azt mindig elfoglalták. Csak Gergő maradt mellettem. Egy másra vigyorogtunk a helyzet abszurditásán. próbáltam pár képet csinálni a hangulatról. Nem sok sikerült a jól. Este 11-ig nem is néztem mi történik az instagrammon. Nagyon meglepődtem mikor felnéztem oda. Nem csak a követőim biztosítottak arról, hogy velem vannak, hanem sok influnenszer is. Láttam a sok megosztást és nem akartam hinni. nem tudom mikor, de a könnyem is ki csordult.
- Hé, jól vagy? - néz rám Gergő aggodva.
Csak felé fordítottam a telefonomat magyarázat kép.
- Hü. - nézegette ö is őket. - ez nagyon jó. persze van egy kettő, aki kamunak tartja, de a többség hisz neked. hogy fájhat most Imi feje. - Vigyorog kárörvendően.
Oda mentem Bencéhez és csak táncoltam mindegy milyen számszolt. Úgy éreztem ki kell adnom magamból azt, ami ma felgyűlt bennem. a jót és rosszat is. Három szám után fáradtam ültünk le a padra ahol végre Dani és kenry is meg lett.
- Na, mi a helyzet. - kérdezem a srácokat
- á semmi. - legyint Dani. - egy hülye picsa volt a csaj.
- Írogat a tegnapi ismeretlen csaj. - jelenti be kenry.
- Na? - nézek rá izgatottan
- Tessék. - tolja elém a telefonját.
kenry: szia, bocsi, de nem sok minden ugrik be rólad. kaphatnék egy kis információt, morzsát? Sok ember mellet haladok el.
Ismeretlen: Rebeka a virágos szoknyában.
kenry nem vagyok a minták bajnoka. Esetleg valami biztosabb?
Itt egy kisebb szünet jött ez volt úgy dél után három körül
Rebeka: én meséltem neked a készülő filmemről.
kenry: már emlékszem azt tényleg jó volt tegnap este.
- Na így már meg van a csaj? - Néz rá Bence.
- Rémlik egy barna göndör hajú lány, akivel elbeszélgettem egy filmről. lehetett ö. - feleli. - Majd holnap puhatolózok róla
Lassan kezdett fogyni a tömeg. De a forralt bor és az eső mennyi vége nem akart csökkeni így hangulat egyre kaotikusabb lett. Egyre többen kiabáltak spontán dolgokat a levegőbe. Futottak ki be. Kedvesen elhárítottam két srácot, akik táncolni akartak vellem. egy lányt, aki mindenáron azt akarta, hogy menyek velle mert én tudom hol a barátnője. Na, jó itt már kezdtem az emberi józanság határát igen csak meg kérdőjelezni. Ezután a koktél cseresznyét ide-oda futogató páron meg se lepődtem. Mindez hajnali kettő kor egy sátorban fishing on Orfűn az esőben történt.
DU LIEST GERADE
culturgeek bemutatja! Egy hét egy fesztiválon
Fanfictionculturegreeksesek elmenek egy fesztiválra. megtörténik ami megtörténhet. felbukkannak nem kívánatos személyek. Erzsinek Bencének és a haverjaiknak felejthetetlen lesz a hét ? Jó vagy rosz értelemben? tudnak e hatalmasat bulizni vagy minden romba dől?