[park soohee]"Mutlu yıllar Soohee!"
Şu anda nihayet 17. yaş günümü kutluyorum, ablam ve arkadaşlarım ile."Bir dilek tut Soohee!" Ablam Park Chaeyoung neşeyle alkışladı. Gülümsedim ve gözlerimi kapattım, dileklerimi kabul olmasını umarak fısıldadım.
Duman rüzgarla birlikte uçup giderken gözlerimi açtım ve mumları üfledim.
"Yani, Soohee. Zaten on yedi yaşındasın. Diğer yarını bulma hakkında bir fikrin var mı?" Sohbet edip eğlenirken jennie'nin ani sorusu karşısında gergince kıkırdadım ve gevşek saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdım. Boğazımı temizleyip Jennie'ye baktım,
"Jennie, ben hala gencim."
"Evet, Soohee haklı," Jisoo itiraz etti "Neden onu acele ettiriyorsun?" Jennie kıkırdadı "Sadece soruyorum. Yani, Soohee Chae'ye çok benziyor. O güzel, akıllı, komik ve çok çekici."
"Teşekkürler."
Ablam Chaeyoung fincanında buzlu çayla geri döndü. "Ne kaçırdım?" diye sordu. "Hiçbir şey, saçma sapan konuşuyorduk." dedi Lisa.
"Soohee," diye seslendi Jisoo, ben mırıldanırken cevap olarak. "Ne diledin?" diye sordu. Buzlu çayımdan bir yudum aldım ve ona gülümsedim.
"Jisoo, annem ben çocukken bana, Durakladım ve bardağıma baktım, "Dileklerimizi birine söylememeliyiz çünkü söylersek gerçekleşmez demişti" Ona döndüm ve gülümsedim.
Onaylayarak mırıldandı,
Lisa gülümserken "Sanırım ne dilediğini zaten biliyorum." Kaşlarımı çattım, "Ne?" diye sordum. Sırtımı işaret etti ve parmağını takip etti. Şu anda bizim yönümüze bakan bir çocuk vardı ve sonra anında gözlerini kaçırdı.
"Şuradaki adam seni izliyor." Ona döndüm ve burnumu çektim, "Saçmalık."
"Yine de sana bakıyor olabilir." Tahmin ettim. İşaret parmağını salladı ve gizlice ona baktı. Bana bakıyordu.
Peki, dileğim gerçekleşti mi?
***
Yeni bir ficle merhabalar bu fici tek seferde çevirip her gün bir bölüm atmayı düşünüyorum yani siz bu bölümü okuduğunuzda aslında kitap tamamlanmış olacak ve ben ikinci bir jihoon ficine başlamış olucam.İyi eğlenceler...