TWO

48 6 25
                                    


[park soohee]

Chaeyoung, Jennie, Jisoo ve Lisa sahildeki en yakın otele geri döndüklerinde, Adamın yanına gitmeye karar verdim.

O sadece bir içki standında oturuyordu ve bana sinsi bakışlar atmaya devam etti. Neyse ki, Chaeyoung herhangi bir durumda saldırmamda sorun olmadığını söyledi. Yanına oturdum ve beni fark etmiş gibi görünüyordu. Gözünün ucuyla bana baktı ve boğazını temizledi.

"Bir buzlu çay lütfen." dedim barmene. Ona baktım ve göz temasından kaçınmaya devam etti. Nefes verdim ve özgüven kazanmaya çalıştım.

"Merhaba" Yandan bana baktı, sonra arkasına baktı. sonra bana döndü.
"Benimle mi konuşuyorsun?"

Gülümsedim ve başımı salladım, "E-eh? Peki merhaba" demeyi başardı. Elimi uzattım ve ona gülümsedim, "Benim adım Park Soohee. Peki ya senin?"

"Park Jihoon."
"Güzel bir ismin var, Beğendim."
Gülümseyip ensesini kaşıdı.

'İşte buzlu çayınız.' Barmene baktım ve ona teşekkür ettim."

"Jihoon," Bana baktı. Hala gergindi ama biraz daha rahat hissediyor gibi görünüyordu. "Seninle arkadaş olmak istiyorum, eğer o-

"Mükemmel", dedi. parlak bir şekilde "Arkadaşım olman benim için bir zevk olur, Soohee" Gülümsedi ve ben kıkırdadım.

[^∆^]

Bütün geceyi sohbet ederek, güzel şeyler hakkında konuşarak geçirdik.Bir süre önce bana yoğun bir şekilde bakan bir adamın şimdi arkadaşım olmasını beklemezdim.

"Nereye gidiyorsun?"
"Ah, otele dönüyorum. Sen?"
Ben de "Aynı" diye cevap verdim. Kıyıdan çıkarken gülümsedi.

Asansöre binerken kafamda bir soru işareti oluştu. "Jihoon" diye seslendim. Cevap olarak mırıldandı. "Bir süre önce neden bana yoğun bir şekilde bakıyordun" ,diye sordum. Asansör kapıları 15? Katta açılırken çınladı.

Dışarı çıktım ve ona baktım. Kapılar kapanmadan hemen önce kollarımı kavuşturup cevabını bekledim.

"Bugün doğum gününü kutlayan kızın benim gözümde oldukça güzel olduğunu düşündüm." Dedi ve gülümsedi.

Cevabının şokuyla dimdik durdum. Asansör kapanırken küçük aralıktan Jihoon bana göz kırptı ve asansör kapıları kapandı ,yukarı çıktı.

Yüzüm kızardı, kalbim bir an çarpıntı yaptı.

Dilek gerçekten doğruydu.

*****

Softluktan öldüm gömün beni.

WISH Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin