[park soohee]
"Ee, nasılsın?" diye sordu Jihoon. Arabanın ışıkları yanımızdan geçerken ikimiz de pencerenin yanına oturduk. Onu kasabamda bir dükkanda dolaşırken görmek unutulmaz bir geceydi.
"İyiyim. Bu arada nerelerdeydin?" diye sormadan önce sütümden bir yudum aldım. "Peki, beni özledin mi?" diye sordu sırıtarak. Yüzümü buruşturup kıkırdadım, "Hayır, sadece bu... Konuşacak kimsem yoktu." diye yanıtladım.
"Ah," kıkırdadı "Arkadaşlarım istediği için buraya geri döndüm. Numaranı almayı unuttum." dedi Jihoon. Çantamdan telefonumu aldım ve ikimiz de birbirimize numaralarımızı verdik. Telefonumu geri verdiğinde, ona bir takma ad koydu.
jihoonie oppa
Kıkırdadım ve çayımdan bir yudum daha aldım. "Dürüst olmak gerekirse Soohee," ciddi görünen Jihoon'a baktım "Ne?" diye sordum.
"İtiraf etmeliyim. Üç gün önce ayrıldığımda seni özledim."
Aramızdaki atmosfer gerildiği için bir an duraksadık. Gözlerime yoğun bir şekilde bakıyordu ve ben de öyleydi.
Aramızda bir bakışma savaşı gibiydi. Boğazımı temizledim ve bardağıma baktım ve aptal gibi kıkırdadım. Biraz irkildi ve garip bir şekilde gülümsedi. Ona döndüm ve çatlamış dudaklarımı yalamak için dilimi salladım. "Eh, ben de yani. Seni özledim. O zamanlar sadece yabancı olsak ve bakışlarını benden çalmaya devam etsen de."
Bana dönüp bakmadan önce ikimiz de nefes nefese kıkırdadık, "Hala okula gidiyor musun? "Birdenbire sordu. Çayımdan bir yudum aldım ve başımı salladım, "Ah. O zaman hangi okuldasın?" diye sordu.
"Mm, biliyorsun, Seul Üniversitesi." diye yanıtladım.
Gözleri parladı ve bir kez daha kıkırdadı, "Seni orada nasıl görmedim? Ben de orada okuyorum!" diye haykırdı. Kaşlarımı çattım ve başımı eğdim, "Bana tanıdık geliyorsun." dedim. Telefonu aniden titredi.
Telefonunu çıkardı ve ifadesi değişti.Gülümsemesi soldu ve ayağa kalktı. "Üzgünüm Soohee, gitmem gerek." "Oh hayır, sorun değil. Ayrıca ablam beni öldüreceği için eve gidiyorum."
Jihoon oturduğum yerden kalkmama yardım ederken kıkırdadı. İkimiz de dükkandan çıktık, otobüse binmeden önce bana baktı ve ben kaşlarımı kaldırdım.
"Mesaj at, tamam mı?"
Gülümsedim ve başımı salladım. "Gideceğim. Hoşçakal!" El salladım ve o başını salladı. Otobüs kapıları kapandı ve cam camlardan içeri el salladı.
Bir iç çektim ve telefonum aniden titredi. Çıkardım ve mesajı okudum.
Jihoonie oppa~
güvende kal, yarın okul kantininde görüşürüz.
20:34 p.mMesajı okuduktan sonra yüzümde bir gülümseme belirdi.
****
Çok tatlış bunlar yaaa ufff