SEVEN

28 4 5
                                    


[park soohee]

Aniden uyandım, başıma bir ağrı çarptı.  Az önce ne oldu ?  Gerçekten çok terliyor ve nefes nefese kalıyordum. 

Kapı gıcırdayarak açıldı ve baktım, bu Chaeyoung'du.  "Hey, lil sis - Oh, sana ne oldu?" Bana doğru koştu ve sırtımı okşadı. 

"Hiçbir şey, kötü rüya." demeyi başardım.  "Al, su iç." Komidinin üzerindeki suyu bana uzattı.

Onu içtim ve sonunda nefesimi tuttum.  "Hayal ettiğin şeyi benimle paylaşır mısın?" Chaeyoung sordu. 

"Şey, hayal ettim, siz Jihoon'un kim olduğunu bilmiyorsunuz. Bu-"
"Bekle, bekle. Jihoon kim?" Chaeyoung sordu. 

"Ne demek 'Jihoon kim?' O benim hoşlandığım çocuk! Dün gece gibi itiraf ettim. "Dün dedim mi? Dün çok erken uyudun!" Chaeyoung haykırdı.  Kaşlarımı çatıp telefonumu aldım.  Kişilerimi aradım ve 'Jihoon Oppa'ya baktım.

Kaşlarımı çattım ve aşağı kaydırdım.  Hiçbiri yoktu.  Arama çubuğuna yazdım,

Kişi bulunamadı.

Ben de kaşlarını çatan Chaeyoung'a baktım.  Gerçekten neler oluyor?

[^∆^]

Sahilde olduğumuzu hiç fark etmemiştim.  Jihoon'la tanıştığım, doğum günümü kutladığım aynı plaj. 

O gece Lisa bana sarıldı.  "Doğum günün kutlu olsun!" diye haykırdı.  Kaşlarımı çattım ve ona baktım, "doğum günüm?" diye sordum, "Ne demek istiyorsun? Doğduğun tarihi bilmiyor musun?!" Lisa yüksek sesle sordu.

Telefonumu çıkarıp 13 Mart tarihine baktım.  Kaşlarımı çattım ve ona baktım.  Sadece gülümsedi ve beni diğer kızların olduğu yere sürükledi.  Bu daha önce oldu.  Bana iyi ki doğdun şarkısını söylediler ve Chaeyoung bana "Bir dilek tut!" dedi.

Bekle, belki işe yarar.

Gözlerimi kapattım ve dileğimi kafamda söyledim.  Mumları üfledim ve herkes alkışladı.  "Peki, ne diledin, Soohee?" Jisoo sordu. 

Ona baktım ve nefes verdim, "Dileğimizi birine söylersek, gerçekleşmeyeceğini söylediler." Ona baktım ve "Aa, merak ediyorum!" diye somurttu. Hafifçe gülümsedim ve Lisa omzuma dokundu. 

"Sanırım ne dilediğini zaten biliyorum." Lisa gülümsedi.  Gözlerim mutlulukla parladı, dilediğim gibi olmasını umuyordum.  Lisa bir bar tezgahında oturan adamı işaret etti.  Onu gördüğüm nokta aynıydı, bakışları benden çalıyordu. 

"O adam her saniye sana bakıyordu." Lisa gülümsedi. Yönümüze baktığında. 

Oydu, Park Jihoon. 

Ama bir şeyin farkına vardım, o sadece uzun sürmeyen bir dilekti. 

O benim doğum günü dileğimdi.

****
Bu finaldi hiçbir şey anlamadım aklım karıştı anlayan varsa anlatsın

Bu bitti diğer kitaba gidiyorum ondan once de bu kitabın duyurusunu yayınlıyım bari sjdjdjdj bb

WISH Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin