First chapter 😊

43 4 6
                                    


" දරුවො ,මේ අහන්න මම කියන දේ.
ජීවිතෙ අනිත්‍යයි තමා. ඒත් එහෙමයි කියලා ඔයාගෙ මේ තරුණ ලස්සන ජීවිතෙ නිකම් ඔහෙ ගලාගෙන යන්න දෙන්න එපා "

" ඒත් මෙහෙණියනි මට ජීවිතෙ කලකිරිලා. මට හොදටම එපා වෙලා.
මම ආස කරන දේවල් මට ලැබෙන්නේ නෑ. මම මට ......මට තේරෙන්නේ නෑ මෙහෙණියනි 😔. මේ හැමදේම දුකක් විතරමයි. මට මහණ වෙන්න ඕනි මෙහෙණියනි."

" දරුවො යුමී......මගෙ ඇස් දිහා බලන්න. බලලා ඇස් අහකට ගන්නෙ නැතුවම මම අහන ප්‍රශ්න වලට උත්තර දෙන්න."

" ම්ම් හරි මෙහෙණියනි. "

" යුමී ,ඔයා ආස කළා නේද කොරියන් එන්න ? "

" ඔව්. ගොඩක් ගොඩක් ආස කළා 😊"
( මෙහෙණියගෙ ඇස් දිහා බලන් මම කිව්වා.)

" ඇයි ඔයා එන්න ආස කළෙ ? "

" 😶😶😶😶😶 "

" කියන්න මට යුමී "

" ඒකට ගොඩක් හේතු තියෙනවා මෙහෙණියනි. ප්‍රදාන හේතුව උනෙ කොරියාව කියන්නේ මගෙ සිහින දේශය"

" ඒකමද ප්‍රදාන හේතුව ?ම්ම් කියන්න දරුවො 🙂. ඒකද ප්‍රදාන හේතුව ? ඔයා ඔයාගෙ හදවතට ඇහුම් කන්න දෙන්න "

" 😔😔 මෙහෙණියනි ,තව හේතු දෙකක් තියෙනවා. එකක් තමා මම ගොඩක් හීන මැව්වා Kpop idol කෙනෙක් වෙන්න.
අනිත් හේතුව _____😣😣 ( මගෙ ඇස් වල කදුලු ඉනුවෙ මටත් නොදෙනිවමයි.)"

" මගෙ ඇස් දිහා බලන් කියන්න යුමී. කෝ මට කියන්න "

" 😞 ඒ......ම්ම් ඔව් එයා තමා. ඒ ඇස් දෙක. ඔව් ඒ ඇස් දෙක තමා මෙහෙණියනි. මම කොරියාවට එන්න ප්‍රදාන හේතුව ඒ ඇස් දෙක. මගෙ ඇස් අස්සෙ අතරමන් උනු ඒ ඇස් දෙක බලන්නයි මම ගොඩක් මහන්සි වෙලා ඉගෙන ගෙන කොරියන් ආවෙ."

" 😇 ඉතින් ඇයි ඒක කියන්න ඔච්චර මහන්සි උනේ ....ම්ම්...."

" මොකද මෙහෙණියනි මම ඒ හෙව්වෙ මට අයිති නැති ඇස් දෙකක්."

" ඒ ඇස් දෙකට ඇයි ඔයා එච්චර ආදරෙ කරන්නෙ ? "

" මොකද ඒ ඇස් දෙක මට අමුතු ශක්තියක් දුන්නා. ඒ ඇස් දෙක දැක්කාම මගෙ හදවත නිවුණා. කොටින්ම කිව්වොත් මම ඇස් අස්සෙන් දැක්කෙ අවන්ක ,පිවිතුරු ආදරයක්. මට පළවෙනි වතාවට ලෝබ කමක් ඇති උනා. ආත්මාර්ථකාමී හැගීමක් දැනුනා.මට ඕනි උනේ ඒ ඇස් වලින් මන් දිහා විතරක් බලනවට. "

ONE SIDE LOVE Where stories live. Discover now