Artık Doğukan ile konuşabiliyordum her gece yatmadan önce bir not defterine önemli olayları yazıyordum. Ömrümün yarısını yaşayamayacağım dışında her sey yolundaydı.Ona Doğukan demek bana garip gelmişti .artık ona bir isim bulmalıydım .bunun üzerinde fazla düşünmeden adını "2 numara" koydum
2 numara benim yapmaya üşendiğim veya çekindiğim işleri yapiyordu.Bu olay artik hoşuma gitmeye başlamıştı.Bu bir hastalık olamazdı.Bu bir avantaj di .
Bir pazar günü uyandığımda her tarafım yara içindeydi sırtımda korkunç bir ağrı vardi 2 numaraya ne oldugunu notla sormam gerekdi.
2 numara ilk defa benim için zararlı bir sey yapmıştı ona kizamiyordum tabi bu benim oldugu kadar onunda hayatiydi
Aynı gün Erdemi aradım. Cuma gününden bugun icin sözleşmiştik.Telefonu açtı "Alo Ne var " dedi sesine titremelerle soğukluk hapsolmuş gibiydi "Alo Erdem.Bilardoya gitmeyecek miyiz ?" Dedim .Erdem saşırmış bir şekilde "Yüzsüz herif !" Diyerek telefonu suratıma kapattı. Şok olmuştum oldugum yerde durdum büyük sessizligin icinde kayboldum düsüncelerim beni karanlık bir ormana götürdü ve iste oradaydı "2 numara !"
Sanırım akşam 2 numaraya yazacagım not gittikce uzuyordu yatakda yatmış ne olmuş olabilecegini düşünüyordum.Sonra birden Telefon çaldı ; bilmediğim bir numara = + Alo
-Doğukan
+Evet
-Dünkü yere gel konuşmamız lazım
+peki tamamArayan bir kızdı.Sesi sanki yardıma ihtiyacı var gibi cıkıyordu.Onun yanına gitmeyi ona ne oldugunu sormayi istiyordum ama dünkü yerin neresi olduğunu bilmiyordum.Tekrar arayip soramazdim kotu bir izlenim olurdu. bu kiz muhtemelen 2 numarayla alakaliydi bu onun isiydi benim hic karismamam gerekliydi.Ne yapmam gerekdigini bilmiyordum.Endişeliydim .birinin başı dertde ve bana güveniyordu.Odada volta atiyordum sonra kafama dank etti. ya uyursam ? Hemen not defterine "kızı bul " yazdım yatagıma yattim.Artik bu 2 numaranin sorunuydu
Pazartesi sabahı uyandım not defterine baktım. not defterinde hic birsey yazmiyordu.2 numara son zamanlarda çok garip ve zararliydi yine ondan korkmaya başlamıştım.
Dün birsey kesvetmistim 2 numarayla döngümüz tamamen uykuya bagliydi.ne zaman nerde ne sekilde 1 saniye bile uyursam yatagimda kalkabilirdim.
Okula gittim erdem Cengizin yanındaydı.Sanırım 2 numarayla kavgaliydilar .Uğurun yanına oturdum. Tenefüsde sınıftan hic muhattap olmak istemedigim bi kiz yanima geldi ; Beyza
"Sana teşekkur edemeden gittin" dedi aklım karisti 2 numaranın tarzı ve zevkleri benimkilerden cok uzakti."önemli degil" dedim.Beyza yanimda durmaya devam etti "git" demek istiyordum ama 2 numaranin bu kızla ne tür bir iliskisinin oldugunu bilmiyordum.Peki benim iliskim nolucakti ? Sevval ?..Kizin yanimdan gitmesi icin bisey yapmaliydim cunku arkadas gibi durmuyorduk.Sevval bizi bu sekilde gorurse onunla karsiliksiz iliskimin ufacik sansini kaybedebilirdim.Beyza'ya dondum ve "biz seninle neyiz ? Yani arkadasiz degil mi " dedim Beyzanin yüzü düstü ve yanimdan gitti. Bir seyleri mahvetmis olabilirdim ama bu benim sorunum degildi.benim sorunum 2 aydir bir kiza acilamamakti.Sevval guzelligine söz ettirmeyen esmer ,harika bi kizdi.Derin bir nefes aldim ve yürümeye başladım bahçeye çıktım ve Sevval e dogru yurumeye devam ettim sonunda karsimdaydi suratina oyle bakakaldim sustum hic birsey soyleyemedim yüzüme boş boş bakiyordu "Ne ?" Dedi.Butun cesaretim uçup gitmisti "yok..yok birsey"
Sınıfa gittim ,oturdum ve başımı sıraya gömdüm.Insan kendisiyle anlasamiyorken baskalalariyla nasil anlasabilirdi ki . Güçlü insan zayif yönünü bilen insandır .Daha güçlü olan ise zayıf yonune en iyi hukmedebilendir.Sanirim 2 numaraya hukmetmeliydim.Her seyi anliyordum. 2 numara aklimin en uç yerindeki yapmak istedigim ve asla yapmayacagim seyleri yapiyordu..