Merhaba benim ismim hanagaki takemichi, evet ben bir lunayim.
Lunalar alfalardan guclu olarak dogar ve ayni zamanda omegalardan daha hassas ve guzellerdir eyer bir lunanin alfasiysaniz tum alfalarda ve lunadan guclu olursunuz bu yuzden cogu alfalar onlarin olmam icin can atar bazilari sahte sevgi gosterirken bazilari zorla elde etmeye calisir.Ben burada normal bi liseli olarak hayatima davam edebilmek icin Tokyo'ya tasindim ve bir liseye kayit oldum eyer burada yine olay cikarirlarsa o zaman beni Tokyo'nun belalilari okuluna koyacaklar e tabi bu da benim isime gelir ordan kimse atilamiyor diye duydum,
herneyse su an okulun onundeyim ve girise dogru yola ciktim sinifima girdiyimde yine herkesin gozu benim uzerimdeydi ve artik alistigim icin sorun etmiyordum senseyi salamlayib herhangi bos bi yere oturdum ve dersi dinlemeye basladim.
(Time skip)
Ders bitmis telefus baslamisdi bende tolete gitdim oglanlar toletine girdiyimde bana saskinca bakmaya basladilar ben ise onlari takmadan isimi halletmek icin kabinlerden birine girdim bir sure sonra olum sessizliyi oldu sonra kabinden disari ciktim ve ellerimi yudum.
Birden arkamda iki beta beni tutup divara yasladilar ben ne oldugunu anlamadan bir alfa geldi ve cenemden tutup konusmaya basladi.
....?:hmm...gercektende cok guzelsin neden benim lunam olmuyorsun?
Takemichi:neden olayim ki?..senin gibi asaliklar cok gorduk.
(Caaaaat)
Bana tokat atmisdi cok sinirlenmistim yavasta feromonlarim salmaya basladim betalar titriyordu alfa ise biraz sarsilmisdi alfa kendine gelemeden karnina bir tekme atdim ve onu kalidorum panceresinden asagi ucurdum bunu goren betalar korkudan titremeye basladilar onlari tutdugum gibi kabilere dogru firlatdim ve dovmeye basladim.
(Time skip)
Ellerim ve formam kan olmustu temizlemeyi basaramadim o halde de sinifa gitdim kendimi masum ve saf roluna sokarak sinifa girdim yine hekesin dikkati bendeydi sirama gectim ve dersin baslamasini bekledim.
(Time skip)
(Biliyorum cok time skip yapiyorum ama useniyom napam)4cu ders bittikten sonra mudurun odasina cagrildim mudurun odasinini kapisini dovdum iceriden biri "gir" diyince kapiyi acip girdim .
Mudur:oglum otur suraya .
Dedi bende oturdum
Mudur:(sinsice gulumser) bak sen cok guzelsin okuldan atilman ve belalilarin icine dusmek istemessin deilmi ama bu yaptigin cok kotu bir sey seni okuldan atmam gerek yor ama.
Takemichi:ama...?
Mudur:eyer benim istediyim seyi yaparsan bir ihtimal kalabilirsin.
1ci bolmun sonu
______________________________________
Evet sizce mudur ne istiyor?
Takemichi kabul edecekmi?
Ve ya nepicak ?
Hepsi diyer bolumde!!bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
benim Tatli lunam (mikatake smut)
Short Storyhanagaki takemichi 4 yilda bir gelen bir lunaydi lunalar dovusde alfalarda guclu,iliskideyse omegalardan daha hassas olurlar.