0.2Tokyo'nun belalilari

452 32 13
                                    

Mudur:ama eyer dedigim seyleri yaparsan belkide bir ihtimal kala bilirsin.
______________________________________
Bunu derken yuzundeki siritisi gorebiliyordum ne kast ettiyi anladigimda eli belimin asagina dogru ilerledi hizlica elini tuttum ve yuzume bir siritma takarak yuzune bir yumruk yerlestirip kolunu kirdim ve bunlari yaparken iceri siyah kostumlu iki adam girib beni oradan goturduler ve limuzin gibi bir seye mindiri bir okulun onunde biraktilar ne oldugunu anladigim iceri girdim ve mudurun odasina dogru ilerledim yine masum rolu yapacaktim.

Kapiyi dovdukten sonra "gir" diye cavab geldi bende kapiyi acip iceri gectim mudur bana saskinlik ve sok gecirmis sekilde baktiginda o kadarda umursamadim.

Mudur:senin ismin....hanagaki takemichi deil mi?

Takemichi:evet.

Mudur:al.

Dedi ve bana kagitlari verdi kagitda ne ederek buraya geldiyim ve sinfim yaziyodu , kagitda yazdigi gibi 1A ya gitdim ve kapidan iceri girdim iceri girdiyimde yine herkez bana bakiyordu.
(Yaaa rahat birakin bi cocugu)

Senseyi selamlayib kendimi tanitdim ve en arkada camin yaninda oturdum.

(Time skip)

Ders bitmisdi ben ayaga kaltigimda bir kac alfada ayaga kalkti ve bana yaklastilar digerleri ise telefonlarini cikartiyordu "dogru ya burasi belalilar sinfi ne isterlerse yaparlar o zaman bende yapcam." Diye aklimdan gecirdim.

....?:hey guzellik benim olmaya ne dersin sana cok iyi bakarim(siritir)

Takemichi:senin gibi soyleyen com,ama yapan yok.

Diyerek tekmeyi basmistim kasagina acitmis olacakki geri cekildi digerleride ustume cullayinca kavka cikti tabiki ben kazanmistim ama ustum basim kan olmustu o yuzden lavaboya gittim.

Mikey~

Mikey:canim sikiliyor.

Draken:ne yapabilirim ki? Benim de sikiliyor.

Mikey:hadi o zaman siniflari gezelim bu gun yeni birinin geldiyi soyluyolar.

Baji:bende gelicem.

Mikey:tamam

Draken:hadi gidelim.

Kapidan disari cikip 1A sinfina dogru yol aldik yakin oldugu icin 10-15 dakkaya varmistik vardigimizda kapidan biri cikti cok rahat duruyodu ve de masum sanki cocuk gibi ama ustundeki kanlar aynisini soylemiyor gibiydi.

Sinifa girdiyimizde cogu alfanin yerde oldugunu ve bazilarinin ise agir yarali oldugunu gorduk bir kac sey bekliyodum ama bu kadarini deil, dogrusu onunla tanismayi cok isterim.

Baji:çuş!...kim yapti lan bunu.

Bir kiz:az once cikan cocuk yapti.

Mikey:peki neden yapti?

Bir kiz: burdaki alfalar onu zorla kendisine almak istedigi icin yapti.

Draken:turunun ne oldugunu biliyor musun.

Bir kiz:omegaya benziyordu hatta omegalardan bile daha guzeldi.

Mikey:anladim.

Takemichi:AHAHHHHHH!!YARDIM EDIN!!

birinin cigliklari bize dogru geldiyini duyduk cocuk kapiyi actigi gibi bana sarildi saskindim herkes saskindi kapiya baktim kimse yoktu neden kaciyordu?
2ci bolmun sonu
______________________________________
Evet burda bitiriyorum.
Sizce takemichi neden veya niye kaciyodu?
Devami icin diyer bolume gecin.

benim Tatli lunam (mikatake smut)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin