Bölüm 1

562 29 7
                                    

Anya'dan

Sonunda imparatorluk öğrencisi olmaya hak kazandım.  Derslerimi düzeltmem biraz zamanımı aldı. Tabi sınavlarda syn-boy 'dan kopya çekmedim de değil. Evet, benimle birlikte syn-boy ve en yakın arkadaşım Becky de imparator öğrenci unvanını aldı. Annem ile babam hala telepatik güçlere sahip olduğumu bilmiyor.  Ama sanırım Bi şeylerden şüphelenmeye başladılar. Babamın görevi devam ediyor.  Dünya barışı için yolumuza devam!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yor:
-Anya, Anya!

-Hegh! Dünya Savaşı mı başladı?

Yor:
-Hayır, sabah oldu yaz tatili bitti.  Bugün okulun ilk günü benim küçük imparator öğrencim.

-ah doğru...  HEHHH OKULA GEÇ KALICAĞIM.
.
.
.
.
.
.
.
.
Becky:
-Anya san Anya san,  yaz tatil çok güzeldi değil mi?  Birlikte çok alışveriş yaptık.

- Evet Becky san

Becky:
-Birdahakine seni evime çağrıcağım birlikte en sevdiğim romantik diziyi izleyebiliriz.

-Ah olur Becky san

Beck:
-Ah Anya san unutmadan söyliyim.
Bugün kantine yeni fıstıklı cips gelmiş.

-NEEEEYGH

Becky:
-Anya san nereye gidiyorsun?!!
.
.
.
Anya'dan
NEYYG FISTIKLI CİPS Mİ GELMİŞ?
Şanslıyım ki bugün tüm harçlığımı getirdim.  HYAH HİYAH HİYAH

Anya tüm gücüyle kantine koşuyordu.  Gözleri Eden okulunun lezzetli fıstık cipsleri dışında hiçbir şey görmüyordu. Sonuç olarak koridorda yürüyen Damian'ı görmedi.
.
.
.
.
.
Bonus:

Yor:
-Loid sama sen de Anya'nın bu günlerde garip davrandığını farkettin mi? İçimde kötü bir his var.

Loid:
-haklısın Yor san...
** acaba Anya'ya casus olmam ile ilgili bir açık mı verdim. Bunu araştırmam gerek... **

İLK BÖLÜM BİRAZ SIKICI OLDU AMA TAKİPTE KALIN VE OKUMAYA DEVAM EDİN✨✨✨

Damianya Spy X Family True Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin