Bölüm 6

238 16 9
                                    

Bunlar olurken o sıra damian'dan:
Off...

Nerede şu hocanın defteri..
Hemen şu lanet olası cezayı bitirip eve dönmek istiyorum..
Anya da bir değişik bakıyordu...
Sanki beni de al gibi..
Ah ne tatlı Türkçe hocasından mı korktu?

Of şu defter de bir yok...
sanki hoca benimle oyun falan oynuyor...

Damian o sırada aklını kullanır ve çok büyük bir aydınlanma yaşar.

BEKLE ANYA VE BROWN ŞUANDA YALNIZLAR?!
YOKSA ADAM LANET OLASI BİR SAPIK Mİ?!?

AGHH KESİN.. ÇÜNKÜ SENE ORTASINDA PROJE ÖDEVİ KİM VERİR.!??BİR DE KAZANACAĞIMIZDAN EMİNDİM.
ANYA...

Damian tüm gücü ile merdivenleri inmeye başlar.
**Anya lütfen güvende ol! **

.
.
.
.
.
.

O sırada Anya annesinin yıllarca öğrettiği tüm dövüş ve savunma hareketlerini yapmaya çalışırken.

Steven brown:
-Bana başka çare bırakmadın denek 0007

Brown cebinden çıkardığı sakinleştiricinin sivri ucunu Anya ya batırır.

Brown, sakinleştirici ile yere düşen Anya nın üstüne üşüşür ve onu dışarı çıkarmak için kaldırır.
.
.
.
.
Hemen BİRkaç saniye sonra kapı açılır ve Damian girer.

Anya nın bay Brown un ellerinde bilinçsiz bir şekilde yattığını görünce
sinirden deliye döner.
Ve bir zamanlar anyadan tokat yedikten sonra kendini savunmayı öğrenmek için judoya giden Damian öğretmene bir geçirir ki öğretmen 2 metre ileri uçar.
Damian hemen Anya yıkorumak için kollarının arasına alır.
.
.
.
.
.
Damian:
-seni pis t*cizci

Bay brown:
-seni küçük velet İŞİME KARIŞMA BENİM!!!

Steven Brown yerden doğrulmaya çalışırken kulakları sağır eden Damian için kurtuluş Bay Brown için yok oluş anlamına gelen polis sirenleri çalar.

Salona büyük bir ihtişamla giren polisler dsmianın ihbarı doğrultusuyla "tac*zci öğretmeni" alırlar.
Polislerin yardımıyla anya ve Damian dışarı çıkarılır.
Tam Damian ambulansı arayacakken ayılan anyanın ilk gördüğü yüz ona doğru koşan babasıdır.

Anya:
-B-aba

Son süratle koşan loid, Anya ve damianın yanına varınca bir saniye soluklanır ve

Loid:
-ANYA!!!
İyisin değil m?!?!

Anya:
Babaaa HHÜGGHHH!

O sırada Damian Anyanın yanına koşarak gelir.
Anya daha ne olduğunu anlamadan Damian Anyanın üstüne atlamıştır bile...

Damian:
ANYA! SENİ AOTAL BENİ ÇOK KORKUTTUN.

Damianın üstüne atlayışıyla Anya sıtr üstü yere düşer ve Damian da onun üstüne...

Anya:
Syn on boy....

Anya birşey söyleyemeyen Damian konuşmaya devam eder:

E-ğer E-ğer sen sen o adam seni şey yapsaydı ne yapardım.

Sesi titreyen Damianın aklını okuyunca Anya daha çok duygulanır.

Damianın iç sesi
Eğer Anya ya bir şey olsaydı hepsi benim suçum olurdu...
Hiç bir şey yapamadım...

Bu duygusal olaya Loid tanık olurken aklından şunları geçirir.
**Koca Eden okulunda bela gelip Anya yı bulamaz. Bu işin içinde Operasyonum olabilir.
Anyayı öğrenmiş olmalılar. Demek ki Anyayı kaçırıp, beni onla tehtit edeceklerdi.?.
Bu operasyonun Anya için bu kadar tehlikeli olacağını bilmiyordum bir şeyler yapmam lazım,

Damianya Spy X Family True Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin