ANYA SAAAAAAN!!!!.
Becky okula gelen Anya yı görünce yaptığı ilk iş onun üstüne atlamak oldu.
Ders başlamadan birbiriyle dertleştiler ve konuştular. Becky geçen günki olaylara çok kızmıştı:-"Benim zaten o hocaya hiç gözüm tutmamıştı.
Sonra Becky Anya nın kulağına yaklaşıp fısırdadı:
" Normalde o adam 5 yıl hapis yatacaktı ama babam olayda senin olduğunu duyunca yetkililerle görüşüp 10 yıla çıkarttırdı. "Anya kıkırdadı...
.
.
.
.
.Yazılılar artık başlamıştı her ders başka bir yazılı oluyorlardı.
BİR dersin yazılısından öbürüne savrulan Anyanın uzun teneffüste yemeğe gidecek hali bile kalmamıştı.
Çok da aç değildi zaten, matematik sınavı onun çoktan iştahını kapatmıştı.
Bu duruma alışık olan Becky daha fazla itiraz etmedi ve kendi yemeğe gitti.Masasında biraz kestiren Anyanın hafifçe gözlerini aralamasıyla dibindeki birinin aklını okuması bir oldu.
**off salak ben niye buradayım ki**Anya kimin düşüncesini okuduğuma bakmak için kafasını kaldırdı ve Damian la göz göze geldi.
Damian:
-A-ANYAAnya:
Syn-o-Anyanın Damian tarafından sözü kesilir:
"Sadece nasılsın diye bakmaya gelmiştim! Yoksa başka bir şey için değil...Anya Damian a baktı
Anya:
." Başka bir şey? "Ne söylediğini farkeden Damian arkasına dönüp koşmaya başlar.
.
.
.
.
.
.Akşam olur
Yor:
- Loid saan, Anya saan yemek hazır.Yıllar içerisinde kendisini yemek yapmakta geliştiren yor, artık yemekleri o yapıyordu. (Bazı günler hala Loid yapıyor)
.
.
.Şimdi üç kişi masada oturmuş yemeklerini kaşıklıyolardı.
Loid:
-Anya matematik sınavın nasıl geçti?Anya üzgün bir hal takınarak:
-Birşey söyleyemiyorum ne yazık ki...
Koca bir iç çeken Loid, başka bir konu açar:
-Anya sana bir sürprizim var.
Damianın babasıyla konuştum, Arkadaşın Damian la tatilin ilk beş günü onun evinde ders çalışacaksınız.Anya:
-GEEGHHAnya sofrada bir annesine bir de ona gülümseyen babasına bakar:
-Neden?Loid:
-Damian la iyi anlaştığını gördüm, belki onunla evdekinden daha iyi ders çalışırsın.Anya babasının bunu nasıl başardığı ile ilgili hiçbir fikri olmaksızın. Babasının aklını okuyunca olayı daha iyi kavrar.
Loidin düşüncesi:
**Yaz tatilinde çok yapılacak işlerim var Yor da işi için şehir dışına çıkacak.
Sonki olaydan bu yana Anyanın iyi korunması Lazım.
Desmond malikanesi çok iyi korunan bir yer.
Anya ilk beş gün orada kalsa iyi olur.
.
.
.
.
Durumu anlayınca Anya fazla itiraz etmez....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Damianya Spy X Family True Love
Romance"Neden kalbim bu kadar hızlı atıyor." Anya ve Damian 8 Stella kazanıp imparator öğrenci olurlar. Bu durum yeni zorluklar ve kolaylıklar getirir.